Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@20:39:52 GMT

امیدواری ردبول به تغییر نتیجه گرندپری عربستان

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۵۲۳۳

امیدواری ردبول به تغییر نتیجه گرندپری عربستان

تیم ردبول اتریش امیدوار است که نتیجه گرندپری ردبول که با قهرمانی راننده رقیب اصلی این تیم به پایان رسید تغییر کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه بیلد آلمان؛ تیم ردبول اتریش که پیروزی در گرندپری مهم عربستان را از دست داد امیدوار است نتیجه این مرحله مورد بررسی قرار بگیرد و تغییر یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در  اواخر مسابقه گرندپری عربستان ماکس فرستاپن، راننده هلندی ردبول و لوئیس همیلتون، راننده انگلیسی مرسدس با هم برخورد کردند. در نهایت لوئیس همیلتون توانست از فرستاپن سبقت بگیرد و کار برای تعیین قهرمان فصل جاری فرمول یک به گرندپری پایانی کشیده شد.

هلموت مارکو، مشاور فنی ردبول درباره اتفاق‌های گرندپری عربستان و اعتراض تیمش گفت: امیدوارم همیلتون به خاطر اقداماتش در گرندپری عربستان جریمه شود. می‌خواهیم که این حوادث مورد ارزیابی دوباره قرار بگیرد و نتیجه تغییر یابد. سعی می‌کنیم تا دیدگاه خود  را به صورت متفاوت و از منظر جدیدی ارائه کنیم. پس از آن به این باور می‌رسم که همیلتون باید جریمه شود.

وی افزود: ما اکنون ماه‌ها است که با مرسدس برای قهرمانی مبارزه می‌کنیم. قرار نیست که همیشه تصمیم‌های یک‌طرفه در مبارزه گرفته شود.  امیدوارم که حادثه گرندپری عربستان دوباره تجزیه و تحلیل شود و به بهترین شکل نتیجه تغییر یابد.

اظهارنظر FIA درباره وضعیت پیست جده پیش از نخستین گرندپری عربستان

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتومبیلرانی فرمول یک اتومبیلرانی فرمول یک گرندپری عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۵۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان معترض ساختمان معروف دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند(فیلم)

باوجود تشدید فشارها برای توقف مخالفت‌های دانشجویی علیه هم‌دستیِ آمریکا با نسل‌کشیِ اسرائیل در غزه، معترضان یک ساختمان معروف «سالن همیلتون» در دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند.   به گزارش فارس، سالن همیلتون ساختمان معروفی است که در جریان اعتراضات سال ۱۹۶۸ علیه جنگ ویتنام و همچنین اعتراضات علیه نظام آپارتاید آفریقای جنوبی در سال ۱۹۸۵ هم تسخیر شده بود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • الهلال با شکست الاتحاد راهی فینال جام حذفی عربستان شد
  • الهلال با شکست الاتحاد فینالیست شد
  • خوش‌آمد پورموسوی به ملوان و امیدواری به پیروزی
  • اوسمار:‌همیشه بازی با سپاهان سخت و حساس است
  • دانشجویان معترض ساختمان معروف دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند(فیلم)
  • دانشجویان معترض ساختمان اداری دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند+ فیلم
  • ژاوی: هر وقت احساس کنم که وضعیت در بارسلونا خوب نیست می‌روم
  • ژاوی: هر وقت احساس کنم که وضعیت خوب نیست می‌روم
  • رونمایی فراری از کلاه ایمنی ویژه گرندپری میامی + عکس
  • استقبال رئیس فرمول یک از انتقال همیلتون به فراری