Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور از همه مسئولان استانی خواست تا زمینه مشارکت و نقش‌پذیری آحاد مردم را فراهم کنند و تاکید کرد: با حضور و مشارکت مردم یک دولت قوی شکل می‌گیرد. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی روز دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید خراسان شمالی افزود: در هر استانی بر اساس مقتضیات خاص هر استان، الگوی مشارکت مردم برای نقش‌آفرینی در همه عرصه‌ها توسط مسئولان هر استان طراحی و اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر کشور تصریح کرد: امروز شناخت مردم ایران از وضعیت محیط ملی، منطقه‌ای و جهانی کم‌نظیر و بی‌نظیر است که این به واسطه احساس مسئولیت آنان نسبت به مباحث جهانی است که این نشان دهنده رشد و بالندگی سرمایه انسانی نظام جمهوری اسلامی است.

 وحیدی با تاکید بر اینکه باید بدانیم مسئولیت‌ها فقط استانی نیست، گفت: مسئولیت تک‌تک ما ملی، منطقه‌ای و جهانی است و نباید تنها به مسائل شخصی محدود شویم.

وزیر کشور در بخش دیگری از صحبت‌های خود مبنای رشد و بالندگی در نظام جمهوری اسلامی را انسان‌محور دانست و خاطرنشان کرد: موانع حرکت نیروی انسانی در کشور باید برداشته شود بدین منظور در بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری توجه به نیروی انسانی متعهد و آگاه در سطوح مختلف نقطه کلیدی برای حرکت است.

وی در ادامه به ضرورت توسعه و پیشرفت فعالانه استان خراسان شمالی اشاره کرد و گفت: مسئله سبک زندگی ایرانی اسلامی از سوی مقام معظم رهبری برای اولین بار در استان خراسان شمالی مطرح و اعلام شد که آسیب اجتماعی از خطرناک‌ترین تهدیدات است و باید با جدیت به آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی استان پرداخته شود.

وحیدی اضافه کرد: برنامه جامع پیشرفت استان خراسان شمالی بعنوان چراغ راه این استان و دستور کار دولت سیزدهم و مبنای تخصیص بودجه، تدوین شود.

وزیر کشور تعدد اقوام و فرهنگ‌ها را از داشته‌های مهم استان خراسان شمالی ذکر کرد و گفت: دولت سیزدهم وظیفه خود می‌داند که با تمام ظرفیت به دنبال حل تک‌تک مسائل کلی و جزئی استان باشد.    وحیدی در پایان گفت: در مدت سه ماهه خدمتم در منصب وزیر کشور متوجه شده‌ام محمدعلی شجاعی با جدیت پیگیر امور استان خراسان شمالی بود که جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.

 

بیشتر بخوانید:  تشکیل کمیته‌ای برای تدوین برنامه مبارزه با آلودگی هوای تهران و کلانشهر‌ها   انتهای پیام/  برچسب ها: احمد وحیدی وزیر کشور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: احمد وحیدی وزیر کشور استان خراسان شمالی وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۵۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ وزیر کشور در بازدید از یکی از کارخانه‌های احیا شده در مشهد گفت: از ابتدای دولت در استان خراسان رضوی بیش از ۳۰۰ کارخانه راکد به چرخه تولید بازگشتند و این اقدام استاندار برای حمایت از تولید تا پایان دولت، توسط ایشان باید پیگیری و ادامه پیدا کند.

احمد وحیدی افزود: این بنگاه‌های اقتصادی در حوزه صنعت «صنوف تولیدی و واحد‌های تولیدی»، معدن، کشاورزی، گردشگری و صنایع دستی بودند که به چرخه تولید برگشتند.

وی خطاب به نماینده عالی دولت در خراسان رضوی گفت: جای دارد استاندار خراسان رضوی با همین رویه و روش که منجر به احیای واحد‌های تولیدی شد، حمایت خود را از کارخانه‌ها تا پایان دولت ادامه دهد.

وزیر کشور افزود: در سال جهش تولید با مشارکت مردم، همه ما باید دست به دست هم دهیم تا کارنامه‌ای ماندگار از این عرصه به یادگار بگذاریم.

دیگر خبرها

  • احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • احیای ۳۰۸ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • درخواست آرژانتین از پاکستان و سریلانکا : احمد وحیدی وزیر ایران را بازداشت کنید
  • اراده جدی دولت برای مشارکت مردم و بخش غیردولتی در اقتصاد
  • نیروهای فراجا در موضوع حجاب توجیه شده‌اند
  • تهیه پیش نویس سند عملیاتی تحقق شعار سال در خراسان شمالی
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی مجلس می‌شوند
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی خانه ملت می‌شوند
  • زمینه مشارکت مردم برای سرمایه‌گذاری در لرستان فراهم شود
  • تأکید وزیر کشور برای زمینه سازی مشارکت مردم در سرمایه گذاری