Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@08:37:00 GMT

آموزش و پرورش مرکز تربیت فرزندان کشور است

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۵۴۲۷

آموزش و پرورش مرکز تربیت فرزندان کشور است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علوی گرگانی پیش از ظهر دوشنبه در دیدار یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش، مرکز تربیت فرزندان این کشور را آموزش و پرورش دانست و گفت: باید این نهاد مقدس دانش‌آموزان را در مسیر دینی و معارف اسلامی سوق دهند.

مرجع تقلید شیعیان افزود: در این شرایط که دشمنان چه در داخل و چه در خارج از کشور برای انحراف بچه‌های ما کار می‌کنند این آموزش و پرورش است که باید وظیفه مهم و سنگین هدایت فکری و اعتقادی فرزندان این مرز و بوم را به شایستگی انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با انتقاد از حاکمیت سند انحرافی ۲۰۳۰ در آموزش و پرورش تصریح کرد: امیدوارم که وزیر جدید بتواند سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که به تأیید مقام معظم رهبری رسیده و دانش‌آموزان را با مباحث دینی و اسلامی رشد می‌دهد به طور کامل اجرایی کند.

آیت الله علوی گرگانی گفت: آینده کشور ما نیازمند جوانانی است که در کنار آگاهی‌های علمی با دین و معارف اهل بیت علیهم السلام انس داشته باشند چرا که در این صورت آینده کشور امید بخش و روشن خواهد بود.

استاد سطوح عالی حوزه با انتقاد از برخی از مدیران سابق آموزش و پرورش که وعده دادند در تعلیم و تربیت دینی تلاش کنند اما متأسفانه بر خلاف آنچه گفته بودند حرکت کردند افزود: امیدوارم که وزیر جدید وعده‌هایی که داده است را عمل کند و نظام آموزشی را در مسیری قرار دهد که دانش‌آموزان ما با مباحث دینی بیگانه نباشند.

مرجع تقلید شیعیان همچنین با اشاره به مطالبات معلمان از وزارت آموزش و پرورش از وزیر جدید خواست که برای برآورده شدن مطالبات به حق معلمان از همه توان و امکانات خود استفاده کند.

کد خبر 5369012

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری آموزش و پرورش یوسف نوری آیت الله علوی گرگانی وزارت آموزش و پرورش قم بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه معلولان گرگان واکسن کرونا ایلام عکس استانها شیوع کرونا بارش باران شیراز لیگ برتر فوتبال ایران آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۵۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد + فیلم

وزیر آموزش و پرورش گفت: طی ۵ سال آینده 100 هنرستان جدید ساخته خواهد شد و ۸۰۰ هنرستان از محل تغییر وضعیت مدارس موجود، به این تعداد افزوده می‌شود.

 به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو،  رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: بعد از ۱۲ سال از تصویب سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، امروز نخستین آیین‌نامه از اجرای آن یعنی آیین‌نامه تقویت و توسعه مهارت‌های دانش‌آموزان به تصویب هیأت دولت رسید و طی ۵ سال آینده ۱۰۰ هنرستان جدید ساخته خواهد شد و ۸۰۰ هنرستان از محل تغییر وضعیت مدارس موجود، به این تعداد افزوده می‌شود.

وی افزود: هم‌چنین طبق این آیین‌نامه تا پایان برنامه هفتم توسعه، ۲۵۰۰ هنرستان به واحد‌های تولیدی تبدیل می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



خبر در حال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • شورای آموزش و پرورش بازوی اصلی دستگاه تعلیم و تربیت است
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد + فیلم
  • خسروپناه: تعلیم و تربیت اولویت اصلی شورای عالی انقلاب فرهنگی است