Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، شامگاه یکشنبه و طی مراسمی با حضور رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان و جمعی از علاقمندان، نمایشگاه تصویرسازی هنرمند سعدی محمدی خانقاه در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج گشایش یافت.

در این نمایشگاه ۲۹ تابلو تصویرسازی از موضوعات مختلف توسط هنرمند کردستانی، سعدی محمدی خانقاه به نمایش عمومی گذاشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایز تابلو‌های تصویرسازی سعدی محمد خانقاه در این نمایشگاه متنوع است و این آثار در موضوعات مختلف تهیه و تولید شده اند.

نمایشگاه تصویرسازی سعدی محمد خانقاه تا ۲۱ آذرماه سال جاری هر روز از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در محل گالری سوره واقع در پردیس سینمایی بهمن سنندج آماده پذیرایی از علاقمندان به هنر تصویری سازی است.

سعدی محمدی خانقاه هنرمند کردستانی متولد ۱۳۶۳ سنندج است و وی دارای مدرک کارشناسی ارشد تصویرسازی از دانشگاه تهران است.

این هنرمند فعالیت‌های هنری خود را سالهاست که در رشته تصویرسازی دنبال کرده است و تاکنون در نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های مختلفی حضور پیدا کرده است.

او در جشنواره مختلفی از جمله در اولین کارگاه هنر مقاومت، دوسالانه نقاشی دیواری مشهد، دیوارنگاری تهرانشهر، تنجمین دوسالانه دیوارنگاری تهران، سومین جشنواره دیوارنگاری مشهد و رویداد‌های متعدد دیگری نیز حضور داشته و موفق به کسب عنوان‌های متعددی نیز شده است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایشگاه حوزه هنری کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۵۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز

در این نمایشگاه شرکت‌های فعال در زمینه تولید، بازرگانی و ساخت ماشین آلات صنعت شیرینی و شکلات از ۱۱ استان و نمایندگی‌هایی از ۷ کشور محصولات و خدمات خود را عرضه کرده اند.

استاندار آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: تولید برای ماندگاری نیازمند کیفیت، نشان تجاری موثر و بازارسازی است.

رحمتی با اشاره به نقش نمایشگاه‌ها در توسعه شبکه بازار، ارائه هنرمندانه محصول در نمایشگاه‌ها و انعکاس رسانه‌ای نمایشگاه‌ها در بستر فضای مجازی را ضروری خواند.

وی با بیان اینکه صنعت شیرینی و شکلات آذربایجان شرقی به عنوان قطب این صنعت به جایگاه اصلی خود رسیده است صدور ۲۱۵ هزار تن محصولات صنایع غذایی و صادرات شیرینی و شکلات استان به ۷۹ کشور دنیا را نشانگر ظرفیت بالای استان در این بخش دانست.

هفدهمین نمایشگاه شیرینی و شکلات تا هفتم اردیبهشت در سالن امیرکبیر نمایشگاه بین المللی تبریز از ساعت ۱۵ تا ۲۱ دایر است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • نمایشگاه «در ستایش سعدی» به موزه خوشنویسی ایران می‌آید
  • «آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود
  • هنرمند ایرانی جایزه طراحی زاکا در توکیو را به خود اختصاص داد
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • هنرمند سیستان و بلوچستانی جایزه جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست را از آن خود کرد
  • نشست تخصصی «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» برگزار می‌شود