Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مسئول مطالبه گری و گفتمان سازی سازمان بسیج دانشجویی گفت: رویکرد بسیج دانشجویی بیان مسائل و مشکلات کشور همراه با ارایه راهکار و بیان دغدغه هاست.
به گزارش خبرگزاری آریا، محمدمهدی نیازمند در حاشیه نشست صریح و صمیمی فعالان بسیج دانشجویی با سخنگوی دولت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: رویکرد بسیج دانشجویی بیان مسائل و مشکلات کشور همراه با ارایه راهکار و بیان دغدغه هاست و یکی از مهمترین دغدغه‌ها و مطالبات بسیج دانشجویانی به عنوان جزئی از مردم مشکلات اقتصادی و معیشتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: همه ساله در آستانه 16 آذر دانشگاهیان سراسر کشور برنامه‌های مختلفی را برگزار و فعالان بسیجی با توجه به رسالت شان مطالبه گری همراه با مسأله محوری را دنبال می‌کنند و حاضرین در این جلسه دبیران شورای تبیین بسیج دانشجویی سراسر کشور هستند که با رصد و بررسی موارد و مشکلات کشور در صد روزه نخست فعالیت دولت؛ مطالبات و راهکار‌ها را به صورت صریح و شفاف مطرح می‌کنند.
نیازمند با بیان اینکه جمع حدود سی نفره حاضر در دیدار با سخنگوی دولت نماینده صد‌ها هزار بسیجی سراسر کشور هستند افزود: با توجه به کار‌های پژوهشی که در مسایل مختلف انجام داده اند به موضوعاتی می‌پردازند که خانواده بزرگ دولت با آن مواجهه است و رویکردی هم که در این مجموعه وجود دارد بیان مسائل و مشکلات همراه با ارایه راهکار و بیان دغدغه‌ها هست.
مسئول مطالبه گری و گفتمان سازی سازمان بسیج دانشجویی با بیان اینکه یکی از مهمترین دغدغه‌ها و مطالبات بسیج دانشجویانی به عنوان جزئی از مردم مشکلات اقتصادی و معیشتی است گفت: بسیج دانشجویی همان حلقه‌های میانی مورد نظر رهبر معظم انقلاب است که مشکلات مردم را به گوش مسئولان امر می‌رسانند و به عقیده ما مشکلات اقتصادی و معیشتی یکی از مهمترین موضوعات مطرح است چه در مسأله خودرو و چه در مساله معیشت و شاید یکی از مهمترین رویکرد‌های که مورد حمایت این جمع در صد روزه نخست فعالیت دولت بوده و هست استفاده از ظرفیت جوانان متخصص و کوشا با روحیه شجاعت و جسارت در امور اجرایی در رده‌های میانی است.
محمدحسین عباسی فعال بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کشور هم در گفتگو با خبرنگار ما گفت: دغدغه‌های ما به عنوان بسیج دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور بیشتر مسایل نظام سلامت است موضوعاتی نظیر بحث تعارض منافع؛ پرونده سلامت الکترونیک، نظام ارجاع و اصلاحات آن، طب سنتی؛ و مهم‌تر از همه بحث جمعیت که معضل آینده کشور است که پیشتر در نامه نگاری‌ها هم این‌ها را منتقل کرده ایم که بحث‌هایی کارشناسی شده است و در این نشست مطالبه گری خواهیم کرد.
وی در پاسخ به اینکه آیا عملکرد صد روزه نخست دولت در حوزه سلامت برای شما راضی کننده بوده است یا خیر؟ گفت: دولت جدید بارقه‌های امیدی در مردم و جریان انقلابی و علاقمندان ایجاد کرده واما روند حرکت باید مقداری شتاب بگیرد البته که نقد‌هایی وجود دارد، اما به صورت کلی تلاش‌های خوبی انجام شده و امیدواریم با رویکرد تحولی و تسریع در تغییراتی که نیاز است ایجاد شود وضعیت کشور روز به روز بهتر شود.
محمد شاه کرمی دبیر شورای تبیین استان کردستان نیز در این گفتگو با بیان اینکه امروز ما به دیدار با سخنگوی دولت آمده ایم تا چالش‌های استان کردستان را به سمع و نظر او برسانیم گفت: مطالبه اصلی بحث معیشت و اقتصاد مردم است چرا که عملکرد گذشتگان، استان کردستان را به بالاترین رقم تورمی و گرانی رسانده و مطالبه ما چگونگی رویکرد دولت در رفع گرانی‌ها و معیشت و ایجاد رفاه برای مردم کردستان است.
وی افزود: مقام معظم رهبری استان کردستان را استانی فرهنگی نامیدند و ما در کنار مطالبات فرهنگی اقتصادی و اجتماعی؛ این مطالبه را داریم که دولت جدید در راستای دید فرهنگی به استان کردستان و به کارگیری نیرو‌های متخصص و متعهد در حوزه مدیریتی ارشد استان تا چه حد موفق بوده و دیدگاهش نسبت به آینده چگونه خواهد بود؟
ریحانه جباری دانشجوی ارشد سلامت سالمندی دانشگاه علوم پزشکی تهران و نماینده دانشجویان دختر دانشگاهی کشور نیز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: معاونت امور بانوان علاوه بر اینکه می‌تواند یک نقش اثرگذار در حیطه‌های مختلف داشته باشد بایستی با حمایت‌های مالی و معنوی به نقش آفرینی تخصصی از زنان و دختران در جایگاه‌های مختلف کشور کمک کند.
وی با بیان اینکه ما بسیجیان دختر و بانوان بسیجی سراسر کشور همان هسته‌های مسأله محور برای بیان مشکلات و بیان دغدغه‌ها هستیم افزود: یک سری زیرساخت‌ها در امور بانوان و دختران چه از نظر اجتماعی و چه از نظر سیاسی و اقتصادی باید اصلاح شود که در این جلسه مطرح می‌کنیم تا در کنار سند راهبردی که ارایه می‌دهیم بتوانیم کمک کننده و تسهیل کننده این امور باشیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بسیج دانشجویی دغدغه ها یکی از مهمترین بسیج دانشجویی استان کردستان سراسر کشور مطالبه گری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۵۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاسمی: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم +فیلم

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: هر جا به قرآن تأسی و توجه کردیم موفق شدیم و هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست خبری جشنواره قرآن و عترت حیات سازمان بسیج دانشجویی، بعد از ظهر امروز(یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه) در محل مجتمع فرهنگی دانشجویی سیزده آبان برگزار شد.

 

هادی قاسمی، رئیس سازمان بسیج دانشجویی در این نشست گفت: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم. وی افزود: از هر زاویه ای نگاه کنیم قرآن ناجی و نجات بخش است و هر چقدر در جهت تبلیغ و ترویج این موضوع تلاش شود به رشد و تعالی جامعه و جوانان می تواند کمک کند.

 

قاسمی گفت: هر جا به قرآن تأسی و توجه کردیم موفق شدیم و هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

رئیس سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به اینکه اگر با نگاه هنر به مفاهیم قرآنی ورود کنیم حتما می‌توانیم عمق تاثیر بیشتری را دنبال و پیگیری کنیم، بیان کرد: یکی از موضوعات اساسی که جشنواره قرآن وعترت حیات به آن توجه کرده موضوع هنر است و در بخش هنر توجه ویژه ای به مفاهیم قرآن می شود.

 

وی در ادامه گفت: بیش از ۱۰۰ دانشکده در کشور داریم که به موضوع رسانه و هنر می‌پردازند که اگر به مفاهیم قرآنی با نگاه هنر ورود داشته باشند حتما می‌توانیم عمق تاثیر بیشتری را دنبال و پیگیری کنیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   مشاهده گزارش تصویری

دیگر خبرها

  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است
  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • راهکار دولت برای پایان بلاتکلیفی ۳۲ ساله مالکان هفت‌آسیاب
  • قاسمی: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم +فیلم
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • رویکرد ایدئولوژیک دولت رییسی، ریشه ادامه چالش‌های اقتصادی
  • رویکرد بایدن در قبال تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان در آمریکا
  • با این راهکار استرس را از خود دور کنید