Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@16:05:36 GMT

بازداشت دزدان موبایل قاپ جنوب تهران در پاتک پلیس

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۵۸۱۵

بازداشت دزدان موبایل قاپ جنوب تهران در پاتک پلیس

سرهنگ " حسین مافی " اظهار داشت: با وقوع سرقت های متوالی موبایل قاپی در جنوب تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱۵ رازی قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی افزود: بنابر حساسیت موضوع ماموران کلانتری با رصدهای اطلاعاتی و بازبینی دوربین های مداربسته مخفیگاه سارق حرفه ای را شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری  تهران تصریح کرد:ماموران کلانتری پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات منسجم سارق سابقه دار و تحت تعقیب را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: سارق پس از انتقال به کلانتری در بازجویی ها به ۲۹ فقره سرقت موبایل قاپی در جنوب تهران اعتراف کرد.  

مافی در پایان با بیان اینکه تا کنون 14 نفر از مال باختگان سارق را شناسایی کردند، گفت: پرونده متهم جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا موبایل قاپی سارق سابقه دار اخبار حوادث موبایل قاپی سارق سابقه دار موبایل قاپی تهران سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ریحانه پارسا اینستاگرام قیمت ریحانه پارسا ریحانه پارسا بازیگر دنیا جهانبخت بازار آزاد فال ریحانه پارسا برهنه سحر قریشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۵۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی مشهد متهم به جعل مهرهای ادارات مشهد به دام افتاد. - اخبار استانها -

سرهنگ محمد چراغ  در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از مشهد در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: ماموران پلیس امنیت عمومی با رصدهای اطلاعاتی خود به خبری مبنی بر فعالیت فردی سودجو در زمینه جعل مهر و اسناد دولتی دست یافته و تحقیقات خود را در این رابطه آغاز کردند.

 این مقام انتظامی افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده با کنترل نامحسوس متهم پس از اطمینان از فعالیت های مجرمانه این فرد با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شدند و ضمن دستگیری جاعل 55 ساله در بازرسی از مخفیگاهش در یکی از مناطق غرب شهر مشهد 32 عدد انواع مهر دستگاه های دولتی و اصناف، یک دستگاه کامپیوتر و یک دستگاه اسکنر کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات از متهم ادامه دارد.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • پرتاب گاز اشک‌آور به سمت پلیس از سوی ۲ دزد در شهرک غرب
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج «ارز دیجیتال» در استان خراسان شمالی
  • زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند
  • بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در خراسان شمالی کشف شد
  • (عکس) بازداشت رباینده دختر ۱۶ ساله
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج
  • پاتک پلیس امنیت به یک شرکت هرمی در شهریار/۲۸ نفر دستگیر شدند
  • سارقان مدرسه در دام پلیس
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد