Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@14:01:54 GMT

بازداشت فروشنده 6 هزار قرص روانگردان در آبادان + عکس

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۶۱۳۹

بازداشت فروشنده 6 هزار قرص روانگردان در آبادان + عکس

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین زلقی رئیس پلیس آبادان درخصوص این پرونده به رکنا گفت: در راستای برخورد با فروشندگان قرص های روانگردان در دستور کار ماموران پلیس آبادان قرار گرفت، ماموران پلیس مبارزه بامواد مخدر شهرستان آبادان  موفق به شناسایی یکی از فروشندگان قرص های روانگردان شدند.

وی افزود: ماموران در تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی فروشنده قرص های روانگردان شده و در یک عملیات غافلگیرانه متهم که مرد جوانی است دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی تعداد ۶هزار قرص روانگردان کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ زلقی ادامه داد: متهم پس از دستگیری برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

علی رنجکش

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قرص های روانگردان اخبار حوادث روانگردان قرص آبادان قرص های روانگردان مواد فروش سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ریحانه پارسا اینستاگرام قیمت ریحانه پارسا ریحانه پارسا بازیگر دنیا جهانبخت بازار آزاد فال ریحانه پارسا برهنه سحر قریشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۶۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ تن کنسانتره بدون مجوز در آشخانه

سرهنگ مهدی مهران فر گفت: ماموران انتظامی پاسگاه گرماب در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه ایسوزو حامل بار کنسانتره دام مشکوک و با هماهنگی قضائی آن را متوقف کردند. 
وی با اشاره به اینکه ماموران در بررسی و بازرسی از این خودرو ۵ تن کنسانتره بدون مجوز را کشف کردند، افزود: ارزش این مقدار کنسانتره بدون مجوز ۵۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.
سرهنگ مهران فر با بیان اینکه خودرو به پارکینگ منتقل و یک نفر متهم نیز بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • بازداشت هشت نفر از عوامل درگیری در آبادان
  • کشف ۵ تن کنسانتره بدون مجوز در آشخانه
  • زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • هشدار پلیس فتای سمنان درباره فروشنده های دوره گرد
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه