Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@22:43:09 GMT

شدت مصدومیت بنزما مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۶۳۲۶

شدت مصدومیت بنزما مشخص شد

کریم بنزما که در دیدار مقابل سوسیداد مصدوم شده بود، دیدار دربی را به احتمال فراوان از دست خواهد داد.

به گزارش مشرق، شنبه شب در چارچوب رقابت‌های لالیگا، تیم رئال مادرید مقابل رئال سوسیداد به برتری ۲ بر صفر رسید. این بازی البته با تلخ‌کامی برای کهکشانی‌ها پایان یافت زیرا کریم بنزما از آسیب دید و از مسابقه بیرون رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق آخرین اخبار رسانه‌های اسپانیایی، بنزما از ناحیه همسترینگ دچار مشکل شده و آسیب دیدگی او جدی است. او به احتمال فراوان دیدار حساس هفته آینده مقابل اتلتیکومادرید را از دست خواهد داد و در این بازی حضور نخواهد داشت.

رئال مادرید در روز سه شنبه (فردا) در لیگ قهرمانان اروپا میزبان اینترمیلان خواهد بود که بنزما در آن بازی نیز حضور نخواهد داشت. البته هر ۲ تیم به مرحله بعدی صعود کرده‌اند و این مسابقه برای صدرنشینی است. 

لوکا یوویچ که در دیدار مقابل سوسیداد نمایشی عالی از خود نشان داد، به احتمال فراوان جانشین بنزما در خط حمله خواهد شد. باید دید کارلتو چه تصمیمی برای جانشینی مهاجم گلزن خود خواهد گرفت. بنزما اکنون با ۱۲ گل بهترین گلزن رئال در لالیگاست.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بنزما رئال مادرید لالیگا آنچلوتی کریم بنزما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۶۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد

رئال مادرید بدون بهترین گلزن خودش مقابل رئال سوسیداد قرار خواهد گرفت. 

طرفداری | لیست رئال مادرید برای جدال خارج از خانه با رئال سوسیداد، اعلام شد. در این لیست اثری از جود بلینگام، ستاره انگلیسی و بهترین گلزن رئال مادرید دیده نمی شود. با این حال رودریگو که احتمال غیبتش در این جدال وجود داشت، در لیست حضور دارد تا در صورت تایید آنچلوتی، مقابل سوسیداد به میدان برود.

لیست رئال مادرید برای جدال با رئال سوسیداد

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • آنچلوتی: شک ندارم آردا گولر فصل بعد هم در رئال مادرید است؛ به قهرمانی در لالیگا خیلی نزدیکیم
  • سوسیداد 0-1 رئال: تیم کارلتو برای قهرمانی عجله دارد
  • دومین گل گولر، ماشین مسی ترکیه روشن شد! (عکس)‏
  • زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  •  ساعت بازی رئال مادرید مقابل رئال سوسیداد امشب جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بنزما و طلسم بزرگان: کریم را چه می‌شود!‏
  • بلینگام بازی با سوسیداد را از دست داد
  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد