Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@23:35:42 GMT

قاچاقچی سلاح در تور اطلاعاتی پلیس قم

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۶۳۶۶

قاچاقچی سلاح در تور اطلاعاتی پلیس قم

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم، به نقل از پایگاه خبری پلیس ،  سردار بهادر اسماعیلی،جانشین فرمانده انتظامی استان قم اظهارداشت: مأموران پلیس امنیت عمومی استان قم در اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان سلاح، یکی از قاچاقچیان را شناسایی و مشخص شد نامبرده از طریق شبکه حمل و نقل عمومی قصد انتقال یک محموله سلاح گرم به استان را دارد، بنابراین بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: در ادامه طی یک عملیات پیچیده اطلاعاتی محل سکونت وی شناسایی و همچنین اتوبوسی که برای پوشش از آن استفاده کرده بود مورد شناسایی قرار گرفت.


جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: در ادامه بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی استان، مأموران به محل از پیش تعیین شده در محور ورودی استان اعزام و متهم در ساعت یک و ۴۰ دقیقه بامداد شب گذشته حین پیاده شدن از اتوبوس برون شهری دستگیر شد.


سردار اسماعیلی با بیان اینکه در بازرسی از نامبرده ۳ قبضه سلاح کلت کمری، ۶ قبضه خشاب، ۲۵ تیر فشنگ جنگی و ۳۰ تیر فشنگ شکاری کشف شده است، تصریح کرد: در بازرسی از منزل وی نیز یک قبضه سلاح شکاری تک لول غیر مجاز کشف شد.


جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سلاح گرم قاچاقچیان مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۶۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیارد ریالی به کشور

آفتاب‌‌نیوز :

رییس پلیس بین الملل فرماندهی انتظامی کشور، از استرداد فردی به اتهام کلاهبرداری به مبلغ یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال به کشور خبر داد.

سردار کریمی گفت: متهم این پرونده به عنوان ترخیص کار کالای بازرگانی در دو مرحله، حدود ۴۰۰ کانتینر کالا را تحویل شاکی داده و قادر به جلب اعتماد وی می‌شود.

وی افزود: این فرد در مرحله سوم و آخرین محموله وارداتی را که شامل ۹۳ کانتینر به ارزش دو میلیون دلار معادل یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال بوده را به مشتری‌های تعیین شده نداده و بدون اطلاع مالک تمامی کالا‌ها را به اشخاص دیگری به فروش رسانده و با تصاحب مبلغ حاصل از فروش به یکی از کشور‌های همسایه متواری می‌شود.

رئیس پلیس بین‌الملل فراجا ضمن اشاره به خروج غیر قانونی متهم از کشور با هویت جعلی و اقامت در یکی از کشور‌های همسایه بیان داشت: بر اساس اعلام مراجع قضائی مبنی بر متواری شدن نامبرده، موضوع شناسایی، دستگیری و استرداد وی در دستور کار مأموران پلیس بین‌الملل فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.

سردار کریمی اظهار داشت: پلیس بین‌الملل با استفاده از ظرفیت‌های سازمان اینترپل و هماهنگی‌های لازم با مراجع مربوطه داخلی و خارجی، علیه وی اعلان قرمز صادر و متعاقباً متهم را در کشور محل اختفا مورد ردیابی و شناسایی قرار داده و وی را دستگیر می‌کند.

وی در پایان ضمن هشدار به بازرگانان کشور و لزوم اخذ تضمین در معاملات خود و همچنین اشاره به تلاش پلیس بین‌الملل فراجا، در ردیابی، شناسایی و دستگیری این مجرمان و همچنین انعکاس تحت تعقیب بودن آنان به مرز‌های ورودی کشور خاطرنشان کرد: متهم توسط مأموران پلیس بین‌الملل فراجا، از طریق مرز هوایی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) به کشور مسترد و در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • دستگیری یک قاچاقچی چوب در سوادکوه
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد
  • اوباش تحت تعقیب در صفادشت شناسایی و در «خوشنام» ملارد دستگیر شد
  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیارد ریالی به کشور
  • نانوایی متخلف در یزد شناسایی شد
  • تاکید جانشین فراجا بر بازرسی همیشگی از ۷ شاخص در انتظامی کشور
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • برادرکُشی به دلیل اختلافات مالی در مشهد