Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،حامد حسینی، مدیر اجرایی کارآزمایی بالینی واکسن کوو ایران برکت اعلام کرد: داوطلبان حضور در مطالعات بالینی واکسن برکت (۱۲ تا ۱۸ ساله‌ها) می‌توانند ازطریق تماس با سامانه ۴۰۳۰ دراین کارآزمایی حضور پیدا کنند.

مسئول اجرای کارآزمایی بالینی واکسن کوو ایران برکت با اعلام این خبر افزود: از هفته پایانی آبان‌ماه امسال پس از صدور مجوز وزارت بهداشت، مطالعات بالینی واکسن برکت بر روی داوطلبان ۱۲ تا ۱۸ ساله در تهران آغاز شد که در فاز اول به ۶۰ داوطلب واکسن تزریق می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حسینی افزود: در فاز دوم و طبق پروتکل تعریف شده، ۴۴۰ داوطلب دیگر باید واکسن برکت و واکسن مقایسه‌ای را دریافت کنند که از امروز داوطلبان عزیز می‌توانند ازطریق تماس با سامانه ۴۰۳۰ و ورود به قسمت واکسن کوو ایران برکت، نسبت به ثبت‌نام در مطالعات اقدام نمایند.

مدیر مرکز کارآزمایی بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران خاطرنشان کرد:با توجه به بازگشایی مدارس و شرایط اپیدمی ویروس کووید و رفع نگرانی والدین، تمام افرادی که دراین مطالعات شرکت می‌کنند حتما واکسن کرونا دریافت می‌کنند و برخلاف مطالعات بالینی بزرگسالان از پلاسیبو یا واکسن‌نما استفاده نخواهد شد.

وی در خصوص شرایط افرادی که می‌توانند در این مرحله داوطلب شوند، گفت: همه افراد ۱۲ تا ۱۸ سال که تاکنون سابقه واکسیناسیون کووید۱۹ نداشتند و هیچ نوع واکسن کرونایی دراین مدت تزریق نکردند میتوانند با ۴۰۳۰ تماس بگیرند.

حسینی افزود: کارشناسان ما با داوطلبان تماس می‌گیرند و سوالات و معاینات تکمیلی را انجام میدهند و در خصوص مراحل و زمان انجام تزریق به آن‌ها اطلاعات لازم را ارئه میکنند.

وی در خصوص محل انجام مطالعات نیز گفت:کارآزمایی بالینی واکسن برکت در تهران انجام میشود و لذا همه افرادی که در تهران و شهر‌های اطراف و به طور کل افرادی که امکان تردد به تهران دارند، می‌توانند داوطلب این مرحله از مطالعات برکت شوند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن برکت ستاد اجرایی فرمان امام کارآزمایی بالینی واکسن بالینی واکسن برکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۶۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی

محمدرضا واحدی جو در گفت‌وگو با قدس خراسان اظهار کرد: واکسیناسیون زائران حج عمره از امروز آغاز شده و تا یک هفته ادامه خواهد داشت.

مدیر مرکز پزشکی حج و زیارت خراسان رضوی ادامه داد: این واکسیناسیون بر طبق زمان بندی انجام شده برای ۶۹ کاروان به تدریج در این یک هفته عملیاتی می‌شود که واکسیناسیون ۳۹ کاروانی که از مشهد و دو شهر فریمان و چناران هستند در مرکز درمانی امام خمینی (ع) مشهد انجام و زائران ۳۰ کاروان دیگر نیز در ۱۱ مرکز سایر شهرستان‌های خراسان رضوی به همان روال زمان بندی شده‌ای که کاروان‌ها اعلام شده انجام می‌پذیرد.

وی بیان کرد: تزریق واکسن مننژیت چهار ظرفیتی در این مرحله از واکسیناسیون برای کلیه زائرانی که طی دو سال گذشته این واکسن را دریافت نکردند الزامی است اما آن‌هایی که ۲۲ فرودین ۱۴۰۱ به قبل واکسن مننژیت را تزریق کردند یا تزریقی نداشتند ملزم به دریافت این واکسن به دلیل احتمال افزایش شیوع این بیماری در تجمعات هستند.

واحدی جو در پاسخ به این پرسش که آیا برای سفر حج عمره تزریق واکسن کرونا نیز انجام می‌شود، گفت: در حال حاضر برنامه‌ای برای تزریق واکسن کرونا برای حجاج وجود ندارد و سایر واکسن‌ها از جمله آنفولانزا نیز با نظر پزشک خواهد بود.

مدیر مرکز پزشکی حج و زیارت خراسان رضوی بیان کرد: معاینات پزشکی بیش از ۹ هزار عمره گزاری که قرار است از خراسان رضوی به سزرمین وحی سفر کنند که چندی قبل آغاز شد به پایان رسید که با این وجود همه آماده مهیا شدن شرایط سفر هستند.
 

هاشم رسایی‌فر

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • حضور ۱۶ هزار بوشهری در کنکور/ ۶۳ درصد شرکت‌کنندگان خانم هستند
  • توسعه ۱۷ کیلومتری شبکه و خط انتقال فاضلاب در استان قزوین
  • ۱۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب استان قزوین شست‌وشو شد
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • بهسازی ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های عشایر استان مرکزی آغاز شد
  • میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان کنکور سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی
  • انتشار پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران