Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@17:08:46 GMT

کرمان به عنوان پایتخت مقاومت اسلامی ثبت شود

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۷۴۸۵

کرمان به عنوان پایتخت مقاومت اسلامی ثبت شود

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین معروفی عصر دوشنبه در جلسه شورای اداری کرمان با حضور وزیر کشور گفت: مکتب شهید سلیمانی برای تقویت انقلاب و مصونیت مردم و انقلاب در استان کرمان مورد توجه ویژه قرار دارد و ستاد راهبردی مکتب سلیمانی در کرمان راه اندازی شد.

وی افزود: پارسال در سالگرد حاج قاسم یک عاشورا در کرمان تکرار و برای کشور الگو شد و امسال هم ۷ روز از ۱۰ تا ۱۶ دی ماه در گلزار و مصلی امام علی (ع) و بیت الزهرا در کرمان به عنوان قله و سرچشمه مکتب حاج قاسم مراسم‌های سالگرد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: امسال در شهرستان‌های بزرگ مثل رفسنجان و سیرجان و…تجمع های بزرگ مردمی داریم و بخشی از برنامه‌ها در شهرستان‌ها انجام می‌شود.

وی همچنین از وزیر کشور خواست که استان کرمان به عنوان پایتخت مقاومت اسلامی ثبت شود.

وی خواستار توجه ویژه به محرومیت زدایی در کرمان شد و گفت: بحث محرومیت زدایی استان کرمان که جز سرمایه دارترین استان‌ها اما جز فقیرترین استان‌های کشور است.

کد خبر 5369213

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین معروفی سپاه ثارالله کرمان قاسم سلیمانی بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه معلولان گرگان واکسن کرونا ایلام عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران شیوع کرونا شیراز بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۷۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان

تاک معاون اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: سیزده هزار دانش اموز در رقابتی با موضوع نوجوان سالم ثبت نام کردند که ۲۲ هزار اثر در جشنواره پذیرفته شد و در نهایت امروز ۲۵۴ برگزیده تقدیر میشوند که تابستان امسال هم برگزیدگان کشوری معین میشوند.

وی افزود: سال قبل دانش آموزان کرمان ۱۱ رتبه کشوری کسب کردند و امسال نیز در ۹ رشته مثل نقاشی فیلم موشن‌گرافی ایده پردازی هوش مصنوعی کتاب مقاله داستانک رقابت امکانپذیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • پایتخت مقاومت اسلامی معطر به عطر شهدای گمنام شد
  • آخرین وضعیت معابر پایتخت در روز پنجشنبه
  • غایب بزرگ پایتخت ۷
  • شهردار کرمان با حکم وزیر کشور منصوب شد + متن حکم
  • محسن تویسرکانی، به سمت شهردار کرمان منصوب شد
  • جنگیدن با دشمن در خاک خودش،‌ مهم ترین نشانه قدرت
  • فرماندهان آینده ارتش انقلابی در مکتب معلمان خود پرورش می‌یابند
  • در مکتب تو همیشه شاگردم من
  • استفاده از منابع مسدودی آزاد شده ارزی کلید خورد | ارز حج امسال از این طریق به کشور عربستان منتقل شد
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان