Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@23:14:09 GMT

۳۶۰ هزار تبعه خارجی در کرمان وجود دارد

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۷۵۶۰

۳۶۰ هزار تبعه خارجی در کرمان وجود دارد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالرضا ناظری بعد از ظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری استان کرمان با حضور وزیر کشور اظهار کرد: شاخص‌های امنیت ملی کشور فاصله‌ای معناداری با وضعیت امنیت در کرمان دارد.

وی دلیل این مساله را جایگاه جعرافیایی این استان و هم مرزی با استان‌های مرزی عنوان کرد و افزود: البته شاخص‌های امنیتی در استان‌های مرزی بر استان کرمان تأثیرگذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار ناظری تراکم جمعیت در کرمان را قریب ۱۸ درصد ذکر کرد و گفت: این پراکندگی جمعیت در شاخص‌های امنیتی تأثیرگذار است.

فرمانده انتظامی کرمان ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته شاخص‌های امنیتی در کرمان رشد و ارتقا خوبی داشته و بیش از ۲.۵ درصد در زمینه وقوع سرقت کاهش داریم.

وی گفت: کرمان سال گذشته رتبه دوم کاهش تصادفات را کسب کرد.

سردار ناظری عنوان کرد: جرایم خشن طی امسال در کرمان ۲۱ درصد کاهش یافته است.

وی گفت: کرمان در حوزه مبارزه با قاچاق مواد مخدر و انهدام باندها، برخورد بی امان با سوداگران به عنوان سنگر اول برخورد با آنها دارد.

وی از رتبه اول کرمان در حوزه کشفیات مواد مخدر در کشور خبر داد و افزود: در این راستا انهدام باندهای قاچاق و شرارت ۷۶ درصد رشد داشته است.

سردار ناظری بیان کرد: طی امسال ۵۲ درگیری در سطح استان انجام شد که ۹۳ درصد با موفقیت کامل به اتمام رسید..

سردار ناظری از افزایش ۶۳ درصدی برخورد و هلاکت قاچاقچیان خبر داد و افزود: در عملیات اخیر به باند شرارتی که مدت‌ها عرض اندام می‌کردند ضربه مهلکی وارد شد.

وی با اشاره به شهادت سه نفر از نیروهای نیروی انتظامی اظهار کرد: دوره بزن و در رو در کرمان تمام شده و در این عملیات شرور اصلی به هلاکت رسید و دو تن دیگر از آنها نیز هلاک شدند.

وی گفت: ادامه این باند را در عملیاتی در کویر نمک در شهربابک و سیرجان زمین گیر کردیم دو تن دیگر دستگیر شدند و بخشی از مواد صنعتی هم کشف شد.

وی بیان کرد: ۳۶۰ هزار نفر اتباع خارجه در کرمان حضور دارند که با اقدامات انجام شده معضل شوتی ها و قاچاق انسان در جاده‌های سطح استان نداریم.

وی خواستار ایجاد زیر ساخت‌های نظامی و انتظامی در کویر شد و افزود: در حوزه پایش تصویری در کرمان دچار کمبود هستیم و پلیس هوشمند نیاز مند توسعه شبکه در سطح استان است.

کد خبر 5369217

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کرمان افاغنه بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه معلولان گرگان واکسن کرونا ایلام عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران شیوع کرونا شیراز بارش باران سردار ناظری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۷۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهادری جهرمی: رشد تجارت خارجی فروردین، ۴۸ درصد مدت مشابه سال قبل است

سخنگوی دولت از رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، تا رقم ۱۰ میلیارد و ۴۲۰ میلیون دلار خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس با استفاده از هشتگ «جهش تولید»، نوشت:

«به گزارش گمرک ایران، تجارت خارجی کشور در فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با رشدی ۴۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل، به رقم ۱۰ میلیارد و ۴۲۰ میلیون دلار رسید. تراز تجاری در این ماه که بخش عمده‌ای از آن در کشور ما تعطیل است، حتی بدون احتساب نفت نیز مثبت شد.»

انتهای پیام
 

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • برپایی یادواره شهید شاخص شهرستان کوار
  • تجارت خارجی استان سمنان ۵۹ درصد رشد داشت
  • افزایش قیمت جهانی موادغذایی
  • سرگیجه با آمار تورم
  • قیمت جهانی موادغذایی بالا رفت
  • تورم نقطه‌به‌نقطه در فروردین به کمتر از ۳۵ درصد رسید
  • برق شهر معمولان وصل شد
  • بانک مرکزی: تورم نقطه‌به‌نقطه در فروردین به کمتر از ۳۵ درصد رسید
  • بهادری جهرمی: رشد تجارت خارجی فروردین، ۴۸ درصد مدت مشابه سال قبل است