Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه بان تیم ملی هندبال بانوان کشورمان پس از کسب عنوان بهترین بازیکن مسابقه ایران و نروژ گفت: نمی دانم خوشحالی خود را از این اتفاق چطور وصف کنم.

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی هندبال بانوان کشورمان یکشنبه شب در دومین بازی خود در مسابقات قهرمانی جهان به مصاف تیم نروژ مدعی کسب عنوان قهرمانی و دارنده چندین مدال قهرمانی جهان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان خدیجه قانع در برابر این تیم پر ستاره با نتیجه ۴۱ بر ۹ مغلوب شدند اما عملکرد درخشان شأن در اولین حضور در این میدان بزرگ دور از چشم مسئولان فدراسیون جهانی هندبال نماند. پس از بازی، از سوی کمیته فنی مسابقات، فاطمه خلیلی دروازه بان کشورمان در حالی که ۴۱ بار دروازه‌اش از سوی تیم حریف باز شده بود به دلیل بازی بسیار خوبش به عنوان بهترین بازیکن مسابقه معرفی شد.

در حالی خلیلی در اولین آوردگاه جهانی به این عنوان ارزشمند دست یافت که پیش از این نیز در رشته فوتبال زهره کودایی دروزاه بان کشورمان هم با عملکرد درخشان اش مورد تمجید و توجه میادین بین المللی قرار گرفته بود.

خلیلی بازیکن ۲۵ ساله هندبال ایران اهل استان قم بوده و چند ماهی است که به عنوان اولین لژیونرهای بانوان به عضویت تیم آنتالیا آنادور ترکیه در آمده است.

فاطمه خلیلی پس از کسب این عنوان گفت: هر دو تیم رومانی و نروژ که تاکنون با آنها روبرو شده‌ایم تیم‌های قدری بودند و همیشه حرف اول را در اروپا می‌زنند. تیم نروژ هم تیم قدرتمندی است و بازیکنان خوبی دارد. بازی سختی برابر این تیم پر ستاره داشتیم.

دروازه بان تیم ملی هندبال بانوان کشورمان افزود: ما تمام تلاش خود را انجام دادیم و نمایش خوبی اجرا کردیم و تلاش کردیم آن چیزی را که کادر فنی از ما می‌خواست را انجام بدهیم. در هر صورت تیم نروژ مدعی بوده و قهرمان جهان است و تیم خوب و فوق العاده ای بودند.

وی با بیان اینکه من از اینکه برابر این تیم‌ها بازی کرده‌ام بسیار خوشحالم، گفت: حضورم در این سطح از رقابت‌های قهرمانی جهانی همیشه رؤیای من بود. قطعاً یکی از اهدافم حضور در این تورنمنت بود که به آن رسیدم.

خلیلی در پاسخ به این سوال که «بعد از اعلام نامت در سالن به عنوان برترین بازیکن میدان احساسی شدی، چه حسی از این اتفاق خوب داری؟»، هم بیان داشت: هر چند در این بازی دروازه ما ۴۱ بار باز شد اما تمام تلاشم را کردم که بهترین بازی خود را ارائه دهم و خوشحالیم از بابت معرفی من به عنوان بهترین بازیکن زمین وصف نشدنی است و نمی دانم حالم را از این بابت چطور توصیف کنم.

وی ادامه داد: نروژ تیم قدرتمندی است و جز سه تیم اول جهان است. من تمام تلاشم را در برابر این تیم انجام دادم و بهترین بازی ام بود. من به آرزوی خودم و رؤیای خودم برای حضور در این تورنمنت رسیده‌ام.

بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی زنان جهان از ۱۰ الی ۲۸ آذرماه در اسپانیا برگزار می‌شود. تیم ملی هندبال بانوان کشورمان در گروه c با تیم‌های رومانی، نروژ و قزاقستان هم گروه است. شاگردان خدیجه قانع که اولین تجربه خود را در این رویداد بین المللی دارند برابر دو تیم رومانی و نروژ شکست خورد اند و سه شنبه شب ۱۶ آذرماه برابر تیم قزاقستان قرار می‌گیرند.

منبع: مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فاطمه خلیلی هندبال تیم ملی هندبال بانوان مسابقات جهانی هندبال زنان تیم ملی هندبال بانوان کشورمان برابر این تیم بهترین بازی دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۷۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد فرجی مدافع قائمشهری پرسپولیس در دیدار با آلومینیوم اراک در نقش مدافع راست وارد میدان شد تا دانیال اسماعیلی‌فر وینگر راست باشد اما شرایط برای او خوب پیش نرفت و در نهایت دو گل وقت‌های اضافه حریف از جایی به دست آمد که فرشاد یا در آن محل بود و ناکام ماند یا در آن محل نبود و از جای خالی‌اش استفاده کردند و گل زدند.

به هر حال فرشاد فرجی این فصل در نقش مدافع میانی هر گاه که در ترکیب اصلی بوده درخشیده و با یک نمایش ضعیف در پست مدافع راست نمی‌توان شایستگی‌ها و توانمندی‌هایش را زیر سوال برد.

فرجی البته در راه‌آهن و شهرخودرو هم بعضا به‌عنوان مدافع راست بازی می‌کرد و نمایش‌های خوبی هم ارائه می‌داد پس با این پست و شرح وظایف‌اش غریبه نیست. او در بازی با آلومینیوم یک ضربه سر زد که اگر بدشانس نبود و آن توپ گل می‌شد هیچ کس ضعف او و خط دفاع پرسپولیس را مورد اشاره قرار نمی‌داد. شماره 3 سرخ‌ها همچنین یک پنالتی خشک و بی‌حرف و حدیث هم زد و جالب بود که بعد از این ضربه به امیررضا رفیعی با حالتی جالب گفت: «تمومش کن!». در واقع فرجی پنالتی پنجم پرسپولیس را به ثمر رساند و اگر رفیعی پنالتی بازیکن حریف را می‌گرفت کار برای پرسپولیس تمام شده بود که اینگونه نشد.

به هر حال فرجی مثل دیگر بازیکنان باتجربه پرسپولیس حذف تلخ در اراک را فراموش کرده و آماده بازی بزرگ مقابل سپاهان است. در شرایطی که دانیال اسماعیلی‌فر از بازی مقابل سپاهان محروم است  فرجی می‌تواند همچنان گزینه‌ای برای بازی در پست مدافع راست باشد چرا که برعکس وحدت حنانوف او کاملا در شرایط مسابقه است و از نظر ذهنی و بدنی توانمندی حضور در این میدان بزرگ را دارد.

جالب اینکه خوشحالی و سرحال بودن او در تمرینات دو روز آخر منتهی به بازی سپاهان عجیب و مشکوک به نظر می‌رسد و هیچ بعید نیست فرشاد از فیکس بودن خود در این میدان مطمئن شده که اینگونه با روحیه و قبراق تمرین می‌کند.

دیگر خبرها

  • پیروزی نفس‌گیر دورتموند برابر PSG در شب فرصت‌های سوخته
  • خوشحالی شدید میکا ریچاردز از حضور دل پیرو به جای کرگر در برنامه کارشناسی بازی دورتموند و پاری سن ژرمن / فیلم
  • خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان
  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • زیبایی خیره کننده جزایر ناهموار و منحصر به فرد لوفوتن در نروژ (فیلم)
  • تیم هاکی روی یخ جوانان ایران پنجم شد
  • تیم هاکی روی یک جوانان ایران پنجم شد
  • خوشحالی گارناچو به سبک کریستیانو رونالدو، پس از پیروزی در بازی بیلیارد / فیلم
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد