Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان کل کشور در دانشگاه آزاد تهران جنوب گفت: ابلاغیه‌های زیادی در خصوص تعیین و تکلیف وی پی ان به سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف داشتیم، اما توجهی به آن نشده است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، منتظری، دادستان کل کشور در دانشگاه آزاد تهران جنوب گفت: ما از عاشورا چه درسی می‌گیریم گذشت زمان پیام عاشورا را کهنه و مندرس نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۶ آذر و حوادث پیروزی انقلاب و حوادث بعد از آن برای ما پیام دارد و برای شما دانشجویان درس آموز است.


وی افزود: جایگاه خودتان را در کسب علم ودانش قدر بدانید کشور و مملکت و مردمتان با اهتمام به علم و دانش می‌تواند روز به روز راه افتخار را طی کند و به سربلندی‌های ارزشمند دست یابد راه کسب علم راه انحصاری است.


دادستان کل کشور ادامه داد: علم قدرتی است که هر ملت و کشور و مردمی که آن را به دست آوردند قطعا در برابر همه ناملایمات می‌توانند مقاومت کنند. اگر کسی که قدرت علم نداشته باشد به او یورش می‌برند اگر شما کشور خودتان را دوست دارید و اگر بقا و عزت کشور را می‌خواهید و اگر راه دانشجویان شهید ۱۶ آذر ۳۲ را می‌پسندید و راه امام خمینی را می‌خواهیم باید خود را مجهز به قدرت علم کنیم؛ علمی که مورد توجه اسلام، قران و اهل بیت است علم تنها نیست.


منتظری افزود: این قدرت استکباری علم دارد، اما تزکیه ندارد و اگر علم بدون تزکیه باشد می‌شود استکباری و می‌شود آمریکا. شما دانشجویان که آینده ساز کشور هستید و کشور بر مدیریت شما باید اداره شود علم وتزکیه را باهم کسب کنید تا می‌توانید بر علم و تزکیه خود در این دوره ارزشمند دانشجویی بپردازید این مرحله به سرعت خواهد گذشت


وی تصریح کرد: امروز با اطلاعات فراوانی که من به عنوان یک مسئول می‌دانم شما دشمنان بسیار گسترده‌ای دارید فکر می‌کنید که دشمن برای دستیابی شما کم هزینه می‌کند. ۸ سال دفاع مقدس جوانان سینه سپر کردند که دشمن نتواند کشور را به تاراج ببرد و انقلاب باقی بماند.


دادستان کل کشور گفت: امروز سلاحی که دشمن به کار می‌برد، بسیار خطرناک‌تر است و در اعماق جان ما تاثیر گذار است و به همه جا این سلاح پرتاب می‌شود. فضای مجازی همچنان که مفید است به همان اندازه هم خطرناک است. دشمن امروز به آرمان‌ها و اعتقادات و نوامیس شما یورش برده است.


منتظری در پاسخ به سوالی در خصوص فیلترینگ تلگرام گفت: در خصوص فیلترینگ فضای مجازی و تلگرام باید بگویم که اراده ای  در دولت روحانی نبود، هرکاری کردم که کارگروه فیلترینگ جلسه تشکیل شود فقط دو بار تشکیل جلسه دادند. بقیه موارد یا شرکت نکردند و یا مخالف تصمیم گیری برای بررسی فیلترینک بودند و رای نمی دادند چون مورد نظر آقایان نبود.


وی اضافه کرد:در مورد وی پی ان هم هنوز هیچ دستگاهی به ابلاغیه قوه قضائیه توجهی نکرده چندین بار این مسئله را تذکر دادیم اما در دولت قبل انجام نشده و به دولت رئیسی اعلام کردیم که حداقل در این دولت انجام شود.

دادستان کل کشور گفت:مشکلات زیادی در قوه قضائیه داریم. پرونده‌های قضائی بسیار زیاد است و کار برای قضات بسیار زیاد است. اعتبارات و بودجه قوه قضائیه کفایت نمی کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: منتظری دادستان کل کشور دانشگاه آزاد تهران جنوب روز دانشجو دادستان کل کشور قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۷۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبلغ این جدول بودجه خیلی درشت است /جدول برآورد اعتبارات ردیف‌های متفرقه بودجه ۱۴۰۳ به تصویب رسید؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایندگان مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت صبح روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در جریان رسیدگی به جدول شماره ۹ گزارش کمیسیون تلفیق درباره لایحه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور (بخش دوم- جداول) با عنوان «برآورد اعتبارات ردیف های متفرقه سال ۱۴۰۳» با تصویب این جدول موافقت کردند.

بنابر روایت ایسنا، روح‌الله متفکر آزاد نماینده مردم تبریز در مخالفت با تصویب این جدول گفت: برخی ردیف‌ها در این جدول آمده درحالی که مسائلی مهمتر از آن در کشور وجود دارد.

محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک نیز طی اظهاراتی در موافقت با تصویب این جدول گفت: همانطور که رئیس کمیسیون تلفیق پیشنهاد داد این جدول مربوط به مسائل سالیانه است؛ سال قبل شاهد ایجاد مشکلاتی برای تولیدکنندگان گندم بودیم یا مواردی که ممکن است به دلیل حوادث غیرمترقبه پیش بیاید و نیاز باشد تا به دستگاهی کمک اضطراری شود؛ همچنین در حوزه یارانه‌ها در این جدول اعتباراتی در نظر گرفته شده است‌.

وی تاکید کرد: نه مبلغ این جدول خیلی درشت است و جای آن نیز مشخص است و شامل مواردی در حوزه یارانه‌ها و کمک‌های معیشتی است.

داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه به عنوان نماینده دولت به اعلام نظر درباره جدول شماره ۹ لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ پرداخت و با بیان اینکه «در این جدول تغییراتی داده شده که عملا مشکلاتی ایجاد میکند و مورد تایید ما نیست»، اظهار کرد: در یکی از این موارد ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای گروه‌های جهادی تعیین شده است که ذیل معاونت اول فعالیت می‌کنند و فعالیت آنها مورد تایید مقامات ارشد نظام است؛ همچنین ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای احیای واحدهای راکد در سال جهش تولید قرار داده‌ایم که هر توی این موارد توسط کمیسیون‌ تلفیق حذف شده است.

وی گفت: درخواست ما بازگشت دو ردیف است و همچنین در مواردی هزینه‌هایی اضافه شده است که درباره آنها قبلاً محاسبه و اعتباراتی پیش‌بینی کردیم؛ دوستان این اعتبارات را اضافه کردند که مورد تایید ما نیست. مثلاً ۵۰۰ میلیارد تومان یارانه کاغذ جدید برای آموزش و پرورش پیش بینی شده است درحالی که با اعتبارات موجود مشکل این وزارت خانه برطرف می‌شود یا اینکه ۷۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت کمک‌های رفاهی به جهاد کشاورزی اضافه شده است در حالی که اعتبارات کمکهای رفاهی در جای خودش پیش‌بینی شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: بنابراین در مواردی اضافاتی و کاهش‌های است که مورد بحث است خواهش ما این است که به کمیسیون ارجاع شود.

حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳، با تاکید بر اینکه کلیات و شاکله این جدول به هم نریخته است اما ممکن است جابجایی‌هایی جزیی به دلیل پیشنهادات کمیسیون‌ها اعمال شده باشد، گفت: ۲۴۸ همت اعتبار جدول ۹ است و آقای منظور اشاره کردند که فقط ۲۵۰۰ همت آن را تغییر دادیم.

وی افزود: امروز ۱۶ میلیون نفر دانش‌آموزان کتاب می‌خواهند اما کاغذ ندارند؛ مبلغی که تعیین شده برای یک پنجم هزینه خرید کاغذ است؛ بنابراین ۹۹ درصد همان است که دولت گفته و ما یک درصد را تغییر داده‌ایم آن هم اعتبارات را استانی کرده‌ایم.

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس پس از استماع سخنان مخالف و موافق و همچنین نماینده دولت و کمیسیون تلفیق، با تصویب جدول ۹ لایحه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور موافقت کردند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900954

دیگر خبرها

  • ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند
  • دستگاهی برای غربالگری سرطان سینه با قیمت کم‌تر ساخته شد
  • مبلغ این جدول بودجه خیلی درشت است /جدول برآورد اعتبارات ردیف‌های متفرقه بودجه ۱۴۰۳ به تصویب رسید؟
  • فرهنگ و هنر در بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور در بخش فرهنگ و هنر
  • رشد اعتبارات هزینه‌ای عمومی دستگاه‌های فرهنگی متناسب با مأموریت‌های آنها بوده است
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به ۱۴۰۲
  • رشد 30 درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به 1402
  • منتظری: کاهش زمان رسیدگی‌های قضایی مورد توجه قرار بگیرد
  • اختصاص ۲۵ هزار میلیارد تومان به حوزه رسانه در سال جاری