Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@22:42:54 GMT

خواکین کورئا تا پایان سال خانه‌نشین شد

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۷۹۲۵

خواکین کورئا تا پایان سال خانه‌نشین شد

مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال اینتر تا پایان سال قادر به همراهی هم‌تیمی‌هایش نخواهد بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خواکین کورئا که در جریان برتری 3 بر صفر شنبه شب تیم فوتبال اینتر مقابل رُم در هفته شانزدهم سری A ایتالیا دچار مصدومیت شد، به نظر می‌رسد تا پایان سال جاری میلادی قادر به همراهی تیم تحت‌هدایت سیمونه اینزاگی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه اینتر به طور رسمی اعلام کرد کورئا از ناحیه عضلات خم کننده ران پای چپ خود آسیب دیده است و آزمایش‌های تکمیلی وضعیت این مهاجم 27 ساله را در هفته آینده مشخص خواهد کرد.

آنچلوتی: می‌خواهیم مقابل اینترِ سرسخت به پیروزی برسیم/ در پی صعود به فینال و قهرمانی هستیم

در حالی که باشگاه اینتر میزان دوری خواکین کورئا را اعلام نکرده، رسانه‌های ایتالیایی خبر داده‌اند که این بازیکن احتمالاً در سال جاری میلادی دیگر نمی‌تواند اینتر را همراهی کند.

این بدین معناست که مهاجم پیشین لاتزیو بازی با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا و تقابل با تیم‌های کالیاری، سالرنیتانا و تورینو در سری A را از دست خواهد داد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئال مادرید سیمونه اینزاگی لیگ قهرمانان اروپا سری A اینترمیلان رئال مادرید سیمونه اینزاگی لیگ قهرمانان اروپا سری A اینترمیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۷۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رسمی پورتو به حضور طارمی در اینتر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شب گذشته پورتو موفق شد در دیداری از هفته سی و دوم رقابت‌های لیگ برتر پرتغال، با سه گل از سد تیم چاوز عبور کند. مهدی طارمی در این مسابقه موفق شد یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل نیز بدهد.

به نقل از ورزش سه درست در لحظاتی که طارمی در زمین مسابقه برای پورتو مشغول بازی بود و گل سوم تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر به‌صورت رسمی از جذب مهاجم ایرانی خبر داد.

در پایان دیدار پورتو، این موضوع به سوال خبرنگاران از کونسیسائو تبدیل شد. او در این خصوص گفت: فوتبال امروز این‌گونه است و در گذشته نه تنها در پورتو بلکه در باشگاه‌های دیگر رخ داده است. مهم است که بازیکنان از این موضوع آگاه باشند. طارمی یک بازیکن حرفه‌ای نمونه است و طوری بازی کرد که انگار قرارداد 10 ساله دارد. احمقانه است که او را بازی ندهم.

سرمربی پورتو اضافه کرد: اگر طارمی خوب باشد بازی می‌کند وگرنه روی نیمکت می‌ماند. او همیشه به تصمیمات من احترام گذاشته است. استفاده از بازیکنان تا پایان مدت زمان قراردادشان طبیعی است. برخی بازیکنان هستند که شاید چهار سال قرارداد داشته باشند اما گاهی نمی‌توانند همانند طارمی با همه توان خود بازی کنند و در نهایت باشگاه را ترک کنند. شرایط همیشه اینگونه است، من به قراردادها نگاه نمی‌کنم، بلکه به فداکاری در تمرینات و در زمین بازی نگاه می‌کنم.

کونسیسائو در پایان گفت: طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است و او را همانند دیگر بازیکنان تیمم دوست دارم، زیرا آنها بچه‌های من هستند. فوتبالیست‌ها وقتی به یک سنی می‌رسند، باشگاه‌ها هزینه‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و گزینه‌های آنها با بازیکنان می‌تواند متفاوت باشد که باید به آن احترام بگذاریم.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903004

دیگر خبرها

  • بازیکنان آلومینیوم و پیکان در پایان بازی چه گفتند؟
  • دومفریز، آرناتوویچ و کاربونی گزینه‌های فروش اینتر برای تامین بودجه؛ اینزاگی مهاجم می‌خواهد
  • رقم هزینه رم برای سردار آزمون مشخص شد
  • واکنش رسمی پورتو به حضور طارمی در اینتر
  • شب تاریخی لیونل مسی در آمریکا رقم خورد
  • وضعیت مهاجم استقلال برای همراهی تیمش مشخص شد
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن رسید
  • (ویدئو) قیمت خانه در مناطق اعیان‌نشین کابل فقط ۹ میلیارد تومان
  • 5 گل برتر اینتر مقابل ساسولو در خارج از خانه / فیلم
  • آلبرت گودموندسون منتظر اینتر؛ ژرژ ایلنیکنا گزینه جایگزین مهاجم ایسلندی برای نراتزوری