Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: تجمعات و تیم‌های ورزشی وجود یگان ویژه را می‌طلبد و نیازمند است راه‌اندازی گردان دوم یگان ویژه در کرمان راه‌اندازی شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان ، سردار عبدالرضا ناظری عصر امروز در شورای اداری استان کرمان که با حضور وحیدی وزیر کشور و حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انتظامی به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: امنیت کویر و استان کرمان یکی از شاخص‌های تعیین کننده ارزیابی امنیت کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حدود دو هزار و 200 کیلومتر مرز مشترک با استان‌های همجوار داریم که هزار و 200 کیلومتر آن با استان‌های مرزی کشور است گفت: در مجموع بیش از 2.5 درصد سرقت‌های استان کاهش پیدا کرده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه شاخص‌های امنیتی استان ارتقا پیدا کرده است ادامه داد: استان کرمان در کشور جزو استان‌های برتر در کاهش تصادفات بوده و 21 درصد جرایم خشن در استان کاهش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه در مسیر ترانزیت قاچاق مواد مخدر قرار داریم و کرمان رتبه اول کشف مواد مخدر در سال گذشته و امسال را داشته است گفت: بیش از 76 درصد انهدام باندهای قاچاق مواد مخدر در استان کرمان رشد داشته است.

ناظری با اشاره به اینکه بیش از 212 هزار میلیارد تومان ارزش ریالی کشف قاچاق کالا در استان کرمان امسال بوده است افزود: دوران شرارت و بزن و دررو در استان کرمان تمام شده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی: "ناجا" امروز ‌به نیرویی "انقلابی، مجاهد و مردمی" تبدیل شده است‌ استاندار کرمان: امنیت امروز بسیاری از کشورها مرهون جانفشانی شهدای نیروی انتظامی ایران است فرمانده انتظامی استان کرمان: امسال 120تن مواد مخدر در مجموعه عملیات نیروی انتظامی استان کشف شد

وی با بیان اینکه باند شرارتی که اخیراً با آنها درگیر شده بودیم منهدم شد و ضربه مهلکی به این باند وارد شده است گفت: امنیت کویر بسیار اهمیت دارد و مردمی که در حاشیه کویر زندگی می‌کنند باید رسیدگی شده و مشکلات آنها برطرف شود.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه پایش تصویری در استان کرمان در جاده‌ها و شهرستان‌ها ضرورت دارد بیان کرد: کمبود ظرفیت پایش تصویری یک مشکل اساسی در استان کرمان است و پلیس هوشمند بدون پایش تصویری ممکن نیست.

وی با بیان اینکه استان کرمان جمعیت بسیار زیادی دارد که پراکنده هستند گفت: تجمعات، تیم‌های ورزشی در لیگ برتر و غیره وجود یگان ویژه را می‌طلبد و نیازمند است راه‌اندازی گردان دوم یگان ویژه در کرمان راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/511/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان استان کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان استان کرمان راه اندازی یگان ویژه مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۸۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن فرمانده نظامی سرایا القدس در درگیری با تشکیلات خودگردان (+عکس)

عناصر امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین بامداد امروز به سوی خودروی  یکی از فرماندهان گردان طولکرم به نام «عمر ابوالفول» شلیک کردند که به شهادت وی منجر شد.   به گزارش نور نیوز؛ همزمان درگیری‌های شدیدی میان رزمندگان گردان طولکرم (وابسته به سرایا القدس-شاخه نظامی جهاد اسلامی) و عناصر امنیتی محمود عباس در شهر طولکرم گزارش می‌شود.   در این راستا «ابوشجاع» فرمانده گردان طولکرم نیز در بیانیه‌ای گفت: «سکوت ما به درازا نخواهد انجامید و تجاوزات این دستگاه‌های امنیتی ما را وادار می‌کند تا به این سکوت پایان دهیم».    «عمر ابوالفول» فرمانده گردان طولکرم    جنبش حماس نیز در واکنش به شهادت «عرم ابوالفول» از فرماندهان گردان «طولکرم» وابسته به «سرایا القدس» (شاخه نظامی جهاد اسلامی) به دست نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان آن را یک «ننگ سیاسی» برای این نهاد سیاسی دانست.   حماس گفت که اینگونه اقدامات تنها خدمت به اسرائیل است.   در این بیانیه آمده است: همگی باید به مسئولیت خود برای پایان دادن به این اقدامات خلاف و تغییر روند نهادهای امنیتی در مسیر صحیح،عمل کنند.   خودرو «عمر ابوالفول» فرمانده گردان طولکرم که به آن شلیک شد کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اولین فرمانده گردان در تیپ ۲۷ محمدرسول الله (ص) که بود؟
  • دستگیری سارقان کابل‌ های مترو تهران
  • دستگیری سارقان کابل‌های مترو
  • سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند/ ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان 
  • سرقت میلیاردی از مترو تهران
  • ترور یک فرمانده مقاومت توسط تشکیلات خودگردان
  • کشته شدن فرمانده نظامی سرایا القدس در درگیری با تشکیلات خودگردان (+عکس)
  • ترور فرمانده نظامی سرایا القدس به دست تشکیلات خودگردان (+عکس)
  • ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان
  • هشدار یمن نسبت به تشدید تنش نظامی آمریکا