Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@16:42:58 GMT

انتظارات از کوهنوردی ایران بالا است

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۸۵۴۳

انتظارات از کوهنوردی ایران بالا است

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، رضا زارعی رئیس فدراسیون کوهنوردی در خصوص مراسم صعود های برتر گفت: هشتمین مراسم صعود‌های برتر کوهنوردی برگزار شد. در این هشت سال تلاش کردیم با انتخاب بهترین فعالیت‌های کوهنوردی در داخل و خارج از ایران، سطح کوهنوردی کشورمان را بالا ببریم تا آن‌ها از لحاظ فنی مشکلی پیدا نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۷ صعود برتر طی سال ۹۹، وارد جشنواره شد. ۳ صعود دیوار نوردی و یک صعود کوهنوردی انتخاب شد. در بخش دیگر این مراسم، پرش از دیوار‌های کوه یا صعود با چتر به قله‌های دماوند را شاهد بودیم. کار‌های بسیار ارزنده‌ای را تمامی کوهنوردانی که داخل ایران هستند، انجام دادند. اینگونه مراسم‌ها تاثیر زیادی در دیده شدن کوهنوردان خواهد داشت.

او ادامه داد: ۲ تن از کوهنوردان شهرستان نوده، بر روی قله هانتانگرین که مرتفع‌ترین کوه قزاقستان است، با زنی که در آن کوه برایش حادثه‌ای رخ داده بود، برخورد می‌کند. آن‌ها از خودوگذشتی کردند و جان این زن را نجات دادند که کارشان قابل تحسین بود. امیدوارم این کار، الگویی برای تمامی ورزشکاران ایرانی باشد.

زراعی در مورد حمایت نکردن وزارت ورزش از این فدراسیون تصریح کرد: از سوی وزارت ورزش، ورزش‌های المپیکی و رقابت‌های قهرمانی در اولویت قرار دارد. کوهنوردی ورزشی که وزارت ورزش قصد داشت با برنامه ریزی، به آن بیشتر اهمیت دهد و برای کوهنوردان، پاداش در نظر بگیرد. باید قبول کنیم که برخی صعود ها، شخصی است و ربطی وزارت ورزش ندارد. صعود به قله وینستوت در قطب جنوب، صعودی نیست که فدراسیون بخواهد از آن هل حمایت کند. این صعود‌ها هزینه زیادی برایمان دارد.

بیشتر بخوانید

برای صعود به اورست مجبور به فروش خانه پدری شدم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کوهنوردی اخبار ورزشی وزارت ورزش صعود ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۸۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شویگو: روسیه به تسلیحات بیشتر و بهتری برای حفظ سرعت پیشروی‌ها در جنگ نیاز دارد

وزیر دفاع روسیه گفت که ارتش این کشور باید کمیت و کیفیت تولید تسلیحات خود را به منظور حفظ سرعت پیشروی‌های روسیه در جنگ با اوکراین بالا ببرد.

به گزارش ایسنا، «سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه، امروز (چهارشنبه) گفت که روسیه باید کمیت و کیفیت تسلیحات خود را به منظور حفظ  سرعت پیشروی‌های روسیه در منطقه عملیاتی در اوکراین بالا برده و ترکیب رزمی نظامیان خود را گسترش دهد.

خبرگزاری اسپوتنیک در این باره گزارش داد که شویگو در جلسه‌ای در مقر فرماندهی مشترک نیروهای مسلح روسیه گفت: برای حفظ سرعت لازم حملات و اطمینان یافتن از تقویت توان رزمی گروه نظامیان برای اقدامات بیشتر، افزایش کمیت و کیفیت تسلیحات و تجهیزات نظامی‌ ارسالی برای نیروها لازم است.

او بیان کرد که فرماندهی مرکزی ارتش در حال انجام دادن فعالیت‌های هدفمندی برای تحقق این امر است.

شویگو همچنین گفت: با برخی شرکت‌های صنعتی قراردادهایی به شرط ظرفیت کامل آن‌ها و کاهش حداکثری بازه تولید تسلیحات و تجهیزات نظامی امضا شده است.

افزون بر این، وزارت دفاع روسیه، دیروز اعلام کرد که تجهیزات جدید برای دفاع پهپادی روسیه در طی این جلسه به شویگو ارائه شده است.

در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است: نتایج مدرن‌سازی تسلیحات استاندارد جهت بالا بردن بازدهی و قابلیت مبارزه با پهپادهای دشمن و حفاظت نیروها در مقابل پهپادهای دشمن در خط مقدم به وزیر دفاع ارائه شد.

طبق تصاویر ویدیویی ارائه‌شده توسط وزارت دفاع روسیه، این تجهیزات جدید شامل یک مسلسل ضد هواپیما با یک قطعه نشانه‌روی جدید است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاهش نرخ ارز قطعا ادامه دارد
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • شویگو: روسیه به تسلیحات بیشتر و بهتری برای حفظ سرعت پیشروی‌ها در جنگ نیاز دارد
  • تمرینات ورزشی برای مبارزه با کبد چرب
  • کتاب «اقتصاد در هیاهوی انتظارات» منتشر شد/ اولین کتاب تخصصی انتظارات تورمی در ایران
  • کتاب «اقتصاد در هیاهوی انتظارات» منتشر شد
  • کتاب «اقتصاد در هیاهوی انتظارات» منتشر شد
  • رد پای رشد قیمت اجاره خانه در پرند/ انتظارات تورمی قیمت مسکن در شهرهای حاشیه تهران را افزایش داد
  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی
  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز