Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دور جدید اردوی تیم ملی آبهای آرام با هدایت پدرو سنا سرمربی تیم ملی آبهای آرام با هدف حضور در بازیهای آسیایی هانگژو آغاز می‌شود.

این اردوی انتخابی ۱۸ تا ۲۴ آذرماه با حضور نفرات منتخب در بخش کانو و کایاک بانوان و آقایان در دریاچه آزادی برگزار و در پایان اردو تست انتخابی انجام شده و نفرات منتخب به مدت سه هفته در اردو باقی خواهند ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اردو شده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا برگزار می‌شود و مربیان و ورزشکاران موظفند با ارائه کارت دیجیتال واکسیناسیون و نتیجه منفی تست PCR در محل دائمی اردوهای تدارکاتی تیم ملی در دریاچه آزادی حاضر شوند.

الناز شفیعیان، تانیا کارگرپور و مهسا آذری از گیلان، هدیه کاظمی، کیانا کمال‌زاده و سارا کاظمی از هرمزگان، سمن سلطانی و ترنم اکبرزاده از تهران، سما یاسمی از کرمانشاه و کیانا گلبندها و بهار تنها از البرز در بخش کایاک بانوان، آتنا رئوفی، زیبا سماک‌حرفه و پریسا محمدزاده از گیلان، هدیه خیرآبادی، مائده شورگشتی، زهرا مطهر و هستی ناصری از تهران، مهسا کهنسال از خوزستان، شیما داناپور از آذربایجان‌شرقی و نادیا تالانک، گلشن رهیده و مرجان کرمجانی از کرمانشاه در بخش کانوی زنان به اردو دعوت شده‌اند.

در بخش مردان نیز فهرست نفرات دعوت شده از قرار زیر است:  علی آقامیرزایی، پیمان قویدل، ابوالفضل درجزی، امیر آقامیرزایی و سپهر ساعتچی از گیلان، امین بوداغی، امیر آهنگربهانی و امیررضا خانی از مازندران، پوریا شریفی، محمد میرزایی، علیرضا جهان‌نما و علی مولایی از تهران، علی طاهری از البرز و امید احمدی از زنجان در بخش کایاک آقایان و عادل مجللی از گلستان، محمدنبی رضایی از مازندران، شاهو ناصری از کردستان، حسین مهرابی از همدان، محمد عباسی، امیرمحمد اسماعیلی و سینا شکوری از گیلان، عرفان زنده‌پی و شایان حسینی از بوشهر، مهدی بحری‌پور و بهراد صادقی از آذربایجان شرقی و آریا قنبرزاده و امیرحسین قالیباف از تهران.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علیرضا سهرابیان فدراسیون قایقرانی قایقرانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۸۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور

 سرهنگ محمد محمودوند در جمع خبرنگاران در رابطه با برگزاری اردو‌های راهیان‌نور غرب کشور اظهار داشت: اعزام بسیجیان به مراسم افتتاحیه اردوی راهیان نور غرب کشور بنا بود در تاریخ ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت انجام شود که به دلیل نامساعد بودن هوا در این دو روز.
به روز‌های ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت ماه موکول شد.
وی افزود: در راستای افتتاح اردو‌های راهیان نور ۱۴۰۳، تعداد سه هزار نفر از بسیجیان محلات و اقشار به ارتفاعات بازی دراز اعزام خواهند شد.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت:
اردو‌های راهیان نور، یک اقدام مهم در راستای تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه در بین جوانان است تا بیش از پیش با سیره عملی شهدا به ویژه شهدای دفاع مقدس آشنا شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • دعوت ۶ سپاهانی و ۲ ذوب‌آهنی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • حضور گلبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی
  • اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور
  • مربی برزیلی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • مربی برزیلی به تیم ملی والیبال پیوست
  • جنبه طنزپردازی را بالا ببریم
  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح سرمربی تیم ملی والیبال
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان