Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@22:49:56 GMT

آتش سوزی در خط لوله گاز غرب پایتخت

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۸۹۸۰

آتش سوزی در خط لوله گاز غرب پایتخت

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: ساعت ۱۸ دقیقه امروز یک مورد آتش سوزی در خط لوله گاز واقع در غرب پایتخت به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اعلام شد.

وی افزود: دو ایستگاه آتش نشانی بلافاصله در محل حضور یافتند؛ آتش نشانان با حضور در محل مشاهده کردند که یک گروه حفاری که در این منطقه مشغول حفر چاه بودند به خط لوله گاز برخورد کردند و این برخورد منجر به آتش سوزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش نشانی عنوان کرد: مسئول اداره گاز این منطقه به همراه آتش نشانان در این محل حضور دارند و به دنبال محل نشت گاز هستند.

ملکی بیان کرد: ارتفاع شعله‌های آتش ناشی از این حادثه ۱۵ تا ۲۰ متر است و به محض پیدا شدن محل نشت گاز؛ آتش متوقف و خاموش خواهد شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطرنشان کرد: خوشبختانه محل این حادثه غیرمسکونی بوده و این حادثه تلفات جانی به دنبال نداشته است.

کد خبر 5369324

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان آتش نشانی جلال ملکی آتش سوزی شهرداری تهران غلامحسین محسنی اژه ای شورای شهر تهران شرکت کنترل کیفیت هوای تهران قوه قضاییه کلاهبرداری آلودگی هوا علیرضا زاکانی گردشگری شرکت مترو تهران نیروی انتظامی سازمان تامین اجتماعی ترافیک آتش سوزی سازمان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۸۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار حادثه ترکیدگی لوله آب خیابان مهدی (عج) شهر یزد

جلال علمدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد در مورد این حادثه گفت: حادثه نشت آب بر اثر ترکیدگی لوله اصلی در خیابان مهدی در ساعت ۱۰ و ۳۴ دقیقه به سامانه ۱۲۲ اطلاع داده شد و پرسنل عملیاتی اتفاقات آبفا پس از ۱۵ دقیقه به محل مراجعه و اقدام به قطع آب نمودند.

او افزود: با حضور و تلاش تیم‌های عملیاتی اتفاقات این شرکت، حادثه در کمترین زمان ممکن و حداقل میزان خسارت به ابنیه مجاور در ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه مهار و ایمن سازی لوله آب شکسته شده انجام شد.
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد یکی از علل شکستگی لوله را نشست بستر لوله در اثر بارندگی اخیر عنوان کرد و ادامه داد: سایر عوامل موثر در این حادثه در دست بررسی است.

علمدار به حضور و مشارکت فعال مدیریت بحران استانداری، شهرداری منطقه تاریخی، آتش نشانی، نیرو‌های امدادی هلال احمر و پلیس راهور اشاره کرد و اظهار داشت: در اثر ترکیدگی لوله اصلی و به دنبال آن آب به زیرزمین برخی از ساختمان‌های مجاور وارد شد که بلافاصله عملیات تخلیه آب از سوی پرسنل آبفا با همکاری آتش نشانی و خدمات ایمنی آغاز شد.

او با بیان اینکه در اثر نفوذ آب به ساختمان‌های مجاور یک باب منزل و دو باب مغازه دچار آبگرفتگی و تخریب شدند، گفت: هماهنگی‌های لازم در خصوص اسکان موقت شهروندانی که ساختمان‌های آنها دچار آسیب شده است، انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران
  • آتش سوزی مجتمع مسکونی در منطقه پردیسان قم
  • نجات جان ۱۵ نفر در آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در قم
  • آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی درگرگان
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در گرگان
  • کاهش تعداد ساختمان‌های فرسوده پایتخت
  • مهار حادثه ترکیدگی لوله آب خیابان مهدی (عج) شهر یزد