Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@02:08:56 GMT

ربیعی در مس 120 امتیازی شد (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۹۰۵۶

محمد ربیعی با شکست ذوب آهن توانست به امتیاز 120 در دوران مربیگری‌اش در مس دست پیدا کند.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته یکی از نتایج عجیب مسابقات لیگ برتر در اصفهان به دست آمد و تیم فوتبال مس رفسنجان با ارائه یک بازی هوشمندانه موفق شد تیم سخت‌کوش ذوب آهن را با نتیجه سه بر صفر از پیش رو بردارد؛ دیداری که به واسطه رسیدن به امتیاز 120 برای محمد ربیعی رنگ و بوی ویژه‌ای داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ربیعی در فصل 1399-1398 هدایت تیم فوتبال مس رفسنجان را برعهده گرفت و توانست با کسب 67 امتیاز از 34 مسابقه، که رکورد تازه‌ای در لیگ دسته اول بود، تیمش را چند هفته مانده به مسابقات به لیگ برتر برساند ( سال گذشته دو تیم هوادار و فجرشهید سپاسی با 60 امتیاز جواز لیگ برتری شدن را دریافت کردند). 


این مربی که در رده‌های مختلف مربیگری کرده و در لیگ بیستم اولین حضور را در بالاترین سطح فوتبال ایران تجربه کرد، توانست علی‌رغم اینکه مس روزهای سختی را در هفته‌های ابتدایی پشت سر گذاشت، تیمش را در ادامه راه سر و سامان بدهد و درنهایت با پیروزی در هفته پایانی مقابل ذوب آهن نارنجی پوشان رفسنجانی 34 امتیازی شدند.


ربیعی که در دومین سال حضور در لیگ برتر توانسته تیم بهتری را جمع کند، در پایان هفته هشتم مسابقات 14 امتیازی شد و مس رفسنجان را بالاتر از استقلال در رتبه پنجم قرار داد تا امید هواداران این تیم برای موفقیت در فصل جدید بیشتر شود.


فارغ از قرار گرفتن در رتبه پنجم، نکته مهم این مسابقه اما برای محمد ربیعی 40 ساله این بود که توانست شمار امتیازاتش را در سومین فصل حضور در مس رفسنجان به عدد 120 برساند.

 

مس رفسنجان محمد ربیعی (مربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مس رفسنجان محمد ربیعی مربی محمد ربیعی مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۹۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دنیا روی سر دانیال اسماعیلی‌فر خراب شد

به گزارش "ورزش سه"، دانیال اسماعیلی‌فر هفته پر اتفاقی را سپری کرد. دانیال که فرم مطلوبی در این هفته‌ها داشت مقابل صنعت نفت گل زد اما حرکت پس از گل او جنجالی شد.

این مدافع راست پس از فراخوانده شدن به کمیته انضباطی از بازی لیگ برابر سپاهان محروم شد اما می‌توانست سرخ‌ها را در جام حذفی همراهی کند که با بدشانسی یکی از پنالتی‌های پرسپولیس و یک موقعیت گل عالی را خراب کرد.

او علاوه بر اینکه پیش از گل دوم آلومینیوم می‌توانست حساب کار را در موقعیت تک به تک سه بر یک کند، پنالتی سوم تیمش را نیز خراب کرد و مغلوب گوهری شد تا تلخی زیادی را تجربه کند‌.

دانیال حالا باید بابت بی ملاحظگی‌اش در بازی حساس با سپاهان هم بیرون بنشیند و فرصت جبران در بازی بعدی را نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان
  • رئال مادرید از باسک برای فتح لالیگا خیز برداشت
  • ذوب آهن یک بازی تماشایی ارائه کرد
  • دنیا روی سر دانیال اسماعیلی‌فر خراب شد
  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • محبی نبود، رونالدو گل 3 امتیازی زد
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • اودینزه ۱-۲ آاس رم؛ دشت سه امتیازی ده روسی از جدال ۲۰ دقیقه‌ای
  • بسکتبال NBA | شوک بزرگ پکیج لیلرد به بوستون سلتیکس!
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی