Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهوری ترکیه به تلاش برای سوزندان یک مسجد در قبرس واکنش نشان داد و گفت که حملات به اماکن مذهبی قبرس بی‌پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش ایسنا، رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه در واکنش به حملات به اماکن مذهبی قبرس و سوزاندن یک مسجد در قبرس (بخش جنوبی) گفت که این حملات بی‌پاسخ نخواهد ماند.

اردوغان پیش از عزیمت به قطر در جمع خبرنگاران تصریح کرد: متأسفانه تلاشی علیه مساجد ما در قبرس (بخش جنوبی) صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. البته این عملیات در جنوب قبرس بی‌پاسخ نخواهد بود.

اردوغان خطاب به عوامل حمله به مسجد جامع لارناکا گفت: این اقدامات خرابکارانه را علیه اماکن مذهبی ما انجام ندهید؛ چرا که بهایی که باید به خاطر این اقدامات خرابکارانه بپردازید، سنگین خواهد بود.

روزنامه صباح ترکیه گزارش داد که یک مظنون پس از تلاش برای آتش زدن مسجد جامع لارناکا در دو دسامبر دستگیر شد.

اردوغان توضیح داد که ترکیه در حال بررسی است تا مشخص شود چه کسی پشت تلاش برای آتش‌سوزی در داخل مسجد بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رجب طیب اردوغان قبرس بی پاسخ نخواهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۹۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دبیر جشنواره گفت: پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد با شرکت ۱۴ گروه از هنرمندان عرصه تئاتر در مساجد سراسر کشور قرار است از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار شود.    موتورچی با بیان اینکه شعار این دوره جشنواره پانزدهم «خانه هنرم مسجدم» است افزود: از بین کار‌های رسیده چهارده اثر نهایی شده و به اجرا در خواهد آمد.   وی ادامه داد: افتتاحیه در کنار مزار شهدای گمنام شهر بافق خواهیم داشت و اجرا‌ها هم در امامزاده عبدالله خواهد بود.   موتورچی گفت: هر گروه بعد اجرای داوری سه اجرا در مساجد بافق و یزد خواهند داشت، مساجد یزد و امامزاده‌ها شاهد اجرا‌ها خواهند بود.    وی بیان کرد: در طول جشنواره برای بچه‌های انجمن نمایش بافق دو کارگاه طراحی کردیم و آنجا کارگاه نمایشنامه‌نویسی و دوره کارگردانی برگزار می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • ۵۰ مسجد کردستان میزبان جشن‌های عمومی دهه کرامت هستند
  • اردوغان: اسرائیل توافق آتش‌بس در غزه را بپذیرد
  • چرا ترکیه روابط تجاری با اسرائیل را تعلیق کرد؟ | هدف اردوغان از اقدام دیرهنگام
  • چرا ترکیه روابط تجاری با رژیم صهیونیستی را تعلیق کرد؟
  • مسجد و هویت‌بخشی به محله
  • شکاف‌ها و دوگانگی‌های مذهبی، ممنوع!
  • کج‌سلیقگی‌ مدیران فرهنگی نوجوانان را از مسجد فراری کرد
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق