Web Analytics Made Easy - Statcounter

پپ گواردیولا هر چقدر در نقل و انتقالات دست و دلباز باشد، در امتیاز دادن به حریفان خساست به خرج می دهد؛ در این شرایط لایپزیش امیدوار است نتایج سه شنبه شب گروه A لیگ قهرمانان طوری رقم بخورد که به راهیابی آن ها به لیگ اروپا منجر شود. 

متحمل شدن سه شکست ظرف ۴ بازی، کاسه صبر مدیران لایپزیش را لبریز کرد و آن ها تصمیم گرفتند با جسی مارش قطع همکاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که لایپزیش در مبهم ترین شرایط ممکن به سر می برد، هنوز شانس رسیدن به لیگ اروپا پا برجاست و بنابراین نتیجه گرفتن در بازی پیش رو اهمیت زیادی دارد. شرایط به گونه ای است که لایپزیش باید در بازی فردا شب به آب و آتش بزند؛ آن هم در شرایطی که این بازی اهمیت چندانی برای سیتیزن ها ندارد.

صرف نظر از وقایع این هفته، منچسترسیتی دور گروهی را در رده اول به پایان خواهد رساند و همین به پپ گواردیولا فرصت خوبی می دهد تا در نزدیکی های کریسمس، به برخی از بازیکنان کلیدی تیمش استراحت بدهد و سراغ ترکیب چرخشی معروفش برود. سیتیزن ها پس از هفت برد پیاپی سراغ این بازی می آیند. آن ها حتی اگر با ترکیب ذخیره خود وارد شوند، باز هم حریف آسانی برای نماینده آلمان نخواهند بود. 

اطلاعات بازی لایپزیش - منچسترسیتی روز و تاریخ برگزاری: سه شنبه ۷ دسامبر ۲۰۲۱ / ۱۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت: ۲۱:۱۵ ورزشگاه: رد بول آرنا تورنمنت: دور ششم بازی های گروه A لیگ قهرمانان اروپا داور: ساندرو شرر از سوئیس اخبار بازی لایپزیش - منچسترسیتی پپ گواردیولا: به احترام لیگ قهرمانان و رقبا، برای کسب پیروزی به مصاف لایپزیش می رویم ترکیب احتمالی لایپزیش و منچسترسیتی

غایبان لایپزیش و منچسترسیتی

نکات آماری بازی لایپزیش - منچسترسیتی منچسترسیتی ۱۱ مورد از ۱۳ بازی اخیرش در لیگ قهرمانان اروپا را با برد پشت سر گذاشته است منچسترسیتی در ۱۴ مصاف اخیرش با نمایندگان آلمان در لیگ قهرمانان اروپا نباخته است (۱۳ برد و ۱ تساوی) نتیجه رویارویی های قبلی لایپزیش و منچسترسیتی

وضعیت جدول گروه

پیش بینی هو اسکورد از بازی لایپزیش - منچسترسیتی

لایپزیش ۱-۳ منچسترسیتی

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! جشن تولد مهدی قائدی در دبی / عکس گل علیرضا جهانبخش به فورتونا (فاینورد 5-0 فورتونا) یوسوا کیمیش در برابر بارسلونا غایب خواهد بود کیلیان ام باپه: هر اتفاقی که رخ دهد، قرار است در یک باشگاه بزرگ بازی کنم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان بازی لایپزیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۹۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌های ماندگار و فراموش نشدنی مسی و رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا (فیلم)

 

 

 

منبع : طرفداری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جام جهانی پیرمردها ؛ رونالدینیو و تیری آنری پا به توپ می‌شوند (فیلم) ۱۷ سال از سریع‌ترین گل تاریخ لیگ قهرمانان اروپا گذشت (فیلم) مصاحبه قدیمی علی دایی در آلمان پس از گلزنی در لیگ قهرمانان اروپا (فیلم)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی برایتون 0-4 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • جهانبخش وارد لیگ قهرمانان اروپا شد
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • نمایش تجهیزات نظامی غنیمت گرفته شده از اوکراینی ها در مسکو | تصاویر
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • گل‌های ماندگار و فراموش نشدنی مسی و رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا (فیلم)
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 یوونتوس مقابل بارسلونا در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/22) / فیلم
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم