Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- تیم والیبال بانوان باریج اسانس کاشان هفته هشتم در مقابل تیم ریف اصفهان با نتیجه سه بر صفر با برد به پایان رساند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر والیبال بانوان کشور جام سردار دل‌ها تیم باریج اسانس کاشان به مصاف تیم والیبال بانوان ریف اصفهان رفت و موفق به شکست این تیم اصفهانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم والیبال بانوان باریج اسانس کاشان در دست نخست این دیدار موفق شد تیم والیبال بانوان ریف اصفهان را با نتیجه 18 بر 25 شکست دهد و در دست این بازی نیز تیم والیبال بانوان کاشانی موفق شد 25 بر 14 حریف خود را شکست داد.

لیگ برتر والیبال زنان| جدال خودروسازان را سایپا برد/ شکست سنگین ریف در اصفهانغفور: برگزاری تک بازی برای فینال درست نیست/ مسئولان سپاهان درک درستی از والیبال دارندتیم والیبال بانوان باریج اسانس کاشان نیز در دست سوم موفق شد مقتدرانه با نتیجه 25 بر هفت تیم والیبال بانوان ریف اصفهان را شکست دهد و در مجموع موفق شد با نتیجه سه بر صفر این بازی را به سود خود به پایان برد.

تیم والیبال بانوان باریج اسانس کاشان با پیروزی مقتدرانه در هفته هشتم لیگ برتر والیبال بانوان کشور با شش برد و دو باخت و در مجموع با 20 امتیاز پس از این والیبال بانوان سایپا و ذوب‌آهن اصفهان 23 امتیازی در رده سوم قرار گرفت.

انتهای پیام/801/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم والیبال بانوان باریج اسانس کاشان ریف اصفهان هفته هشتم موفق شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۹۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرگ ۳۷ گوسفند روستای مرق وسادیان کاشان را تلف کرد

 عباسی دهیار روستای سادیان با اشاره به اینکه هرساله شاهد حمله گرگ به گله‌های گوسفندان وبروز خسارت‌های جبران ناپذیربه دامداران هستیم گفت: گرگ گرسنه وارد آغل گوسفندان در روستای سادیان و مرق شد که ۳۷ رأس گوسفند را دریدوطبق گفته اهالی بیش از ۳ میلیاردریال خسارت به دامداران وارد کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • گرگ ۳۷ گوسفند روستای مرق وسادیان کاشان را تلف کرد
  • تیم ملی فوتسال ایران چهارم جهان شد/ فوتسال بانوان در رده هشتم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم
  • هفته هشتم رقابت چابکسواران در کورس سراسری بهاره یزد
  • بازدید بی‌سابقه گردشگران از باغ جهانی فین کاشان
  • اعلام داوران هفته بیست و هشتم لیگ برتر
  • همایش بزرگ زائران حج تمتع منطقه کاشان برگزار شد
  • برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان
  • ورودی کاشان از آزادراه امیرکبیر بازگشایی شد