Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید توکلی مدیرعامل شرکت گاز استان تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان در توضیح این که ابتدا مطرح شد که گاز هیچ مشترکی در اثر آتش سوزی خط لوله شادآباد قطع نشده و سپس اعلام شد که گاز سه هزار مشترک قطع شده است، گفت: با توجه به این که اطلاعات دقیق تری حادث شده، متوجه قطعی گاز برخی از مشترکان شدیم که در دو مرحله مجددا وصل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در اولین فرصت نیمی از این مشترکان گاز به سرویس بر می‌گردند، زیرا ایستگاه کناری را رینگ می‌کنیم. پس از تعمیر خود خط ورودی، تمام مشترکان به سرویس بر خواهند گشت.

توکلی گفت: بیل مکانیکی مربوط به پیمانکار شهرداری بوده، چون این بیل کاملا سوخته و هنوز در محل حادثه است، باید توسط عوامل امدادی جا به جا شود تا بتوانند به خط لوله دسترسی داشته باشند.

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران بیان کرد: این خط لوله فلزی است و باید تعمیر شود، پس از تعمیر نیاز به رادیوگرافی دارد و پس از انجام رادیوگرافی می‌توان گاز را وصل کرد یعنی پس از این مراحل، گاز نیمه دوم مصرف کنندگان نیز وصل می‌شود.

گفتنی است؛ خط لوله آتش گرفته در شادآباد تهران، شش اینچی بوده و بخشی از شعله‌ها به دلیل آتش سوزی بیل مکانیکی بوده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قطعی گاز گازرسانی خط لوله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۹۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک روز با «کارگران» شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران

کارگران قشر زحمت‌کش جامعه هستند که همواره با تلاش‌های خود چرخ‌های اقتصادی کشور به‌ویژه صنعت نفت را به حرکت درمی‌آورند؛ به همین دلیل به‌منظور قدردانی از زحمات این افراد تأثیرگذار و تلاشگر، روزی به نام «روز کارگر» در تقویم رسمی کشور نام‌گذاری شده است. عکاس شانا به همین بهانه یک روز با کارگران شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران همراه شده است تا گوشه‌ای کوچک از تلاش‌های آنان را که عضوی مهم از صنعت نفت کشور هستند، به نمایش بگذارد و به آن‌ها خدا قوت بگوید.

دریافت 35 MB

دیگر خبرها

  • انتقال آب خام به جیرفت تا ۲ سال آینده
  • مخالفت سوئد با تحقیقات بین‌المللی درباره انفجار «نورد استریم»
  • آموزش گلاب گیری + فیلم
  • اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه
  • افزوده شدن بیش از ۹۰ هزار مترمکعب به ظرفیت ذخیره آب شهرستان مشهد
  • نشست خبری مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران
  • سرقت از خطوط لوله نفت ایران کاهش یافت​
  • صادرات نفت خام با خط لوله نداریم
  • اهدای جوایز نفیس برای کاهش ۱۵ درصدی مصرف در ۲۱ هفته
  • یک روز با «کارگران» شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران