Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  ،  از زاهدان ،  جلیل شهریاری  مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان  گفت: چهار نفر شرکت کننده از سیستان و بلوچستان در نوزدهمین دوره رقابت‌های ملی مهارت که به صورت متمرکز در چند استان برگزار شد شرکت کردند که در رشته صافکاری و نقاشی خودرو مدال طلا، در رشته جواهرسازی کسب دیپلم افتخار و در رشته تعمیر موتور‌های دیزلی رتبه چهارم و دیپلم افتخار کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: امیدواریم با برگزاری ارود‌های آماده سازی مناسب شاهد افتخار آفرینی دیگر جوانان استان سیستان و بلوچستان در رقابت‌های جهانی ملی مهارت باشیم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان ضمن تبریک این موفقیت‌ها به مجموعه کارکنان آموزش فنی و حرفه‌ای و مردم استان، شرکای مهارتی، رقابت کنندگان و خانواده‌های آنان گفت: این افتخارات ملی در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها با تلاش جوانان مهارت آموخته و نخبه استان کسب شده که با برنامه‌ریزی منسجم و توسعه ظرفیت‌ها و کسب افتخارات بیشتر در سال‌های آینده، امسال تمامی امکانات مهارتی برای رقابت کنندگان مهیا می‌شود.

وی گفت: اشاعه فرهنگ مهارت آموزی، توسعه و ترویج گفتمان مهارت در بین جوانان، ارتقای سطح استاندارد سرفصل‌های آموزشی و ایجاد فرصت مناسب برای تبادل اطلاعات فنی و حرفه‌ای از دیگر اهداف برگزاری رقابت ملی مهارت است.

شهریاری گفت: افراد برتر این رقابت به مرحله بین المللی رقابت‌های جهانی مهارت صعود کرده و مهر ۱۴۰۱ پس از حضور در ادو‌های تیم ملی به شانگ‌های چین اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فنی و حرفه ای رقابت های ملی مهارت فنی و حرفه ای ملی مهارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۹۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی وزش باد شدید در سیستان و بلوچستان

رئیس اداره پیش‌بینی و مدیریت بحران اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح زرد جوی توسط این اداره‌کل، از پیش‌بینی وزش باد شدید برای مناطق شمالی، نوار شرقی و غرب استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، علی ملاشاهی با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح زرد جوی توسط اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان از پیش‌بینی وزش باد شدید برای مناطق شمالی، نوار شرقی و غرب استان خبر داد.

رئیس اداره پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا استان سیستان و بلوچستان گفت: از صبح پنجشنبه تا شب شنبه 20 تا 22 اردیبهشت‌ماه، وزش باد شدید و گرد و خاک در شمال استان، نوار شرقی و غرب رخ خواهد داد و شدت وزش باد برای پنجشنبه شب و روز جمعه پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: توصیه می‌شود در این مدت به نکات بهداشتی و استفاده از ماسک در زمان غبار آلود شدن هوا توجه، از سفرهای غیرضروری پرهیز و از پوشش گلخانه‌ها و سقف‌های موقت محافظت شود، همچنین برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وزش باد شدید در سیستان و بلوچستان
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در شمال سیستان وبلوچستان
  • رفع تنش آب درجنوب سیستان وبلوچستان به مدت چهارسال
  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • تردد روزانه بیش از ۱۰۰۰۰ نفر از مرز مهران
  • سیستان‌وبلوچستان، فارس و تهران رکوددار بیشترین تعداد حوادث ترافیکی در کشور
  • احداث ۲۶ پروژه روبنایی در سایت‌های مسکن ملی سیستان وبلوچستان
  • عرضه صنایع‌دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • بازار فروش صنایع‌ دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • مهارت‌آموزی در دسترس‌تر از همیشه در سیستان و بلوچستان