Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیته فنی فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: قبلا و در زمان ریاست محمود رشیدی برنامه و نقشه راه حضور در بازی‌های آسیایی ترسیم شد و در حال حاضر هم قرار است طبق همان برنامه پیش برویم.

محمود وفایی در گفت‌وگو با میزان، در واکنش به اظهارات تند مصطفی چایچی درخصوص خنثی بودن تصمیمات کمیته فنی فدراسیون دوچرخه‌سواری و وجود اختلاف بین اعضای این کمیته، اظهار داشت: هیچ اختلافی وجود ندارد و ذات و ماهیت کمیته فنی ایجاب می‌کند که نظرات متفاوت در مورد یک موضوع مطرح شود و در نهایت تصمیم که نظر اکثریت اعضاست، اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باتوجه به تغییر و تحولات مدیریتی در طی چند ماه گذشته این اولین جلسه کمیته فنی بود که با محوریت لیگ، نحوه امتیازدهی و .... برگزار شد. البته جلسات کمیته فنی این گونه نیست که به صورت مرتب در زمان‌های مشخص برگزار شود، بلکه این جلسات بنابه ضرورت و با دستور رییس کمیته فنی که همان سرپرست یا رییس فدراسیون است، تشکیل می‌شود. 

عضو کمیته فنی فدراسیون دوچرخه‌سواری در پاسخ به این که چرا در جلسه اخیر مباحث مربوط به لیگ نسبت به حضور در بازی‌های آسیایی در اولویت قرار داشت، خاطرنشان کرد: در دوره سرپرستی هاشم کندی برای بررسی همه جوانب در خصوص یک موضوع، نه تنها تعداد اعضای کمیته فنی کم نشد بلکه تعدادشان افزایش هم پیدا کرد. در مورد عدم صحبت از بازی‌های آسیایی هم تاکید می‌کنم که قبلا و در زمان ریاست محمود رشیدی برنامه و نقشه راه حضور در بازی‌های آسیایی ترسیم شد و در حال حاضر هم قرار است طبق همان برنامه پیش برویم و به همین دلیل ضرورتی نبود در جلسه کمیته فنی دوباره راجع به این موضوع صحبت شود.

وی در واکنش به انتقادات چایچی از عملکرد کمیته فنی و عدم حضورش در این نشست، گفت: اولا این نخستین جلسه کمیته فنی از زمان سرپرستی هاشم‌کندی بود و به نظرم بهتر بود چایچی که از دوستانم هست در جلسه اول شرکت می‌کرد و سپس اظهار نظری انجام می‌داد. از سوی دیگر تمامی تصمیمات با نظرسنجی از اعضای کمیته فنی و با رای اکثریت نهایی می‌شوند و اینگونه نیست که فردی بخواهد نظرش را تحمیل کند. در این بین احتمال دارد گاهی تصمیمات گرفته شده باب میل چند نفر از اعضای کمیته فنی نباشد. معتقدم اعضای کمیته فنی باید کمی حرفه‌ای‌تر برخورد کنند. 

سرپرست سازمان لیگ افزود: همچنین برخی از اعضای کمیته فنی در شهرهای مختلف هستند و طبیعتا برای تمام موضوعات ضرورتی نیست که همه اعضای کمیته فنی حضور داشته باشند و گاها هم پیش می‌آید که برخی از اعضا به دلیل مشکلات شخصی امکان سفر به تهران را ندارند. البته این عدم حضور در جلسات به معنای بی‌اظلاعی از تصمیمات نیست و همان افرادی که در جلسات نبوده‌اند هم در جریان امور قرار می‌گیرند.

وفایی در پایان راجع به غیبت قادر میزبانی در جلسه کمیته فنی، گفت: در این مورد هم شیطنت‌هایی صورت گرفت ولی من حرفی در مورد اختلاف نشنیده‌ام. پیش از جلسه کمیته فنی هم با چایچی و هم میزبانی تماس گرفته شد که میزبانی اعلام کرد به دلیل برخی مشکلات شخصی نمی‌تواند در جلسه کمیته فنی حاضر شود و اصلا بحث اختلاف مطرح نبوده است. 

بیشتر بخوانید: سرنوشت فدراسیون دوچرخه‌سواری در انتظار ۷ فدراسیون دیگر

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون دوچرخه سواری محمود وفایی رسول هاشم کندی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دوچرخه سواری فدراسیون دوچرخه سواری محمود وفایی رسول هاشم کندی فدراسیون دوچرخه سواری بازی های آسیایی اعضای کمیته فنی جلسه کمیته فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۰۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی و دومین جلسه علنی شورا در واکنش به گزارش بازدید امانی از محله جوادیه گفت: سد معبر به یک فرهنگ تبدیل شده است. اگر مردم از این افراد خرید نکنند چنین شرایطی پیش نمی آید اما این موضوع به یک فرهنگ اشتباه تبدیل شده و عادی شده است.

او با بیان اینکه تمام مسائل تخصصی و دغدغه ما وسایل حمل و نقل عمومی است افزود: کسی که در شورا مسئله شخصی با دیگری ندارد و همه دغدغه رفع مشکلات حمل و نقل عمومی هستند.

رییس شورای شهر تهران تاکید کرد: می‌توان استفاده از دوچرخه در روزهای سه شنبه را دوباره رواج داد و به جای اینکه دوچرخه‌ها زیر باد و باران از بین برود، بهتر است در صورت استفاده مردم از بین برود.

او ادامه داد: وزیر آموزش و پرورش هفته گذشته این موضوع را مطرح کرد که اگر زمینی در اختیار آنها قرار بگیرد با توان خود و یا خیرین مدرسه ساز نسبت به ساخت مدارس و نوسازی آن اقدام خواهند کرد.

در ادامه نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران امروز در جلسه علنی شورا به شهرداری تهران پیشنهاد کرد به منظور احیا و گسترش فرهنگ دوچرخه سواری، ۱۰ هزار دوچرخه به صورت رایگان در اختیار دبیرستان‌های پسرانه کم برخوردار پایتخت قرار دهد.

سیدمحمد آقامیری با بیان اینکه در دوره‌های گذشته بیش از ۳۰۰ کیلومتر مسیر دوچرخه در سطح شهر تهران ساخته شده که حدود ۸۰ کیلومتر آن در سطح پارک ها و بوستان ها است، گفت: متأسفانه این مسیرها بلا استفاده اند و ۳۰۰ دوچرخه سوار روی این ۳۰۰ کیلومتر مسیر نداریم!

او افزود: به شهردار تهران پیشنهاد کردم چون این وسیله حمل و نقل توسط مردم ما انتخاب نشده است و با ورود موتورهای برقی هم فکر نمی‌کنم دیگر جایی برای دوچرخه در بعد حمل و نقل پیدا شود، این بودجه‌ای که ما برای نگهداری مسیر دوچرخه در معاونت حمل و نقل دیده ایم به صورت عمده دوچرخه خریداری شود و به صورت رایگان به دبیرستان ها اهدا شود. با این رقم چیزی در حدود ۱۰ هزار دستگاه دوچرخه می توان خریداری کرد.

آقامیری با تأکید بر اینکه این بودجه سالانه صرفا هزینه خرید رنگ و ... می شود تاکید کرد: شهرداری ۱۰۰ دبیرستان کم برخوردار سطح شهر را شناسایی کند و به آنها دوچرخه رایگان اهدا کند. با این اقدام نوجوانان ما مسیر مدرسه تا منزل را با دوچرخه طی کنند. در اوقات فراغت هم می توانند خرید منزل و رفت و آمدهای خود را داشته باشند. آن وقت است که می توانیم با خیال راحت بگوییم ۱۰ هزار نوجوان از این مسیرها استفاده می کنند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران هم در این باره گفت: مدیریت شهری باید شانس گرفته شده از مردم برای دوچرخه‌ها را دوباره به آنها برگرداند.

تشکری هاشمی با اشاره به برگزاری مناقصه برای ساماندهی وضعیت دوچرخه ها گفت: گویا چندین مرتبه مناقصه برگزار و برنده نیز مشخص شده؛ اما با گرفتاری در یک سیکل معیوب اداری کار متوقف شده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: تقاضای من این است که اجازه دهند مردم شهر از امکان دوچرخه سواری استفاده کنند و بارها انجمن‌هایی که مرتبط با دوچرخه هستند به کمیسیون مراجعه کرده‌ و از ما خواستند که مانع استفاده از دوچرخه نباشیم.

او افزود: اخیرا با مدیرعامل سازمان ترافیک جلسه‌ای در همین خصوص داشتیم که قول دادند در اسرع وقت موانع را مرتفع کنند.

کد خبر 848391 منبع: ایسنا برچسب‌ها فرهنگ شوراى شهر تهران دوچرخه سواری

دیگر خبرها

  • ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را به دلیل میزبانی غیرعادلانه ازبکستان تحریم کرد
  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • جلسات قالیباف و رقبایش با منتخبان مجلس دوازدهم به روایت فرید موسوی /فعلا خبری از مرامنامه و مانیفست نیست
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • حضور ۲۵۰ جت نیمه سبک آموزشی در ایران/ هیچ جت شخصی مالکیت فردی ندارد