Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@15:25:08 GMT

چرا سیاه پوستان با پلیس تماس نمی گیرند؟

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۶۰۴۹۶

چرا سیاه پوستان با پلیس تماس نمی گیرند؟

سیاهپوستان آمریکا در زمان احساس ناامنی و خطر مستقیم با پلیس تماس نمی گیرند زیرا می ترسند حق و حقوشان پایمال شود.

به گزارش ایران‌آنلاین به نقل از پلیتیک، به رغم اعتراض‌های پی در پی سیاهپوستان برای کسب حقوق شهروندی، همچنان تبعیض نژادی و تنش در آمریکا ادامه دارد.

هم اکنون فعالان سیاهپوست در حال اتخاذ تدابیری بیشتر برای دفاع از حقوق سیاهپوستان این کشور در برابر تهدیدات دیجیتالی و فیزیکی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعتراضات سیاهپوستان به نقض قوانین شهروندی تنها به خاطر رنگ پوست‌شان ادامه دارد در حالیکه مقام های دولتی آشکارا با فعالیت هایی در این زمینه مخالفت کرده و همواره مانع اجرای حقیقی عدالت می شوند.

گفتنی است که سازمان های دولتی آمریکا مدتهاست که در سرکوب جنبش های عدالت نژادی نقش ایفا می کنند در این میان پلیس و رهبران حقوق مدنی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. به عقیده اف بی آی هر گونه فعالیت در این زمینه با جمله "‌افراطی های سیاهپوست " خوانده می شود. از این رو اوضاع در ایالت هایی که حمل سلاح های خودکار قانونی است وضعیت برای سیاهپوستان خطرناک تر بوده و همواره سفید پوستان در درگیری ها با سیاهپوستان از جمله "‌دفاع از خود"‌ استفاده می کنند و تمامی حقوق فرد سیاه پوست را با استفاده از این جمله نقض می کنند.

اکنون گروهی از فعالان سیاهپوست در تلاشند در ویسکانسین نهادی را برای محافظت از سیاهان در شرایط خاص فراهم کنند تا در طرح امنیتی خانه های امن به افراد مورد نیاز کمک رسانی کنند.

"جنیفر اپس ادیسون "‌یکی از مدیران اجرایی مرکز دموکراسی در این باره گفت:‌ کار به جایی رسیده که سیاهپوستان در زمان احساس ناامنی و خطر مستقیم با پلیس تماس نمی گیرند زیرا می ترسند حق و حقوشان پایمال شود.

به گفته یک فعال، هنگام اعتراضات گروهی سیاهپوستان گروه Soundararajan به تظاهرکنندگان توصیه می‌کند هنگام شرکت در تظاهرات، هرگونه خالکوبی یا علائم شناسایی را بپوشانند تا از هدف قرار گرفتن توسط پلیس یا برتری‌طلبان سفیدپوست جلوگیری کنند.

از این رو از سایر فعالان متحد سفیدپوست که با تبعیض نژادی سیاهپوستان هم عقیده هستندخواسته می شود تا در تظاهرات شرکت کنند تا پلیس کمتر به جمعیت واکنش تهاجمی نشان دهد زیرا در صورت یک دست بودن تظاهرکنندگان به شکل سیاهپوست واکنش پلیس در برخورد با معترضان بسیار خشن تر خواهد بود.

 

 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۰۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقامات آمریکا شایستگی اظهارنظر در خصوص حقوق‌ بشر را ندارند+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، ناصر کنعانی با بازنشر ویدئویی از خشونت پلیس آمریکا بر علیه دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی، در این نوشته خود آورده است: انتشار تصاویر تأسف‌بار از برخورد خشن پلیس آمریکا با اساتید دانشگاهی حامی#فلسطین و معترض به سیاست حمایتی آمریکا از رژیم جنایتکار صهیونیستی، فاصله میان شعار و عمل در رفتار دولت آمریکا را در معرض قضاوت جهانی قرار داده است.

مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص #حقوق_بشر، # حقوق_زنان و # آزادی_بیان را ندارند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | مرگ شهروند سیاه‌پوست آمریکایی پس از رفتار خشن پلیس اوهایو
  • مرگ شهروند سیاه‌پوست آمریکایی پس از رفتار خشن پلیس اُوهایو
  • «نمی‌توانم نفس بکشم» ٢ در خیابان‌های آمریکا
  • مرگ یک سیاهپوست دیگر در حین بازداشت توسط پلیس آمریکا
  • بيش از 89 هزار تماس با مرکز فوريت هاي پليسي گلستان
  •  مرگ یک سیاه‌پوست آمریکایی توسط پلیس اوهایو
  • «نمی‌توانم نفس بکشم»٢ در خیابان‌های آمریکا + فیلم | وقتی تکنیک مرگبار گذاشتن زانو پشت گردن جان تایسون را گرفت
  • فیلم/ حمایت سیاه‌پوستان آمریکا از اعتراضات ضدصهیونیستی
  • حمایت سیاه پوستان آمریکا از اعتراضات ضد صهیونیستی
  • مقامات آمریکا شایستگی اظهارنظر در خصوص حقوق‌ بشر را ندارند+ فیلم