Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات در نشست هم‌اندیشی اعضای شورای مرکزی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کردستان با نماینده ولی فقیه در کردستان، اظهار کرد: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی براساس اعتقاد به مبانی اسلام و در چارچوب مکتب اسلام به جهت بسط ید ولایت فقیه مشغول کار تشکیلاتی و کادرسازی در استان است و این چتر روز به روز گسترده‌تر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، در کل کشور بیش از 300 هزار و در استان کردستان بیش از 5 هزار نفر عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی هستند و به حمدالله در 1.5 سال آینده که انتخابات مجلس در پیش است این عده به 3 میلیون نفر در کشور ارتقا پیدا کند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان کردستان گفت: این تشکیلات امروز به یک برند تبدیل شده و از جایگاه خاص برخوردار بوده و مورد اعتماد بزرگان نظام است و در دو آزمون سرنوشت ساز مجلس شورای اسلامی و انتخابات ریاست جمهوری این شورا ظرفیت خود را به منصه ظهور گذاشته است.

وی عنوان کرد: شالوده کار ائتلاف هم براساس کار تشکیلاتی و حرکت در مسیر ولایت و کادرسازی برای نظام با تکیه بر ظرفیت نخبگان، جوانان و بانوان است.

وی خاطرنشان کرد: اینکه می‌گوییم شورای ائتلاف، یک شعار نیست بلکه یک استراتژی است که اعضای این شورا دنبال می‌کنند و به دنبال وحدت در بین نیروهای انقلابی و جریانات سیاسی است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان کردستان اذعان داشت: در تلاش هستیم که اگر اختلافی هم بین جریان‌های سیاسی وجود دارد به اختلاف بزرگ و ریشه‌دار تبدیل نشود.

وی گفت: وجود سلایق مختلف در بین احزاب سیاسی طبیعی بوده و همه تلاش ما این است بتوانیم با کادرسازی مناسب در مسیر خدمت به مردم و حفظ نظام گام برداریم.

وی خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی روز به روز قدرتمندتر می‌شود ولی دشمنی‌های نظام سلطه هم گسترش پیدا می‌کند به همین دلیل همه باید دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم منویات مقام معظم رهبری و منظومه فکری امامین انقلاب در سطح جامعه اجرا شود.

وی با بیان اینکه شورای ائتلاف به حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان برای انسجام نیروهای انقلاب نیاز دارد، خاطرنشان کرد: این شورا زحمات زیادی برای انسجام‌بخشی نیروهای انقلابی در انتخابات‌های مختلف کشیده و امیدواریم با روی کارآمدن دولت انقلابی به عنوان مشاوران امین هم دولت را حمایت کنیم و هم در مسیر نظارت بر قوای سه‌گانه در سطح استان بدون هرگونه سهم‌خواهی حرکت کنیم.

شورای ائتلاف مشکلات مردم را احصا و منعکس می‌کند

محرم وزیری دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان نیز در این نشست با بیان اینکه این نشست در راستای سلسه نشست‌های فصلی برگزار شده است، اظهار داشت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مشکلات مردم را شناسایی، احصا و منعکس خواهند کرد.

وی هدف شورای ائتلاف نیروهای انقلابی و منش و رویکرد اصلی اعضای آن، تداوم و تقویت مدیریت کارآمد و دقت و مطالعه بر روی مسائلی است که سبب ناکارآمدی در عرصه‌های مختلف مدیریتی بالاخص در استان کردستان است.

نیروهای شورای ائتلاف افرادی مسولیت‌پذیر هستند

ماموستا معروف خالدی امام جمعه موقت و عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلابی کردستان هم در این نشست با اشاره به اینکه خلا مدیریتی در استان وجود دارد، گفت: مدیران استان باید بتوانند حاکمیت را با مردم پیوند دهند.

وی پیوند مردم با حاکمیت را از مطالبات مردم استان دانست و گفت: برخی مدیران با مردم ارتباط ندارند به این دلیل که از جنس مردم نیستند.

ماموستا خالدی با اشاره به ظرفیت بی‌نظیر نیروهای ائتلاف استان کردستان، نیروهای انقلابی را قشری آگاه، انقلابی، اندیشمند، نخبه و ولایتمدار دانست.

وی یکی از اهداف تشکیل نیروهای ائتلاف را رساندن پیام انقلاب و ایجاد امید و امیدواری در میان مردم عنوان کرد.

امام جمعه موقت سنندج با اشاره به اینکه نیروهای شورای ائتلاف افرادی مسولیت‌پذیر و نه منصب‌پذیر هستند، گفت: این افراد می‌دانند که روز قیامت مورد محاسبه قرار می‌گیرند لذا احساس مسوولیت می‌کنند.

وی اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلابی را پرچمدار اخلاق در تمام امور دانست و افزود: این افراد نماینده جامعه و مزین به امانتداری و پاکدستی هستند.

ماموستا خالدی با بیان اینکه نیروهای ائتلاف در دوران جنگ تا آخرین قطره خون در صف مقدم قرار داشتند، اظهار کرد: امروز نیز در جبهه دیگری حضور دارند و در تمام عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، انتخاباتی و مدیریتی حضور دارند.

وی تاکید کرد: امروز نیروهای ائتلاف با جان و دل آماده خدمت به مردم هستند.

انتهای پیام/2330071

منبع: فارس

کلیدواژه: حجت الاسلام سادات نماینده ولی فقیه در استان کردستان انقلاب اسلامی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شورای ائتلاف نیروهای انقلابی نیروهای ائتلاف استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۰۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای سنتکام درباره انهدام یک قایق سطحی بی سرنشین یمن

به گزارش خبرگزاری مهر، فرماندهی مرکزی نظامیان آمریکایی در منطقه موسوم به سنتکام با انتشار بیانیه‌ای در ایکس(توئیتر پیشین) اعلام کرده است که بعد از ظهر (به وقت صنعا)۳۰ آوریل، نیروهای فرماندهی مرکزی ایالات متحده با موفقیت یک قایق سطحی بدون سرنشین (USV) را در مناطق تحت کنترل نیروهای یمنی در یمن منهدم کردند.

سنتکام در ادامه ادعای خود افزود: مشخص شد که قایق سطحی یک تهدید قریب الوقوع برای ایالات متحده، نیروهای ائتلاف و کشتی های تجاری در منطقه است. این اقدامات برای محافظت از آزادی دریانوردی و ایمن‌تر کردن آب‌های بین‌المللی برای کشتی‌های تجاری ایالات متحده، ائتلاف و تجاری انجام می‌شود.

دو هفته پیش نیز، فرماندهی مرکزی آمریکا در منطقه موسوم به سنتکام در حساب کاربری خود در ایکس اعلام کرد که در ۱۶ آوریل بین ساعت ۱۰:۵۰ صبح تا ۱۱:۳۰ صبح (به وقت صنعا)، نیروهای فرماندهی مرکزی ایالات متحده با موفقیت با دو هواپیمای بدون سرنشین (پهپاد) در یمن درگیر شدند و آن‌ها را سرنگون کردند.

سنتکام در ادامه ادعا کرده بود است که هیچ تلفات یا خسارتی توسط کشتی‌های تجاری ایالات متحده، ائتلاف یا تجاری گزارش نشده است و مشخص شد که پهپادها تهدیدی قریب الوقوع برای کشتی‌های تجاری ایالات متحده، ائتلاف و تجاری در منطقه هستند. این اقدامات برای محافظت از آزادی دریانوردی و ایمن‌تر کردن آب‌های بین‌المللی برای کشتی‌های تجاری ایالات متحده، ائتلاف و تجاری انجام می‌شود.

پیشتر نیز ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام با صدور بیانیه‌ای مدعی شده بود که یک موشک بالستیک یمنی را منهدم کرده است. سنتکام ادعا کرد که نیروهای آمریکایی ساعت ۱ عصر روز پنجشنبه به وقت صنعا یک موشک بالستیک ضد کشتی یمنی را بر فراز دریای سرخ منهدم کرده‌اند. در ادامه این بیانیه آمده بود: گزارشی در خصوص آسیب جانی یا زیان مالی در کشتی‌های آمریکایی، کشتی‌های ائتلاف یا کشتی‌های تجاری گزارش نشده است.

گفتنی است یمن اعلام کرده که در راستای حمایت از مردم و مقاومت فلسطین اجازه نخواهد داد کشتی‌های صهیونیست یا کشتی‌هایی که مقصد آن‌ها بندرهای اراضی اشغالی است از دریای عرب و دریای سرخ عبور کنند. ارتش یمن عملیات‌های موفقیت‌آمیزی را در این چارچوب به انجام رسانده و آسیب‌های اقتصادی فراوانی را به بندرهای جنوبی اراضی اشغالی وارد آورده است. اما در مقابل، ائتلاف آمریکایی- انگلیسی در حمایت آشکار از جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در غزه، به بهانه حمایت از دریانوردی در دریای سرخ چندین بار اراضی یمن را مورد هجوم قرار داده است.

کد خبر 6093681

دیگر خبرها

  • بخشی از بودجه عمرانی همه دستگاه‌ها صرف آموزش کارگران می‌شود
  • ادعای سنتکام درباره انهدام یک قایق سطحی بی سرنشین یمن
  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • نشست منتخبان مجلس توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد
  • نیروهای یگان ویژه موجب ارتقاء احساس امنیت شهروندان است
  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد
  • بخشی از بودجه عمرانی دستگاهها صرف آموزش کارگران می‌شود
  • هر جا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • هرجا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • شوراها رکن مردم سالاری و از برکات نظام اسلامی هستند