Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان جنوبی در جریان بازدید از "گروه صنعتی ناصری" ضمن قدردانی از سرمایه گذاران و مدیران سخت کوش این گروه صنعتی، طی دستوری به مراجع ذیربط استان،  بر اجرایی شدن طرح توسعه هفت هکتاری مجتمع کشت و صنعت هزار دستان بیرجند تاکید کرد. به گزارش خبرنگار ما، مجتمع کشت و صنعت هزار دستان شامل گلخانه بزرگ تولید گل رز، پرورش اسب، ماهی و کشت صنعت مدرن می باشد و برای حدود یک هزار نفر اشتغال ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی ضمن تاکید پیگیری تسهیلات لازم برای طرح توسعه واحدهای تولیدی این گروه از نزدیک با خطوط تولید انواع سرامیک و کاشی بویژه کاشی نیلوفر و آیدا سرام آشنا و با مدیران و کارگران گروه صنعتی ناصری دیدار و گفت و گو کرد.
در این دیدار علیرضا ناصری مدیر عالی گروه صنعتی ناصری انتصاب استاندار جدید خراسان جنوبی را تبریک گفت و افزود: انتصاب دکتر قناعت که شخصیت اندیشمند با تجربه و مردمی است از سوی دولت محترم باعث مسرت و شاد باش است، چرا که عمل به رهنمودهای رهبر فرزانه بویژه در عرصه تولید، مردانی صاحب اراده با اندیشه پاک و بی غل و غش می طلبد که به اعتقاد بنده ایشان از آن جمله هستند.
به گفته وی، گروه صنعتی ناصری با اراده به ایجاد اشتغال و مبارزه با آسیب های اجتماعی و ایستادگی در سنگر اقتصادی، تا کنون واحدهای مختلف تولید خود را از جمله کاشی نیلوفر یک، صنایع کاشی تیما، کاشی نیلوفر 2، کاشی و سرامیک آیدا سرام، کاشی و نیلوفر 3، رنگ و لعاب مارال، شرکت معدنی صدف خاوران،   مجتمع کشت و صنعت هزار دستان و جدیدترین و مدرن ترین مجتمع کاشی بنام "رزنتایل" را تاسیس نموده و زمینه اشتغال و کارآفرینی وسیعی را در کشور بویژه خراسان بزرگ فراهم کرده است.
ناصری خاطر نشان کرد: گروه صنعتی ما طرح های ویژه ای را در دست اقدام دارد که با همکاری دولت مردمی می تواند تا حد زیادی مشکل اشتغال منطقه را حل نماید و به افزایش تولید، صادرات و افزایش قدرت پول ملی کمک کند.
به اعتقاد این کارآفرین بزرگ و موفق، آنچه باعث نجات کشور در شرایط کنونی می شود، اراده سیاسی و مدیران توانمند است،  که البته اراده سیاسی اول را مقام معظم رهبری با تاکید بر حمایت از تولید در سالهای متمادی تبیین کردند و امیدواریم مدیریت اجرایی جدید کشور به آنچه مقام رهبری فرمودند عمل نمایند.
ناصری افزود: شرط تقویت پول ملی و شکست حصر اقتصادی، تنها در سایه تولید ناخالص ملی میسر می شود، چرا که تولید شریان اصلی حیات یک جامعه است.
گروه صنعتی ناصری که حدود ۱۰ واحد تولیدی را در استان خراسان جنوبی راه اندازی کرده است،  تا کنون توانسته علاوه بر تولید در کشور بیش از یک هزار نفر از افراد را بویژه معلولین و افرادی که دچار آسیب های اجتماعی شده اند را جذب کار و برایشان اشتغال ایجاد کند.
بخش زیادی از تولیدات این گروه صنعتی به خارج از کشور صادر می شود.  

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: خراسان جنوبی هزار دستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۰۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه های انتخاباتی استاندار/تنور انتخابات را گرم نگه داریم

به گزارش خبرنگار مهر، جواد قناعت صبح شنبه در ستاد انتخابات خراسان جنوبی اظهار کرد: در دور اول نماینده سه حوزه انتخابیه خراسان جنوبی مشخص شدند.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: اما در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف کار به دور دوم کشیده شد که دو هفته دیگر برگزار می‌شود.

قناعت ادامه داد: انتظار بر این است که همان حساسیت‌ها و پیگیری‌های دور اول در دور دوم نیز وجود داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه تنور انتخابات در دور دوم باید با مناظرات و برنامه‌های تبلیغاتی گرم بوده ولی از چالش‌های بیهوده پرهیز شود، گفت: همه دستگاه‌ها چون دور اول برای برگزاری یک انتخابات باشکوه پای کار باشند.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: سیلاب در زیرکوه و خوسف و درمیان و برخی نقاط بیرجند داشته‌ایم که اگر به زیرساخت‌ها آسیب وارد کرده باید پای کار بهبود آن باشیم تا در روز انتخابات مشکلی به وجود نیاید.

قناعت ادامه داد: نیاز است که در روز انتخابات پیش بینی هواشناسی را نیز مد نظر داشته باشیم و با توجه به وضعیت جوی تدابیر لازم را مدنظر داشته باشیم.

وی افزود: حوزه رسانه و صدا و سیما نیز همچون گذشته انعکاس‌های خوبی در حوزه انتخابات داشته و تنور انتخابات را گرم نگه دارند.

استاندار خراسان جنوبی گفت: انتظار بر این است که از همان ثانیه‌های شروع انتخابات همه دستگاه‌های مرتبط و شعب آنلاین باشند.

قناعت اظهار کرد: نباید با این استدلال که انتخابات تنها در یک حوزه انتخابیه برگزار می‌شود کار را سهل بگیریم بلکه نیاز است همه دستگاه‌ها پای کار باشند.

وی یادآور شد: در دور اول انتخابات در خراسان جنوبی مشکل امنیتی نداشتیم و انتظار است در دور دوم نیز آمادگی‌های اطلاعاتی و امنیتی لازم وجود داشته باشد.

استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: امیدواریم و تلاش می‌کنیم انتخابات در فضایی آرام و گرم و با یک رقابت سالم و با حضور باشکوه مردم برگزار شود.

کد خبر 6089553

دیگر خبرها

  • انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله
  • طرح های بزرگ اقتصادی اشتغال محور در ایلام تکمیل می شوند
  • دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان
  • سرمایه‌های خُرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی ساماندهی می‌شود
  • توصیه های انتخاباتی استاندار/تنور انتخابات را گرم نگه داریم
  • تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی
  • حمایت از کارگران آرامش صنعتی را به دنبال دارد
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد استان به چرخه تولید
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد به چرخه تولید