Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ششمین و آخرین روز از بازی‌های پاراآسیایی جوانان که در بحرین در حال برگزاری است، نمایندگان ایران در رشته های بسکتبال با ویلچر، گلبال دختران و پسران، وزنه برداری، شنا، بوچیا و بدمینتون به مصاف حریفان خود رفتند. به گزارش ایسنا، در آخرین روز از بازی‌های پاراآسیایی جوانان که در بحرین در حال برگزاری است، ورزشکاران کشورمان در رشته های بسکتبال با ویلچر، شنا، گلبال، بوچیا، بدمینتون و وزنه برداری به مصاف حریفان خود رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در رشته گلبال؛ تیم گلبال پسران ایران با نتیجه سه به چهار در دیدار فینال تایلند را شکست داد و قهرمان شد. 

تیم گلبال دختران نیز در دیدار نهایی با نتیجه شش بر هفت برابر تایلند شکست خورد و نایب قهرمان این رقابتها شد.

در بسکتبال با ویلچر؛ تیم بسکتبال با ویلچر ایران در آخرین بازی خود در چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی در بحرین و در مرحله فینال با نتیجه ۱۱۷ بر ۱۸ تیم عراق را شکست داد و بر سکوی قهرمانی ایستاد.

در رشته بوچیا و در مرحله رده بندی تیم ایران با ترکیب مرتضی رباط جزی، برهان کوهکن،فاطمه یوسفی و هلیا حاجی آبادی به مصاف هنگ کنگ رفت و با نتیجه ۳ بر ۵ این تیم را شکست داد و در جایگاه سوم قرار گرفت‌.

در ادامه این رقابتها و در رشته شنا نیز  شناگران معلول موفق به کسب یک طلا، ۲ نقره و ۲ برنز  و نابینایان نیز موفق به کسب یک طلا، ۳ نقره و یک برنز شدند.

در بخش معلولان، دانیال محسنیان در ۵۰ متر آزاد به مدال طلا دست یافت، در کرال پشت ۱۰۰ متر ، ابوالفضل ظریف و دانیال محسنیان ۲ نقره گرفتند. همچنین در دو ماده ۵۰ متر آزاد و ۱۰۰ متر کرال پشت نیز ظریف و علی مطلبی برنزی شدند.

در شنای نابینایان نیز علی حسن‌زاده در شنای پروانه طلایی شد، محمدعلی موسوی و امیرمحمد فرخنده‌زاد به مدال نقره مشترک رسیدند. همچنین علی حسن زاده در شنای ۱۰۰ متر آزاد سومین نقره را کسب کرد و محمدرضا ریحانی نیز در همین ماده به مدال برنز رسید.

در آخرین روز از رقابت‌های وزنه برداری نیز در دسته ۷۲ کیلوگرم، محمد رسول محمدی با ثبت رکورد ۱۰۲ کیلوگرم به مدال طلا رسید.

در دسته ۶۵ کیلوگرم نیز رضا دیلمی با مهار وزنه‌های ۱۱۵، ۱۲۶ و ۱۳۷ کیلوگرمی به مدال نقره دست یافت.

در همین دسته احمدرضا احمدی با ثبت رکورد ۱۱۶ کیلوگرم به مدال برنز رسید.

در دسته ۸۸ کیلوگرم نیر مبین محمدی با زدن رکورد ۱۵۷ کیلوگرم طلا گرفت.

در همین دسته میلاد حمیدی در رده سنی نوجوانان با ۱۲۲ کیلوگرم به مدال طلا رسید.

مانی سعیدی نیز در دسته ۹۷ کیلوگرم با ثبت رکورد ۱۳۵ کیلوگرم در جایگاه اول ایستاد.

ابراهیم سگور نیز در دسته ۱۰۷ کیلوگرم با رکورد ۱۱۶ کیلوگرم به مدال طلا رسید.

مهرشاد رادمرد دیگر نماینده ایران در فوق سنگین با ثبت رکورد ۱۶۵ کیلوگرم به مدال طلا دست یافت.

تیم پاراوزنه برداری ایران در چهارمین دوره بازیهای پاراآسیایی جوانان با ۱۰ ورزشکار حضور داشت و ۷ طلا، ۲ نقره و یک برنز کسب کرد.

در آخرین روز از رقابت های بدمینتون نیز تیم دو نفره دختران ایران در کلاس SL۴ به یک مدال نقره دست یافت. 

پرونده این رقابت ها نیز برای رشته بدمینتون با کسب یک نقره انفرادی و یک نقره تیمی بسته شد.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مسابقات پاراآسیایی جوانان بحرین 2021 پاراآسیایی جوانان بازی های پاراآسیایی کیلوگرم به مدال طلا بسکتبال با ویلچر آخرین روز ثبت رکورد وزنه برداری دست یافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۱۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیلانچیان: شانس کسب دو سهمیه المپیک را برای اولین بار داریم/ یاوری در دسته‌بندی نمایندگان شنای ایران نیست

گامر دیلانچیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره اردوی مهرشاد افقری در ترکیه و اینکه او در تمرینات توانسته رکورد جدیدتری را ثبت کند، اظهار کرد: با توجه به اینکه استخر‌های تمرینی غالباً استاندارد نیستند، رکورد‌هایی که در تمرینات ثبت می‌شود با رکورد‌های تمرینی قبلی مقایسه می‌شود. از این لحاظ رکورد‌های افقری خوب است، راهی ترکیه هستیم و مسابقاتی هم خواهد بود که افقری در آن شرکت می‌کند ولی حضور در این کشور همسایه با هدف اردوی سه هفته‌ای پرفشار است.

وی ادامه داد: در این اردو سه روز مسابقات داریم و سپس سه هفته اردوی ارتفاع برگزار می‌کنیم، ضمن اینکه از سخت‌افزار‌های شنای کشور ترکیه حداکثر استفاده را خواهیم برد و نهایت فشار را برای ارتقا و بهبود عملکرد نماینده شنای کشورمان خواهم داشت. بعد از آن به ایران باز می‌گردیم، دو هفته تا ۲۰ روز کاهش تمرینات را خواهیم داشت و بعد از آن هم در مسابقات انتخابی المپیک شرکت خواهیم کرد.  

سرمربی تیم ملی شنا در خصوص بهبود رکورد‌های سامیار عبدلی در ماده ۵۰ متر آزاد و اینکه او تا چه اندازه به کسب حدنصاب ورودی المپیک نزدیک است، عنوان کرد: سامیار بسیار آماده است و با دو بار جابه‌جایی رکورد ۵۰ متر آزاد نشان داد در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. مسابقاتی که هدف کسب سهمیه المپیک را از آن داریم اول تیر در ایتالیا خواهد بود. دو نفر اصلی ما مهرشاد افقری و سامیار عبداللهی هستند و امیدواریم بتوانند سهمیه المپیک پاریس را کسب کنند.  

وی در مورد اینکه علیرضا یاوری هیچ شانسی برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک ندارد، عنوان کرد: با توجه به حضورش در آمریکا فعلاً نمی‌تواند از این کشور خارج شود. شرایط تحصیلی و تمرینی که در آنجا دارد باعث می‌شود تا در دسته‌بندی تیم ملی شنای ایران قرار نمی‌گیرد. نمایندگان ما افقری و عبدلی هستند و هر دو نفر این شانس را دارند تا موفق به کسب سهمیه المپیک شوند و برای نخستین بار شنای ایران را در المپیک صاحب دو شناگر کنند. هدف گذاری ما بر این اساس بوده و رو به جلو حرکت می‌کنیم. زمان خوبی تا مسابقات کسب سهمیه دارم و طبیعتاً عملکردمان تا ۲۰ روز آینده نشان می‌دهد تا چه اندازه این شانس را داریم که سهمیه کسب کنیم. اگر فدراسیون جهانی حدنصاب ورودی المپیک را سخت نمی‌کرد و زمان را کاهش نمی‌داد تا به الان دو سهمیه را گرفته بودیم. برای المپیک بعدی باید هدف گذاری روی سهمیه A باشد تا بتوانیم با خیال آسوده‌تری پیش برویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هادی رضایی مسئول پروژه بازی‌های پاراآسیایی جوانان شد
  • دیلانچیان: شانس کسب دو سهمیه المپیک را برای اولین بار داریم/ یاوری در دسته‌بندی نمایندگان شنای ایران نیست
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد