Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@09:51:46 GMT

تخلف گل‌گهر در استفاده از بازیکن متخلف محرز است

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۶۱۲۵۷

تخلف گل‌گهر در استفاده از بازیکن متخلف محرز است

مشاور حقوقی باشگاه استقلال گفت: تخلف باشگاه گل گهر محرز است و جای هیچ شبه ای در خصوص استفاده از بازیکن غیرمجاز آنها نیست.

به گزارش مشرق، فرشید سمیعی افزود: با توجه به مواد انضباطی جای هیچ شبهه ای نمانده و باشگاه استقلال طبق حق ذاتی خود پیگیر این مساله است.

وی ادامه داد: متاسفانه در شرایطی که باشگاه استقلال بر اساس حق ذاتی که دارد به دنبال احقاق حق خود است شاهد رفتاری سخیف و به دور از شان هستیم که جای تاسف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور حقوقی باشگاه استقلال با اشاره به مواد انضباطی و موارد قانونی تاکید کرد: «اریک باگناما» که در تیم گل گهر به میدان رفته بر خلاف آنچه گفته شده هیچ بازی ملی ندارد و حضور وی تخلف محسوب می شود.

سمیعی با تاکید بر این که حضور و بازی های ملی وی از سوی فدراسیون فوتبال گابن تایید شده بود، یادآور شد: در هیچ جای قانون عبارت سهوی و عمدی ذکر نشده است و اگر هم این اشتباه سهوی باشد بازهم رفع مسئولیت باشگاه نیست و قانونگذار رسما باشگاه را مسئول چنین تخلفاتی می داند.

بیشتر بخوانید:

خروج عجیب کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال از روند جذب مهاجم گابنی/ قانون درباره تخلف احتمالی گل‌گهر چه می‌گوید؟ +سند

وی خاطر نشان کرد: وقتی قبل از استفاده از این بازیکن رسانه ها هشدار دادند که حضور این بازیکن در هاله ای از ابهام است چرا از باب اطمینان دوباره استعلام گرفته نشد؟ آیا بررسی صورت گرفت که این نامه را افرادی که حق امضا داشتند، تایید و امضا کرده اند؟ 

مشاور حقوقی باشگاه استقلال گفت: این بازیکن بازی ملی نداشته و باید برای صحت آن از مراجع دیگر استعلام می گرفت. اگر مراجع فیفا تایید کنند که ۴ بازی ملی دارد مشکلی نیست ولی اگر آن مراجع این مساله را تایید نکنند فقط فدراسیون فوتبال گابن مقصر نیست و باشگاه گل گهر هم باید در این خصوص پاسخگو باشد.

گفتنی است «اریک باگناما» به دلیل نداشتن ۴ بازی ملی و بر خلاف آنچه فدراسیون فوتبال گابن تایید کرده است، شرایط حضور در فوتبال ایران را نداشته و نتیجه شکایت تیم های مختلف از گل گهر در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مشخص می شود.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو فوتبال کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گل گهر سیرجان استقلال بازیکن گابنی فدراسیون فوتبال باشگاه استقلال بازی ملی گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۱۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس، دبیرکل، ارکان قضائی، رؤسای دپارتمان‌های روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولان مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار شد و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

وی افزود: مقرر شد تا نمایندگان ارکان قضائی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تأیید کنند. همچنین قرار شد تا حضور تماشاگران متعاقب با آئین نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه بیان کرد: از موارد دیگری که در این نشست مطرح شد بحث سامانه ارکان قضائی بود. در واقع این سامانه به روزرسانی و در دسترس مسئولان ذی‌ربط قرار گرفت. همچنین تصمیمات ارکان قضائی، سازمان لیگ فوتبال و کمیته داوران در چارچوب پیوست رسانه‌ای به موقع اعلام خواهد شد.

محمدنبی در پایان گفت: چیدمان داوران در هفته‌های پایانی مسابقات لیگ برتر با هماهنگی و نظارت کارگروه تعیین شده لازم الاجرا خواهد بود.

کد خبر 6087846

دیگر خبرها

  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده