Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@20:44:31 GMT

نامگذاری ۱۰۰ کوچه فاقد نام در گلپایگان

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۶۱۶۶۵

نامگذاری ۱۰۰ کوچه فاقد نام در گلپایگان

شهردار گلپایگان با اشاره به نامگذاری ۱۰۰ کوچه فاقد نام در شهر گلپایگان، گفت: در شش ماه امسال به طول ۱۳۰ کیلومتر و به عرض ۵ هزار متر مربع از سطح معابر شهر رنگ آمیزی شدند.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به معضل آب گرفتگی معابر سطح شهر به دنبال بارندگی‌ها، اظهار کرد: سال گذشته با اجرای طرح ضربتی رفع نقاط آب گرفتی در شهر ۷۰ نقطه از ۱۰۰ نقطه رفع بحران و موجب کاهش تماس‌های شهروندان در هنگام بارندگی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از ایجاد ۴۰ چاه جذبی برای دفع آب‌های سطحی در هشت ماه امسال خبر داد و افزود: ۲۰ چاه جذبی دیگر ایجاد خواهد شد.

شهردار گلپایگان گفت: با وجود دو هزار و ۲۳۰ هکتار محدوده شهری گلپایگان برای نخستین بار طرح لایروبی انهار سطح شهر به صورت کامل انجام شد.

شکرزاده با اشاره به رویکرد مدیدیت شهری در روان‌سازی ترافیک خودروها و زیباسازی منظر شهری، افزود: امسال به طول ۱۳۰ کیلومتر و به عرض پنج هزار متر مربع از سطح معابر شهر رنگ آمیزی شد.

وی با اشاره به اصلاح تابلوهای سطح شهر، گفت: نامگذاری ۱۰۰ کوچه فاقد نام با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان انجام شد.

کد خبر 540188

منبع: ایمنا

کلیدواژه: گلپایگان شهردار گلپایگان نامگذاری خیابان رنگ آمیزی شهرهاي ايران لایروبی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۱۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان خان احمدی امروز در جلسه کمیسیون هماهنگی بانکهای استان گفت : بانک های گلستان پارسال در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در بین سه استان اول و در تسهیلات مسکن شهری جزء پنج استان نخست بودند و امسال هم در کنار جهش تولید مسکن در گلستان خواهیم بود.

او همچنین افزود : بانک های گلستان پارسال بیشتر از توان مالی خود برای بخش های مختلف گلستان هزینه کردند و امسال هم آماده کمک به تولید در گلستان هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • اجرای طرح دوم جمع‌آوری مخازن زباله از معابر منطقه دو شهرکرد
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • نظام مسائل نواحی شهری قزوین با حضور مدیران مناطق پیگیری می‌شود
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • سیلابی شدن معابر شهری کاشان
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • سوم فروردین؛ تلخ ترین روز تصادفات نوروزی امسال / افزایش شمار جانباختگان در معابر درون شهری