Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@18:27:28 GMT

کشف محموله سیمان احتکار شده در ملایر

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۶۱۹۳۴

کشف محموله سیمان احتکار شده در ملایر

ایسنا/همدان سرپرست انتظامی ملایر از کشف هزار و ۲۰۰ کیسه سیمان احتکار شده با تلاش هوشمندانه ماموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا؛ سرهنگ غلام حسین نوروزی در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه با محتکران و فرصت طلب ماموران پلیس امنیت اقتصادی با انجام کار اطلاعاتی، از احتکار مقادیری سیمان در این شهرستان مطلع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در یک عملیات مشترک با همکاری بازرسان اداره صمت از این مکان بازرسی و تعداد هزار و ۲۰۰ کیسه سیمان احتکار شده که ارزش آن توسط کارشناسان ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده، کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی در ادامه از شناسایی و دستگیری سارق حرفه ای منزل و کشف هفت فقره سرقت توسط ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان خبر داد و گفت: در پی وقوع سرقت از منازل، ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار قرار دادند.

نوروزی افزود: با انجام کار اطلاعاتی موثر و و بی وقفه، مخفیگاه یک سارق در این خصوص شناسایی و نامبرده در یک عملیات ضربتی دستگیر و در تحقیقات فنی و تخصصی، به هفت فقره سرقت از منازل اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه با تلاش ماموران انتظامی اموال مسروقه به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال کشف و متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شد، از شهروندان در خواست می شود در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند و پیشنهادات و انتقادات خود را در خصوص عملکرد پلیس از طریق سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سيمان استانی شهرستانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۱۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 

سرهنگ مجتبی جمالی روز دوشنبه اظهار کرد: در ادامه طرح مقابله با قاچاق فرآورده های نفتی، ماموران پلیس استان همدان با اقدامات اطلاعاتی از جابجایی محموله سوخت قاچاقدر یکی از جاده های شهرستان ساوه با یک دستگاه کامیون تانکردار مطلع شده که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با اشاره به توقیف کامیون مورد نظر در یکی از جاده های شهرستان ساوه افزود: در بازرسی از کامیون توقیفی ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی ساوه ارزش این محموله قاچاق کشف شده را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۱۲ میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: در این رابطه یک متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی یادآور شد: قاچاق، پدیده شومی است که آسیب های فراوانی به اقتصاد جامعه وارد کرده و مانعی برای رشد تولید است و پلیس با تمام توان با این پدیده مقابله می کند .

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • انهدام باند خواهر و برادری سرقت در تهران/ کشف ۴۰ پرونده دزدی
  • توقیف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن
  • سرقت موبایل دزد حرفه ای با پابند الکترونیکی 
  • پابند الکترونیک سارق حرفه‌ای را به دام انداخت
  • پرتاب گاز اشک‌آور به سمت پلیس از سوی ۲ دزد در شهرک غرب
  • سرقت از منازل در پوشش خانواده
  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 
  • دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در فاروج