Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، مهران فاطمی در جمع تعدادی از مدیران صنایع استان گفت: مسئله آب شرب استان یزد یک مسئله غیرقابل حل نیست و باید برای تولید و مصرف آن در استان برنامه ریزی شود.

وی افزود: سالانه حدود ۱۳۷ میلیون مترمکعب برای مصرف شرب و بهداشت، ۵۷ میلیون مترمکعب برای صنعت و ۷۰۰ میلیون مترمکعب برای کشاورزی مصرف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار یزد از پیگیری طرح‌های کوتاه مدت تامین آب پایدار استان یزد خبر داد و تصریح کرد: دستور معاون اول رئیس جمهور برای اختصاص هزار میلیارد تومان اعتبار جهت اجرای این طرح به سازمان مدیریت و برنامه ریزی ارسال شده تا اعتبار آن تخصیص یابد.

فاطمی از خط دوم انتقال آب استان به عنوان یکی از اولویت‌های مهم در سفر رئیس جمهوری به یزد یاد کرد و اظهار داشت: مسیر این طرح به گونه‌ای پیش بینی شده که با معضلات خط اول انتقال آب مواجه نباشیم.

وی با بیان اینکه حدود ۱۴۰ میلیون مترمکعب آب تخصیصی داریم، گفت: این طرح به ۱۵ هزار میلیارد تومان سرمایه و هزینه نیاز دارد که ۵۰ درصد سهم آن به عهده استان و ۵۰ درصد دیگر به عهده دولت است.

استاندار یزد اجرای این طرح را توسط بخش خصوصی و در زمان ۲.۵ عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: اعتبار موردنیاز این طرح حدود ۸۷ هزار میلیارد تومان است، اما نباید به طرح آب استان صرفا نگاه اقتصادی داشت، بلکه نگاه باید تمدنی و تاریخی باشد.

فاطمی از منابع طبیعی نظیر معادن، بافت تاریخی و میراث گرانبهای فرهنگی و همچنین منابع انسانی به عنوان سه ثروت ارزشمند استان یزد یاد کرد و استفاده بهینه از این ثروت را بسیار مهم خواند.

46

کد خبر 1580319

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان یزد میلیون مترمکعب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۲۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش

  سرهنگ   حبیب رازدار  بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل و سیم برق در شهرستان خاش، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با پیگیری سرنخ‌های موجود، موفق به شناسایی ردپای ۱ متهم در این سرقت‌ها شدند که سرانجام در یک عملیات پلیسی موفق سارق در حین سرقت دستگیر و مقدار ۲۵ کیلو گرم کابل و تجهیزات انتقال برق از وی کشف شد.

 سرهنگ "رازدار" با اشاره به اعتراف متهم به ۶ فقره سرقت سیم و کابل از شهروندان خواست: با رعایت نکات امنیتی و توجه به هشدار‌های انتظامی در صورت مشاهده موارد مشکوک با شماره گیری ۱۱۰ سریعا موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مخبر: کاهش تلفات جاده‌ای از مهمترین اولویت‌های کشور است
  • کاهش تلفات جاده ای از مهمترین اولویت های کشور است
  • مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
  • مهلت یک‌هفته‌ای استاندار برای ایجاد کارگروه ویژه اشتغال در لرستان
  • پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان
  • اولویت اول ما توسعه روستایی است
  • ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • سمت راست سرتان درد می‌کند؟ این چند روش را امتحان کنید