Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@05:15:12 GMT

تدوین سند آمایش برای 26 شهرستان سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۶۲۳۰۱

تدوین سند آمایش برای 26 شهرستان سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی سیستان وبلوچستان گفت: سند آمایش باتوجه به قابلیتها ونیازهای سیستان و بلوچستان تنظیم شده و سال گذشته به تصویب شورای عالی برنامه ریزی کشورهم رسیده است.

به گزارش ایسنا- مهرداد عرب افزود: سند آمایش شهرستانها که حاوی معرفی قابلیتها و ارایه راهکار برای توسعه و شکوفایی آنهاست نیز در حال تدوین است و تا پایان امسال برای 26 شهرستان استان ارایه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: تدوین سند آمایش استان در سال گذشته انجام شده است و اهداف برنامه هفتم توسعه را محقق می کند.

مهرداد عرب در ادامه افزود: این سند باتوجه به قابلیتها ونیازهای استان در هربخش تنظیم شده است و پارسال به تصویب شورای عالی برنامه ریزی رسید.

وی ادامه داد:  نقشه راه ادارات وسازمانهای استان برای اولویت دادن به طرح های پیش بینی شده و جذب بودجه مالی آن دراین سند ارایه شده است تا اهداف برنامه هفتم توسعه در سال آینده نیز محقق شود.

رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی افزود: صنعت، کشاورزی، ترانزیت از قابلیتهای هر یک از شهرستانهای استان و مهمترین اولویت استان هم آب و راه است.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی برنامه ریزی سند آمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۲۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف سال ۱۴۰۲ راه و شهرسازی شمال سیستان و بلوچستان در ساخت بزرگراه

  عطاء اله اکبری در جلسه ارزیابی عملکرد اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: این اداره کل از مجموع ۱۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در دست ساخت تلاش دارد تا پایان سالجاری بیش از ۷۰ کیلومتر آن را به بهره برداری برساند.

وی  افزود: سال گذشته حدود ۷۵ کیلومتر بزرگراه به همراه پل بزرگ شیله با اعتبار۲۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال زیر بار ترافیک رفت.

وی تاکید کرد: اگر چه بدهی به پیمانکاران حوزه راه این اداره کل از مرز ۱۰ هزار میلیارد ریال فراتر رفته است اما متعهد هستیم با وجود بدهی بالا، موضوع تکمیل شبکه بزرگراهی سیستان و بلوچستان را به پایان برسانیم.

مدیر کل راه و شهرسازی شمال سیستان و بلوچستان گفت: توسعه هر منطقه در گرو افزایش ارتباطات با کشورهای همسایه و گسترش مراودات مرزی است و باید بتوان از توان این بخش برای توسعه بخش اقتصادی و به تبع آن توسعه کشور استفاده کرد اما برای افزایش مراودات نیازمند بهبود زیرساخت‌های ارتباطی بویژه بزرگراه هستیم.

وی با اشاره به طرح عظیم نهضت ملی مسکن بر تعهد این اداره کل در تکمیل و تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • جوجه ریزی در مرغداری سیستان و بلوچستان ۱۷ درصد افزایش یافت
  • توریسم درمانی در سیستان و بلوچستان باید توسعه یابد
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • رشد ۱۷ درصدی جوجه ریزی در واحدهای مرغداری سیستان وبلوچستان
  • تجزیه و تحلیل نظام برنامه‌ریزی کشور و تبیین نقشه‌راه برنامه هفتم توسعه
  • امنیت غذایی فرابخشی است/ تدوین ۵ برنامه جهش تولید در کشاورزی
  • تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف سال ۱۴۰۲ راه و شهرسازی شمال سیستان و بلوچستان در ساخت بزرگراه
  • تاکید ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بر نقش مردم در توسعه
  • اجرای ۲۱ پروژه زیرساختی و توسعه‌ای در حوزه لجستیک ایران‌خودرو در سال۱۴۰۳
  • تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان