Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، «ویکتور اسکریپنیک» سرمربی تیم فوتبال زوریا لوهانسک اوکراین در خصوص آخرین وضعیت اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی تیمش و خبرهایی که از بازگشت او به باشگاه فنرباغچه منتشر شده است، گفت: من واقعا می خواهم صیادمنش را نگه دارم اما افراد دیگری هستند که تصمیم می گیرند. برای حفظ صیادمنش نیاز داریم که باشگاه بودجه یک سال خود را هزینه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(بند خرید دائمی صیادمنش از باشگاه فنرباغچه ۳.۵ میلیون یورو است)

وی افزود: زمانی که صیادمنش را برای یک فصل و نیم به صورت قرضی به خدمت گرفتیم می دانستیم که چه کار می کنیم. هیچکس انتظار نداشت صیادمنش اینطور بازی کند.

سرمربی تیم زوریا تاکید کرد: در حال حاضر خبرهایی از علاقه سایر باشگاه ها به صیادمنش می خوانم. او به تیم ملی ایران هم دعوت شد. این یک تعریف از او و زوریا است؛ جایی که این بازیکن پیشرفت کرد. این به معنای این است که به خوبی بازیکنان جوان را پرورش می دهیم.

اسکریپنیک همچنین در واکنش به خبرهایی که از علاقه باشگاه شاختار دونتسک به صیادمنش منتشر می شود، اظهار کرد: این را باید از مربی بپرسید؛ کسی که او را در قالب تیمش ارزیابی می کند. اللهیار تکنیک فوق العاده ای دارد و حتی می تواند بهتر هم بشود.

سرمربی زوریا شهاب زاهدی دیگر مهاجم ایرانی زوریا هم صحبت کرد و در خصوص جذب او گفت: از تصمیم رئیس باشگاه برای جذب شهاب خوشحالم. این خرید الان جواب می دهد و او در مسابقات اخیر خیلی خوب بازی کرده است.

اسکریپنیک در خصوص نقش بازیکنان ایرانی در جلو راندن تیمش تصریح کرد: آنها در بخش هجومی تیم بازی می کنند و بازیکنان دیگر پشت آنها هستند. بازیکنان جوان و باتجربه برای ما مهم هستند. ما الکساندر هلادکی را به خدمت گرفتیم که یکی از عناصر مهم تیم شد. بازیکنان جوان می توانند کنار او پیشرفت کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال زوریا لوهانسک اللهیار صیادمنش شهاب زاهدی اللهیار صیادمنش تیم فوتبال زوریا لوهانسک تیم فوتبال فنرباغچه شهاب زاهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۲۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان البرز یک هزار مدرسه نیاز دارد

استاندار البرز در نشست شورای اطلاع رسانی استان گفت: در سرانه های آموزشی و پرورشی، محروم ترین استان کشور هستیم.

وی گفت: البرز ۵۲۰ هزار دانش آموز و ۵۰ هزار معلم دارد و تمامی مدارس استان ۲ نوبته و کلاس ها نیز با جمعیت بالای ۳۲ نفر تشکیل می شود.

عبداللهی در عین حال افزود: اکنون به تعهدات خود عمل کرده و ۱۲۰ مدرسه با مشارکت دولت و خیرین به آموزش و پرورش استان تحویل داده شده و تا پایان دولت سیزدهم نیز این رقم از ۲۰۰ مدرسه نیز عبور خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
  • بودجه ۱۰۰ میلیون یورویی اینتر برای خرید بازیکنان جدید در تابستان
  • ایرالکو با میانگین سنی 26 مقابل پرسپولیس
  • رئیس سازمان برنامه و بودجه: آمادگی تأمین انرژی پایدار مورد نیاز کشور‌های منطقه و اروپا را داریم
  • ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!
  • آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح
  • توسعه کشور و مردمی سازی صنعت نفت و گاز بدون نیاز به مدیریت و بودجه دولت
  • عنایتی: از دستاوردم در پیکان خوشحالم
  • عنایتی: از دستاوردم برای باشگاه پیکان خیلی خوشحالم
  • استان البرز یک هزار مدرسه نیاز دارد