Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@06:01:35 GMT

تیم های شهرداری هگمتانه و آستارا به مصاف هم می‌روند

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۶۲۵۵۳

تیم های شهرداری هگمتانه و آستارا به مصاف هم می‌روند

خبرگزاری مهر -گروه استان‌ها: لیگ دسته اول فوتبال کشور به نیمه‌های راه خود در نیم فصل نخست رسیده و با شناخت مربیان از یکدیگر شاهد رقابت‌های نزدیک و جذابی در این مسابقات هستیم و رفته رفته چهره تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر فوتبال کشورمان مشخص می‌شود هر چند هفته‌های زیادی تا پایان مسابقات باقی مانده و همچنان صحبت در رابطه با تیم‌های مدعی زود به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما با توجه به هزینه‌هایی که تیم‌ها انجام دادند می‌توان حدس زد تیم‌هایی مانند ملوان بندرانزلی، خیبر خرم‌آباد، آرمان گهر سیرجان و مس کرمان می‌توانند تا پایان رقابت‌ها جنگ مدعیان را رقم بزنند.

تنها نماینده فوتبال همدان در لیگ دسته اول فوتبال کشور یک تیم جوان، با انگیزه و بی ادعا در این مسابقات است و با بضاعتی که این تیم در این فصل دارد نتایج دور از انتظار و خوبی را از دیدگاه کارشناسان کسب کرده تیمی که فصل گذشته با نتایج درخشان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور توانست جواز صعود به لیگ یک را کسب کند و اولین تجربه خود را در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال پشت سر می‌گذارد و نه باید انتظارت از این تیم بالا باشد.

شاید با قاطعیت می‌توان گفت کم‌هزینه‌ترین تیم حاضر در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور شهرداری همدان بوده که با بودجه ۶ میلیارد تومان تیم خود را بسته و ۴ میلیارد نیز هزینه هتل، رفت و آمد و هزینه‌های جاری برای این تیم در نظر گرفته شده است همچنین بومی‌ترین تیم این رقابت‌ها با حضور صد در صد کادر فنی و اجرایی بومی و بیش از ۸۰ درصد بازیکنان بومی شهرداریچی‌های هگمتانه هستند.

شیران شهرداری همدان در ۸ هفته گذشته ۳ پیروزی برابر ماشین‌سازی تبریز، شاهین بوشهر، رایکا بابل و ۳ تساوی برابر ملوان بندرانزلی، آرمان گهر سیرجان، قشقایی شیراز و ۲ شکست برابر مس کرمان و پارس جنوبی جم کسب کرده‌اند و در حال حاضر با ۱۲ امتیاز در رده هفتم جدول ۱۸ تیمی لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار دارند.

در هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال کشور شاهد مصاف تمام شهرداریچی این رقابت‌ها هستیم، شیران شهرداری هگمتانه باید به مصاف حریف هم‌نام خود شهرداری آستارا بروند.

حریف این هفته تیم فوتبال شهرداری همدان بر روی نیمکت خود فرشاد پیوس از مربیان با سابقه فوتبال کشورمان و آقای گل سال‌های دور پرسپولیس تهران را دارد و امسال هزینه‌های بسیار بالایی انجام داده و بازیکنان خوبی و با تجربه‌ای نظیر جهانگیر عسگری، مجتبی محبوب مجاز، حبیب افرا و امید سام کن را در اختیار دارد و این تیم نیم نگاهی به صعود به لیگ برتر فوتبال کشورمان دارد.

شهرداریچی‌ها آستارا نیز همانند شهرداری هگمتانه ۳ پیروزی، ۳ تساوی و ۲ شکست در کارنامه خود تا به این هفته ثبت کرده‌اند و با ۱۲ امتیاز و تفاضل گل کمتر در جایگاه نهم قرار دارند.

این دیدار برای هر دو تیم بسیار حائز اهمیت بوده و به نوعی ۶ امتیازی در جدول رده‌بندی محسوب می‌شود و تیمی که به پیروزی برسد می‌تواند با صعود در جدول رده‌بندی جایگاه خود را هم تثبیت کند.

فرشاد پیوس کاملاً به فضای فوتبال همدان و بازی در ورزشگاه شهید حاجی بابایی آشنا بوده وی یک بار با تیم فوتبال چوکا تالش و فصل گذشته نیز با ویستا توربین تهران به همدان سفر کرده و در این ورزشگاه شاگردان خود را روانه میدان کرده است.

اما شاگردان رضا طلایی‌منش با توجه به دو شکست پیاپی در لیگ دسته اول فوتبال کشور در این دیدار خانگی محکوم به کسب پیروزی و ۳ امتیاز هستند تا بتوانند به شرایط ایده‌آل خود بازگردند.

در دیدار برابر شهرداری آستارا محکوم به پیروزی هستیم

رضا طلایی‌منش در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شرایط تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار داشت: در دو هفته گذشته لیگ دسته اول فوتبال کشور در دیدار برابر مس کرمان با اشتباه مسلم داوری که کارشناسان هم به آن اذعان داشتند در دقیقه ۸۸ یک پنالتی به سود حریف گرفته شد و در هفته گذشته نیز علی‌رغم موقعیت‌های جدی که داشتیم در یک غفلت گل خوردیم و بازنده شدیم هرچند داور در این دیدار یک پنالتی می‌توانست به سود ما بگیرد و گل ما را نیز مردود اعلام کرد.

وی افزود: اما این دو شکست را فراموش کرده‌ایم و تنها تمرکز ما حضور قدرتمند در ادامه این رقابت‌ها است و باید بتوانیم خیلی زود با کسب پیروزی شرایط را تغییر دهیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به دیدار برابر شهرداری آستارا گفت: این تیم بر روی نیمکت مربی با تجربه‌ای دارد و با هزینه‌هایی که در این فصل انجام داده تیم با تجربه و خوبی را روانه مسابقات کرده است.

طلایی‌منش خاطرنشان کرد: به خوبی نقاط ضعف و قوت تیم فوتبال شهرداری آستارا را آنالیز کرده‌ایم و به دنبال کسب پیروزی در این دیدار مهم و ۶ امتیازی هستیم.

وی با بیان اینکه نه باید در خانه به هیچ تیمی باج دهیم، بیان کرد: در همدان محکوم به پیروزی هستیم و نه باید در خانه هیچ امتیازی را از دست بدهیم در این دیدار هم با توجه به جدول رده‌بندی به شدت به ۳ امتیاز نیاز داریم از نان شب هم پیروزی در این دیدار برای ما واجب‌تر است.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: از دقیقه یک مسابقه تا سوت پایان داور برای کسب ۳ امتیاز خواهیم جنگید.

طلایی‌منش با ابراز نگرانی از داوری‌ها گفت: ما در این هفته‌ها از عملکرد داوران لطمه خورده‌ایم و امتیازات زیادی را نیز داوران از ما گرفته‌اند که امیدواریم فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و کمیته داوران در چیدمان داوری و نظارت بر عملکرد آنها دقت بیشتری انجام دهند.

گفتنی است؛ در هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال کشور چهارشنبه ۱۷ آذر ماه از ساعت ۱۴ تیم فوتبال شهرداری همدان در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج به مصاف شهرداری آستارا خواهد رفت.

کد خبر 5369429

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال شهرداری همدان شهرداری آستارا لیگ دسته اول فوتبال بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه معلولان گرگان واکسن کرونا ایلام سازمان تبلیغات اسلامی شیراز لیگ برتر فوتبال ایران عکس استانها تبریز تیم فوتبال شهرداری همدان لیگ دسته اول فوتبال کشور شهرداری آستارا طلایی منش رقابت ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۲۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛  در پایان دور گروهی تیم‌های شهرداری گرگان ایران و الریاضی بیروت لبنان از منطقه غرب و تیم‌های الکویت کویت و المنامة بحرین (قهرمان دوره قبل) از منطقه خلیج فارس به عنوان سرگروه مستقیم به دور نیمه نهایی صعود کردند و تیم‌های دوم و سوم گروه‌ها به صورت رفت و برگشت در پلی آف شرکت کردند و تیم برتر به نیمه نهایی راه یافت.

در این دوره تیم ارتودوکسی اردن که در دور گروهی در گروه دو حضور داشت به علت شرایط امنیتی منطقه انصراف داد. در دور نیمه نهایی و فینال تیم‌ها به صورت ۲ برد از ۳ مصاف روبروی هم قرار می‌گیرند.

برنامه ادامه مسابقات به این شرح است:

فینال - بازی اول - پنج شنبه ۶ اردیبهشت:
الریاضی بیروت لبنان - شهرداری گرگان ایران (ساعت ۲۱ - سالن ذوق مکایل بیروت)

تیم شهرداری گرگان ایران پیش از این در دور گروهی و در گروه یک، ۸۶ - ۷۴ و ۸۱ - ۶۸ تیم الحکمة (ساجس) لبنان، ۱۲۱ - ۷۰ و ۸۰ - ۶۵ تیم الاتحاد حلب سوریه و ۱۰۰ - ۵۹ و ۱۰۱ - ۶۷ تیم النفط عراق را مغلوب کرد و با ۱۲ امتیاز راهی دور نیمه نهایی شد. تیم شهرداری در دور نیمه نهایی با نتایج ۱۰۲ - ۶۴ و ۸۸ - ۸۳ بر تیم الشرطه عراق به برتری رسید و به مرحله نهایی صعود کرد.
 

دیگر خبرها

  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • اورتون - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • طراوت باران بهاری در دیار هگمتانه
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران
  • مان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد