Web Analytics Made Easy - Statcounter

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۲۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله‌های هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه غزه و لبنان

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: در حالی که حمله های هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه همچنان ادامه دارد نهادهای حقوق بشری و امدادرسان نسبت به اوضاع وخیم این باریکه هشدار دادند.

حمله های هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه غزه و لبنان

خبرنگار شبکه المیادین تاکید کرد که بامداد امروز جنگنده های رژیم صهیونیستی خانه های مسکونی محله الشابوره را واقع در شهر رفح در جنوب نوار غزه بمباران کردند.

در جریان این حمله هوایی شدید تعدادی از فلسطینی های زخمی به بیمارستان الکویت منتقل شدند.

نیروهای دفاع شهری نوار غزه نیز اعلام کردند که پیکر متلاشی شده ۹ شهید فلسطینی را از زیر آوار منطقه المعسکر واقع در شهر خان یونس خارج کردند.

بمباران خانه های مسکونی در خیابان الجلاء واقع در مرکز شهر غزه چندین شهید و زخمی در میان فلسطینی های بی گناه برجای گذاشت. علاوه بر حمله های هوایی، توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز منطقه النصر در شرق شهر رفح را هدف قرار داد.

جنگنده های رژیم صهیونیستی علاوه بر نوار غزه بخش هایی از جنوب لبنان را نیز هدف قرار دادند. این جنگنده های متجاوز بامداد امروز اطراف منطقه های کفرکلا، میس الجبل و برغز در جنوب لبنان را هدف قرار دادند.

حمله های توپخانه ای رژیم صهیونیستی منطقه شبعا در جنوب لبنان را نیز در برگرفت.

هشدار نهادهای امدادرسان نسبت به اوضاع غزه و رفح

از سوی دیگر نهادهای فعال در زمینه امدادرسانی بار دیگر نسبت به وخامت اوضاع انسانی در نوار غزه هشدار دادند.

به گزارش شبکه الجزیره، مدیر سازمان بهداشت جهانی تاکید کرد: ما شاهد تداوم قحطی در نوار غزه و تحت محاصره قرار دادن کمک های بشردوستانه در این باریکه هستیم.

وی افزود: این روند خطرات گسترش بیماری های واگیردار در نوار غزه را تشدید می کند.

مدیر سازمان بهداشت جهانی تصریح کرد: ما شدیداً نیاز داریم به صورت مستمر و امن به ساکنان نوار غزه دسترسی داشته باشیم. باید هر چه سریعتر آتش بس در این باریکه اجرا شود.

در همین راستا ۵۰ نهاد فعال در زمینه حقوق بشر در سراسر جهان طی نامه ای خطاب به جو بایدن رئیس جمهور آمریکا تاکید کردند: ما نسبت به هر گونه حمله به شهر رفح هشدار می دهیم. این حمله می تواند باعث نابودی کامل روند توزیع کمک های بشردوستانه شود.

این در حالی است که بر اساس گزارش شبکه فلسطین الیوم شهرک نشینان صهیونیست مجدداً به کامیون های حامل کمک های بشردوستانه که در مسیر نوار غزه بودند حمله کردند.

شهرک نشینان پیش از این نیز چندین بار به صورت وحشیانه این کمک های بشردوستانه را از کامیون های مذکور خالی کرده و آنها را از بین بردند.

دست و پا زدن مقامات صهیونیست برای عدم صدور حکم بازداشت

از سوی دیگر شبکه الجزیره به نقل از روزنامه صهیونیستی اسراییل هیوم گزارش داد که مسئولان صهیونیست با اعضای کنگره آمریکا تماس هایی برقرار کرده اند.

بر اساس این گزارش، تماس های مذکور در راستای اعمال فشار بر دیوان کیفری بین المللی و ممانعت از صدور حکم بازداشت سران رژیم صهیونیستی برقرار شده است.

اسراییل هیوم اضافه کرد: برخی طرف ها در آمریکا از تل آویو در غائله صدور حکم بازداشت احتمالی دیوان کیفری بین المللی حمایت می کنند.

در همین ارتباط شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی روز گذشته اعلام کرد نتانیاهو از خانواده‌های اسرای صهیونیست خواسته دیوان کیفری بین‌المللی را جهت جلوگیری از صدور حکم بازداشت او و دیگر مقامات تل آویو تحت فشار قرار دهند.

به تازگی پایگاه مرکز مطالعاتی العربی الجدید در مقاله‌ای به بررسی اقدامات فوری محافل قضایی و دیپلماتیک رژیم صهیونیستی که نشان از وحشت این رژیم از احتمال صدور حکم بازداشت قضایی ضد سرکردگان تل‌آویو حکایت دارد، پرداخت و نوشت که رژیم صهیونیستی هجمه قضایی و دیپلماتیک گسترده‌ای را برای ممانعت از صدور حکم دادگاه لاهه ضد مسئولان ارشد سیاسی و نظامی خود به کار گرفته است، اما محافل صهیونیستی امکان موفقیت این تلاش‌ها را بسیار اندک می‌دانند.

وقوع درگیری در کرانه باختری در جریان حمله صهیونیست ها

این در حالی است که نظامیان صهیونیست بامداد امروز نیز مانند روزهای گذشته به صورت گسترده به شهرهای مختلف کرانه باختری حمله و اسرای فلسطینی که به تازگی آزاد شده بودند را بازداشت کردند.

به گزارش شبکه فلسطین الیوم، نظامیان صهیونیست میسره عفانه اسیر آزاده فلسطینی را بعد از یورش به خانه وی در شهر قلقیلیه مجدداً بازداشت کردند.

همچنین در جریان یورش عناصر متجاوز به اردوگاه الفوار در جنوب الخلیل درگیری هایی میان جوانان فلسطینی و این عناصر به وقوع پیوست.

نظامیان صهیونیست به اردوگاه عین السلطان در اریحا نیز حمله کردند. محله ام الشرایط در شهر البیره نیز شاهد یورش عناصر صهیونیست بود.

این عناصر تعدادی از جوانان فلسطینی را در محله ام الشرایط و اردوگاه الدهیشه در بیت لحم بازداشت کردند. رزمندگان فلسطینی نیز ساکت نمانده و به سمت ایست بازرسی نظامی در جبل جرزیم در نابلس تیراندازی کردند.

کد خبر 6093730

دیگر خبرها

  • ارتش رژیم صهیونیستی منطقه‌های مختلف نوار غزه را هدف قرار داد
  • تصاویر لحظه فعال‌ شدن پدافند هوایی در بندر اشغالی ایلات + ویدئو
  • اسرائیل سامانه‌های پاتریوت را کنار می‌گذارد
  • طوفان الاقصی| حمله هوایی ائتلاف آمریکایی- انگلیسی به یمن
  • روز ۲۰۸ طوفان‌الاقصی|یمن: با آتش بازی نکنید
  • حمله هوایی اسرائیل به جنوب لبنان
  • حمله‌های هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه غزه و لبنان
  • جنایات رژیم اسرائیل تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است
  • روز ۲۰۷ طوفان‌الاقصی|تداوم حملات هوایی اسرائیل به غزه
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد