Web Analytics Made Easy - Statcounter

زلاتان اظهارنظر جنجالی دیگری کرده است...

زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سوئدی تمام نشدنی دنیای فوتبال، به تازگی کتاب زندگینامه جدیدی از خود به نام آدرنالین منتشر کرده و در یکی از قسمت های منتشر شده در آن، اعلام کرده یونایتد دارای ذهنیتی کوچک است. 

طرفداری| رونی 13 سال در منچستریونایتد حضور داشت و تمام جام های ممکن را به همراه این تیم به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او 253 گل برای شیاطین سرخ به ثمر رساند و به عنوان آقای گل تاریخ باشگاه شناخته می شود. با این حال، نحوه ترک باشگاه از سوی رونی، مورد پسند زلاتان قرار نگرفته و او لب به انتقاد در این باره گشوده است. 

مهاجم 40 ساله و گلزن میلان که قبل از حضور در آمریکا، دو فصل برای منچستریونایتد بازی کرده و در زمان رفتن رونی در اولدترافورد بوده، در این باره نوشته است. 

زلاتان توضیح داده که یونایتد بلافاصله بعد از خروج رونی از باشگاه، اسمش را از روی کمد رختکن پاک کرده است. این مهاجم کهنه کار سوئدی احساس کرده رونی هیچ وقت عضوی از باشگاه نبوده و چنین رفتاری را دور از احترام دانسته است:

باورم نمی شود همه به یونایتد به چشم باشگاهی بزرگ نگاه می کنند. آنها فکر می کنند یونایتد باشگاهی ثروتمند و یکی از قدرتمندترین ها در دنیا است. از بیرون که نگاه می کنید، همین طور به نظر می رسد و من هم همین نظر را داشتم، ولی وقتی خودم آنجام رفتم، ذهنیتی کوچک و بسته دیدم!

گفتنی است زلاتان در حال حاضر با میلان، صدرنشین سری آ است و به دنبال رسیدن به قهرمانی ایتالیا و افزودن به تعداد جام هایش است در حالی که رونی در حال حاضر، سرمربیگری دربی کانتی در چمپیونشیپ انگلیس را به عهده دارد. 

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! آمار فاجعه گلزنان ایرانی لیگ 21؛ 3 گل در 8 هفته! درآمدزایی 10 میلیاردی باشگاه پرسپولیس از هر بازی خانگی اعتراض به 27 سال انتظار برای قهرمانی؛ خروج 27 هوادار اورتون از ورزشگاه در دقیقه 27 بازی با آرسنال زلاتان ابراهیموویچ: چالهان اوعلو تا قبل از سکته اریکسن از هیچ باشگاهی پیشنهاد نداشت

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۳۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج دیروز و دیشب فوتبال باشگاهی اروپا

نتایج دیروز و دیشب فوتبال باشگاهی اروپا

دیگر خبرها

  • شایعه داغ در اصفهان؛ «محمد» نام جدید ژوزه مورایس؟
  • نتایج دیروز و دیشب فوتبال باشگاهی اروپا
  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)
  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • سوت‌های کرکننده علیه تن‌هاخ: برو دیگه لعنتی!‏
  • کابوس اونانا دست از سر یونایتد برنمی‌دارد! (عکس)
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ماتا: رشفورد در یورو احیا می‌شود
  • جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!