Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@22:45:33 GMT

فوتبالیست جوان اردبیلی تا جایگاه ابدی تشییع شد

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۶۳۱۴۲

فوتبالیست جوان اردبیلی تا جایگاه ابدی تشییع شد

ایسنا/اردبیل فوتبالیست جوان اردبیلی که بر اثر ایست قلبی درگذشت با حضور اهالی فوتبال اردبیل تا جایگاه ابدی تشییع و به خاک سپرده شد.

در مراسمی که در آرامستان بهشت فاطمی اردبیل برگزار شد، پیکر فوتبالیست جوان و خوشنام اردبیلی نوید خوش هوا که دیروز به دلیل ایست قلبی دار فانی را وداع گفته با حضور اهالی فوتبال و علاقه‌مندان به این رشته تشییع و به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این فوتبالیست اردبیلی که از 14 سالگی در محله شرکت نفت فوتبال خود را آغاز کرده بود بعد از سپری کردن دوره کوتاه حضور در تیم شهرداری، به تیم‌های لیگ برتری تراکتورسازی، سپاهان، مس کرمان، پاس همدان و در نهایت اربیل عراق پیوست تا با حضور در این تیم‌ها بتواند افتخاری برای اردبیل بیافریند.


این فوتبالیست اردبیلی که در که در تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان کشورمان نیز سابقه پوشیدن پیراهن تیم ایران را دارد در اوج جوانی به دلیل ایست قلبی دار فانی را وداع گفت تا این بار دوستداران و اهالی فوتبال اردبیل در میان حزن و اندوه این فوتبالیست را تا جایگاه ابدی بدرقه کنند.


هیئت فوتبال استان اردبیل در پیامی درگذشت این فوتبالیست اردبیلی را که سابقه حضور در تیم‌های مختلف لیگ برتری و ملی جوانان و نوجوانان را دارد به جامعه ورزش و فوتبالی کشور و استان اردبیل تسلیت گفت.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فوتبالیست اردبيل ایست قلبی استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۳۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۵ درصد وجوه سیب زمینی خریداری شده از کشاورزان اردبیلی

ابوالفضل دشتبانی گفت: این مبلغ به حدود سه هزار کشاورز تولیدکننده سیب زمینی بر اساس تقدم در تحویل محصول به مراکز خرید توافقی پرداخت شد.

مدیر کل تعاون روستایی استان اردبیل افزود: تاکنون بیش از ۵۸ هزار تن سیب زمینی موجود در انبارها از کشاورزان خریداری و به کارخانه های تبدیلی و فرآوری در سایر استان‌های کشور ارسال و بخشی از آن نیز به کشورهای همجوار صادر شده است.

به گفته او، پیگیری جدی و مستمر استاندار و نمایندگان مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس و رییس سازمان جهاد کشاورزی استان در حمایت از تولیدکنندگان باعث شد تا قبل از این که محصول مازاد سیب زمینی به یک بحران تبدیل شود، عملیات خرید با دستور وزیر کشاورزی و رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران آغاز شود.

دشتبانی گفت: خرید محصول سیب زمینی مازاد بر نیاز کشاورزان در ۶ مرکز پیش بینی شده توسط مدیریت تعاون روستایی و مباشر منتخب زیر نظر کار گروه استانی تا پایان روند عرضه از سوی کشاورزان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • همایش بین المللی مدیریت ورزشی در اردبیل برگزار شد
  • تامین اعتبار مطالعات چهار پروژه شیلات استان اردبیل
  • توهین در آزادی، فرصتی دوباره برای احیای حقوق زنان در ورزشگاه‌ها
  • سنگین‌ترین تنبیه مالی لیگ برتر؛ عبدالله ویسی ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی
  • مراجعه ۱۳ هزار اردبیلی با ادعای نزاع به مراکز پزشکی قانونی
  • پرداخت ۳۵ درصد وجوه سیب زمینی خریداری شده از کشاورزان اردبیلی
  • مراسم تشییع مرحوم مسعود اسکویی برگزار شد
  • آمار ابدی مسی: 1200 گل + پاس گل!
  • گلبالیست های اردبیلی فاتح لیگ یک کشور