Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@14:05:35 GMT

بشار رسن: بدن بازیکنان عراقی خراب است

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۶۳۲۶۹

بشار رسن: بدن بازیکنان عراقی خراب است

ستاره عراقی و سابق پرسپولیس می گوید که مشکل بدنی بازیکنان تیم ملی کشورش باعث باخت سنگین به قطر شده است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی عراق در ادامه نتایج ناامید کننده خود، شب گذشته با 3 گل به قطر باخت و از دور رقابت های جام ملت های عربی کنار رفت. با این شکست، تعداد ناکامی های عراق در بازی های رسمی به 10 دیدار متوالی رسید و همچنان پیروزی برابر هنگ کنگ در مرحله قبلی مقدماتی جام جهانی در خرداد امسال، آخرین پیروزی این تیم در یک دیدار رسمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پس از پایان دیدار دیشب برابر قطر، بشار رسن بازیکن تیم ملی عراق در نشست خبری پس از بازی گفت: شکست سنگینی را متحمل شدیم که انتظارش را نداشتیم، به خصوص اینکه ما بازی را خوب شروع کردیم و خیلی به زدن گل نزدیک شده بودیم.

 

وی بیان کرد: در نیمه اول بد نبودیم و موقعیت های زیادی ایجاد کردیم اما در نیمه دوم از نظر بدنی دچار مشکل شده و خسته شدیم که تیم قطر به دلیل تجربه بازیکنانش و آمادگی بالای آنها از این فرصت استفاده کرد.

 

وی گفت: همه می دانند که لیگ عراق بازیکنانی در سطح رقابتی یکسان تولید نکرد و ما همیشه به دلیل عدم آمادگی بدنی آسیب می بینیم و این بهانه نیست، اما این یک واقعیت واضح برای همه است.

 

وی افزود: تیم قطر موفق شد از فضاها استفاده کند و از کناره ها به سمت دروازه ما هجوم آورد و در کمتر از ده دقیقه سه گل به ثمر رساند. در پایان از هواداران خود عذرخواهی کرده و صعود تیم قطری را تبریک می گوییم.

تیم ملی عراق بشار رسن القطر عراق قطر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی عراق بشار رسن القطر عراق قطر تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۳۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا رکورد لورکوزن را خراب می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، لورکوزن 46 بازی متوالی است که نباخته و اخیرا توانست قهرمان بوندسلیگا شود. در چند بازی این تیم تا دقیقه 90 بازنده بود ولی موفق شد ورق را برگرداند. لورکوزن فردا در نیمه نهایی لیگ اروپا حریف دشواری مثل رم پیش رو دارد و پاردس معتقد است این توان را دارند تا در الیمپیکو برنده شوند.

پاردس ابتدا از دانیله ده روسی تمجید کرد و گفت: «از همان روز او او من را وادار به تحسین کرد. می دانستیم ده روسی چه شخصیتی دارد و اینکه اسطوره باشگاه است. او الگو بود و ایده خاصی دارد که آن را دنبال کردیم و جواب هم داده است. افتخار می کنم شاگرد ده روسی هستم.»

پاردس ادامه داد: «هنگامی که او وارد تیم شد، اشتیاق زیادی به تیم تزریق کرد. شرایط تیم خوب نبود ولی با او انگیزه زیادی برای خروج فوری از بحران پیدا کردیم. همچنین سبک بازی مربی باعث شد رشد کنیم، بهتر بازی کنیم و نتیجه بگیریم. امیدواریم روند خوب را به همین منوال ادامه دهیم.»

نظر شما در مورد بایر چیست؟ «ما می دانیم که با تیم بسیار بسیار قدرتمندی بازی داریم. آنها این قدرت را در تمام سال نشان داده اند. لورکوزن هنوز شکست نخورده اما ما فقط به فکر خودمان هستیم. می خواهیم بازی خود را انجام می دهیم و به بهترین شکل ممکن آماده شده ایم. معتقدم با حمایت هواداران می توانیم رکورد لوکوزن را خراب کنیم.»

رم می تواند قهرمان شود؟ «بله، این چیزی است که ما می خواهیم. ما اهمیت این مسابقه و این رقابت را می دانیم. پیروزی در بازی رفت اتفاق بسیار خاصی خواهد بود. این یک جام بزرگ اروپایی است و انگیزه ما فوق العاده بالاست.»

دیگر خبرها

  • نهیب ساکت برای بقا: نکیسا در جشن نساجی
  • فردا رکورد لورکوزن را خراب می‌کنیم
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • خشم محافل عراقی از دخالت‌های گسترده سفیر آمریکا در بغداد
  • لواندوفسکی: بارسلونا را ترک نخواهم کرد
  • اوسمار قبل از بازی با سپاهان چه گفت؟
  • استرداد بیش از ۱۹۰ خانواده عراقی از اردوگاه الهول سوریه به عراق
  • بازدید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • بازددید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • مقامات عراقی در حال تحقیق درباره قتل یک اینفلوئنسر هستند