Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ - نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: استانداری از ‌توسعه حاشیه‌نشینی در سیستان و بلوچستان جلوگیری کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، آیت‌الله مصطفی محامی در نشست مشترک با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مجموعه اقدامات و پیگیری‌ها برای به ثمر رسیدن طرح‌های عمرانی در استان خوشحال‌کننده بوده و نسبت به تخصیص بودجه‌ به پروژه‌های بزرگ منطقه از جمله راه، حمل و نقل و سوخت ‌امیدواریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان رسیدگی به مشکلات فوری مردم را همزمان با توجه به پروژه‌های کلان مورد تاکید قرار داد و افزود: در اجرای پروژه‌ها صرفا به بودجه‌های دولتی اکتفا نشود و از ظرفیت بخش خصوصی بهره گرفته شود. همچنین لزوم جانمایی و مرکزیت پیدا کردن برخی نقاط برای اسکان مردم و پرهیز از پراکندگی‌های بی‌مورد که به حاشیه‌نشینی در استان دامن می‌زند، را جزء موارد مهم دانست.

امام جمعه زاهدان: مدرک‌گرایی طلاب کارایی حوزه‌های علمیه را از بین می‌بردامام جمعه زاهدان: ائمه‌ جمعه باید با مردم ارتباط وسیع داشته باشندامام جمعه زاهدان: مردمی بودن بسیج باید حفظ و تقویت شود

وی با اشاره به ظرفیت استاندار سیستان و بلوچستان در حوزه تخصصی بازرگانی و همچنین ارتباطات با مرکز، بر لزوم استفاده از  این توان تاکید و گفت: عملیاتی شدن طرح‌های در دست اقدام در منطقه باعث تقویت امید در دل مردم می‌شود.

منصور بیجار معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان در ابتدای این نشست با اشاره به ضرورت تامین منابع برای پروژه‌های استان، مصوبات سفر اخیر رئیس‌جمهور به استان و در ادامه جلسه پیگیری با حضور معاون اجرایی رئیس جمهوری از جمله تخصیص اعتبارات مناسب برای پروژه‌های راه، شیرین‌سازی و انتقال آب دریای عمان، چاه‌های ژرف و امور مربوط به مرزنشینان و پیله‌وران را مناسب ارزیابی کرده و نسبت به مشارکت اندک بخش خصوصی در حوزه زیرساخت در استان ابراز گلایه کرد.

انتهای پیام/392/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان جمعه زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۳۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند

کبری علیخانی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین در دیدار مسئول امور بانوان نظام مسائل کشور گفت: متاسفانه در گذشته مسائل اصلی بانوان جامعه به کنار گذاشته می‌شد و موضوعاتی مطرح می‌شد که در اولویت این جامعه نبود، اما اکنون با تدوین سند تحول حوزه بانوان و خانواده موضوعات و مسائل اصلی بانوان شناسایی شده است.

وی اضافه کرد: برای حل مشکلات حوزه بانوان باید از از تمامی ظرفیت‌های اجرایی و علمی کشور استفاده کرد و با بهره گیری از هیات‌های اندیشه ورز مردمی به دنبال راهکار‌های عملی و میدانی باشیم.

علیخانی با بیان اینکه برای رصد و بررسی مسائل حوزه بانوان باید از ظرفیت نیرو‌های متخصص با تجربه کاری بهره‌مند شد، ادامه داد: بانوانی که در حوزه‌های مختلف دارای تجربه و تخصص هستند باید در راس برنامه ریزی و تصمیم سازی حوزه بانوان و خانواده قرار گیرند.

به گفته مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین، آموزش مهارت‌های زندگی از نوجوانی تا چند سال اول پس از ازدواج یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که می‌تواند به توانمندی افراد در جامعه کمک کرده و زندگی مشترک زوجین را از آسیب مصون دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مسیر فرعی مهرستان - ایرانشهر براثر بارندگی بسته شد
  • توریسم درمانی در سیستان و بلوچستان باید توسعه یابد
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف
  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی
  • سرعت رسیدگی به پرونده ۸ مهر انتظار از قوه‌ قضائیه است
  • سرعت، دقت و اتقان در رسیدگی به پرونده هشت مهر زاهدان را از قوه‌ قضائیه انتظار داریم
  • بارش‌های بهاری در سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند
  • تاکید ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بر نقش مردم در توسعه
  • امام جمعه زاهدان: برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد