Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@13:09:54 GMT

دمبله به دنبال جدایی از بارسلونا

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۶۳۸۹۶

دمبله به دنبال جدایی از بارسلونا

بال فرانسوی آبی‌واناری‌ها به نظر می‌رسد قصد ترک نوکمپ در پایان فصل جاری را دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه بارسلونا در حالی در تلاش برای تمدید قرارداد عثمان دمبله است که حالا خبر می‌رسد این بال فرانسوی به دنبال جدایی از این تیم است. دمبله 24 ساله که در سال 2017 از بوروسیا دورتموند به بارسا پیوست، در سال‌های اخیر به مصدومیت‌های زیادی در بارسا دچار شده و به نظر می‌رسد از بودن در این تیم هم خوشحال نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا اخیراً در گفت‌وگو با برنامه تلویزیونی «الس ماتینس» از شبکه «TV3» کاتالونیا گفته بود: «دمبله می‌خواهد بماند و ما هم می‌خواهیم او از بارسلونا جدا نشود. مدیر برنامه‌های او بهترین‌ها را برایش می‌خواهد و پیشنهادهایی برای وی می‌آورد اما گاهی اوقات بهترین چیز، پول نیست. از دید من دمبله از کیلیان امباپه بهتر است».

نشریه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا گزارش داد؛ دمبله احساس می‌کند برای احیای دوران باشگاهی‌اش یک چالش جدید ضروری است، برای همین قصد دارد راهی تیمی دیگر شود و لیگ برتر انگلیس می‌تواند مقصد بعدی او باشد. طبق این گزارش؛ سه باشگاه منچستریونایتد، نیوکاسل و تاتنهام وضعیت این بازیکن 24 ساله را زیرنظر دارند، این در حالی است که ممکن است باشگاه‌های دیگر هم برای جذب او با این سه باشگاه وارد رقابت شوند.  

دی‌ماریا: به عقد قرارداد با بارسلونا خیلی نزدیک بودم/ فقط به خاطر مسی می‌خواستم به آنجا بروم

دمبله که در حال حاضر در حال ریکاوری مصدومیتش برای بازگشت به میادین فوتبال است، در پنج سال اخیر تنها در 83 بازی لالیگایی برای بارسلونا به میدان رفته که این یعنی 16 بازی به طور میانگین در هر فصل.

دمبله که قراردادش در پایان فصل جاری با بارسلونا به پایان می‌رسد و در ماه ژانویه می‌تواند به طور قانونی با باشگاه‌های دیگر وارد مذاکره شود، تاکنون در 121 بازی برای کاتالان‌ها به میدان رفته و 30 گل هم به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس بارسلونا لیگ برتر انگلیس بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۳۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملا هبت‌الله: جهان کفر برای جدایی دین از سیاست تلاش می‌کند

رئیس طالبان در پیامی ضمن تأکید بر ضرورت حضور علما در سیاست گفت جهان کفر می‌خواهد سیاست را از دین جدا کند که حتی در کشورهای اسلامی نیز علما در سیاست نقش نداشته باشند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «هبت‌الله آخوندزاده» رئیس طالبان در روز پایانی سمینار سه‌روزه هماهنگی و تنظیم امور تخصصات و جامعات دینی که توسط وزارت تحصیلات عالی راه‌اندازی شده بود، اشتراک و سخنرانی کرد.

ملا هبت‌الله در این مراسم اظهار داشت علما بندگان برگزیده خدا هستند که برای حفاظت و نافذکردن دین برگزیده شده‌اند.

وی با تأکید بر نقش‌آفرینی علما در سیاست گفت: جهان کفر می‌خواهد سیاست را از دین جدا کند که حتی در کشورهای اسلامی نیز علما در سیاست نقش نداشته باشند.

رئیس طالبان همچنین از علما خواست تا فرامین هیئت حاکمه را برای مردم تشریح کنند و مردم را نیز بر اجرا و اطاعت از فرامین تشویق کنند.

ملا هبت‌الله پیش از این نیز در گردهمایی بزرگ علما و بزرگان قومی در کابل گفته بود: جنگ آمریکا با ما بر سر عقاید بود و این جنگ تا «قیامت» ادامه خواهد داشت.

دیدار نخست وزیر قطر با رهبر طالبان در جنوب افغانستانرهبر طالبان: کسی حق ارعاب مردم را ندارد/ برای فعالیت تاجران مانعی ایجاد نشودرهبر طالبان: افغانستان خانه مشترک همه ما است/ برای ساخت کشور به حمایت مردم نیاز است

وی همچنین تصریح کرده بود: «جنگ دنیا با ما برای زمین و هوا نبود بلکه برای نظریه و عقاید ما بود و تا قیامت نیز ادامه دارد. در تقابل اسلام و کفر نه امکان مسالمت هست، نه مسالمت خواهد شد و نه چنین چیزی ممکن است».

رئیس طالبان با اظهار اینکه اگر حکومت کابل، شریعت اسلامی را پیاده کند، کشورهای جهان واکنش نشان خواهند داد، تاکید کرده بود: «هدف ما رضای الله است. خواست‌های جهان که الله را ناراضی می‌کند قابل قبول نیست».

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • پشه‌ای که فقط به بارسلونا نیش می‌زند!
  • ملا هبت‌الله: جهان کفر برای جدایی دین از سیاست تلاش می‌کند
  • همه چیز درباره طلاق احسان وسولماز، زوج عاشق ماه عسل
  • پاری‌ سن ژرمن از پنالتی هم شانس نیاورد (عکس)
  • کارشناس داوری: خطا روی عثمان دمبله پنالتی بود؟ + عکس
  • تایید شد: بارسلونا به دنبال ستاره جنجالی یونایتد
  • بارسلونا از اقدام برای جذب میسون گرینوود منصرف شد
  • انتقاد میثاقی از صحبت های نکونام پس از جدایی خطیر از استقلال / فیلم
  • آرنه اسلوت: خداحافظ فاینورد!
  • جانشین لواندوفسکی از آنفیلد می‌آید؛ بارسلونا به دنبال جذب داروین نونیز