Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- کارشناس سازمان هواشناسی شرایط هوای امروز و فردای تهران و کرج را برای همه گروه‌های سنی ناسالم اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا از وزارت راه و شهرسازی، خانم فریبا گودرزی با بیان اینکه شرایط هوای امروز و فردای تهران و کرج برای همه گروه‌های سنی ناسالم است، توصیه کرد: مردم به‌ویژه سالمندان، کودکان و افراد با سابقه بیماری از تردد در فضای باز اجتناب و از انجام فعالیت‌های فیزیکی و ورزشی در فضای باز پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گودرزی، آسمان امروز تهران را صاف تا نیمه ابری و با بیشینه دمای 14 درجه سانتی‌گراد در ایستگاه مهرآباد پیش‌بینی کرد و گفت: همچنین امروز صبح ایستگاه‌های ورزقان، شهرستانک، بویین و میاندشت اصفهان با دمای کمینه هشت درجه زیر صفر سردترین شهر‌ها شدند.
به‌گفته کارشناس سازمان هواشناسی، این در حالی است که دیروز در میناب و زرآباد دمای بیشینه 30 درجه بالای صفر شد که گرم‌ترین ایستگاه‌های کشور بودند.
گودرزی همچنین با بیان اینکه امروز بعضی ساعات در شرق و جنوب شرق کشور افزایش سرعت وزش باد را شاهد خواهیم بود، گفت: برای امروز و فردا در بیشتر مناطق کشور جوی آرام و پایدار و در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت و انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا را داریم.
کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به آغاز بارندگی با ورود سامانه بارشی به کشور از بعدازظهر چهارشنبه در برخی مناطق آذربایجان غربی و شرقی، کردستان و کرمانشاه، پیش‌بینی کرد: پنج‌شنبه نیز در کردستان، کرمانشاه، زنجان و برخی نقاط آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، همدان، قزوین و ارتفاعات تهران و البرز شرایط جوی بارانی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تهران کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۴۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باد شدید از امروز زنجان را درمی‌نوردد

محمدرضا رحمان‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه از بعد از ظهر امروز شاهد افزایش ابرها در آسمان استان و نیز وزش باد شدید در مناطق مختلف این استان خواهیم بود، افزود: این شرایط باعث خواهد شد که برخی اوقات بارش پراکنده باران در مناطق مختلف استان اتفاق بیفتد.

وی با یادآوری اینکه سامانه بارشی از امروز به مدت دو روز در استان فعال بوده و به همین خاطر رگبار پراکنده باران را در استان شاهد خواهیم بود، ادامه داد: این در حالی است که روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری و طبق پیش‌بینی‌های به عمل آمده، هوای مناطق مختلف استان پایدار خواهد بود.

رحمان نیا با اشاره به اینکه دمای هوای استان از امروز روند کاهشی داشته و اواخر هفته دوباره شاهد افزایش دمای هوا خواهیم بود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر دمای هوای شهر زنجان با یک درجه سانتی‌گراد افزایش نسبت به روز گذشته در همین ساعت به ۱۳ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان در ادامه با یادآوری میزان نوسان دمای شهرهای مختلف استان زنجان طی شبانه‌روز گذشته، تصریح کرد: کمینه و بیشینه دمای زنجان ۱۱ و ۱۹ درجه، ابهر ۱۰ و ۲۱ درجه، خرمدره ۱۱ و ۱۹ درجه، آب‌بر ۱۳ و ۲۷ درجه، قیدار ۸ و ۱۹ درجه، حلب ۶ و ۲۲ درجه، گرماب ۹ و ۱۹ درجه، سلطانیه ۹ و ۱۸ درجه و ماهنشان ۱۴ و ۲۲ درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

کد خبر 6096810

دیگر خبرها

  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ شاخص به تفکیک مناطق
  • وضعیت هوای تهران در یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • باد شدید از امروز زنجان را درمی‌نوردد
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+ شاخص به تفکیک مناطق
  • بارش‌ باران تا شنبه در آذربایجان‌غربی تداوم دارد
  • هوای تهران در شرایط قابل قبول
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳+ شاخص به تفکیک مناطق
  • فعالیت سامانه بارشی در آذربایجان‌غربی تقویت شد
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت