Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@15:31:22 GMT

نیروی انتظامی امین و معتمد مردم است

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۶۴۱۰۶

نیروی انتظامی امین و معتمد مردم است

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در نشست صمیمانه با جمعی از فرماندهان نیرو‌های انتظامی استان با اشاره به حدیث ارزنده نبوی گفت: بی‌گمان دو نعمت در جامعه جاری و ساری است که ارزش نامتناهی آن به دلیل حضور ژرف آن در گستره عمومی کمتر هویدا است این نعمات نافع و کارآمد «صحت و امنیت» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: برقراری نظم و امنیت از وظایف ذاتی نیروی انتظامی است که بی‌تردید با مدیریت هوشیارانه و خادمانه این نیروی غیور در همه صحنه‌ها شاهد پویایی آن هستیم.

استاندار اصفهان گفت: نیروی انتظامی صیانت و سیادت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را سرلوحه خود قرار داده و همواره به نحو ارزنده‌ای از این موضوع تبعیت کرده و تصاویر شهدای رشید که این مجلس به برکت خون این عزیزان منعقد شده گواهی بر این موضوع است.

وی گفت: بی‌تردید عمق و جایگاه نیروی انتظامی و پلیس برخاسته از یک نگاه مکتبی و یک تربیت ژرف اعتقادی و اخلاقی خاص است که در پرتو ولایت‌پذیری محقق می‌شود.

مرتضوی گفت: پلیس مظهر امنیت، آرامش و نوع دوستی، نظم، عدالت و خیرخواه است و نقش پلیس نقشی اعتماد آفرین و اطمینان بخش در جامعه است.

انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار اصفهان نیروی انتظامی نظم و امنیت نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۴۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد

اجتماع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور» توسط نیروی انتظامی بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه در مقابل مسجد جامع این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مردم متدین و شهیدپرور کرمانشاه ظهر جمعه -هفتم اردیبهشت- پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مقابل درب مسجد جامع به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این اجتماع شرکت کردند.

طرح نور توسط نیروی انتظامی در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است.

گفتنی است، بانوان کرمانشاهی با قرائت بیانیه‌ای در حمایت از طرح نور، بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تاکید کردند.

لازم به‌ذکر است، در پایان این اجتماع مردم ولایتمدار و شهید پرور کرمانشاهی با اهدا شاخه گُل به مأموران نیروی انتظامی حاضر از آنها در راستای تلاش برای حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب قدردانی کردند.

کد خبر 748134

دیگر خبرها

  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • ۵۰ مصوبه برای حل مشکلات شرق شهرستان اصفهان
  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • کلاهبرداری سایبری با ترفند وام فرزندآوری در اصفهان
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کاشان با حضور استاندار اصفهان برگزار شد