Web Analytics Made Easy - Statcounter

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسپورت ۲۴ روسیه؛ ویکتور اسکریبنیک درباره وضعیت اللهیار صیادمنش که قرارداد انتقال قرضی‌اش از فنرباغچه ترکیه به زوریا لوهانسک روزهای پایانی‌اش را سپری می‌کند، گفت: من می‌خواهم که صیادمنش را حفظ کنیم اما تصمیم نهایی را دیگران می‌گیرند. برای حفظ او باید بودجه یک سال زوریا لوهانسک را پرداخت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی زوریا لوهانسک افزود:  وقتی صیادمنش را یک سال و نیم قبل از فنرباغچه ترکیه به صورت قرضی در اختیار گرفتیم، می‌دانستیم چه می‌کنیم، البته هیچ‌کس انتظار نداشت که او تا این اندازه خوب بازی کند. اکنون خبرهای تمایل دیگر تیم‌ها برای جذب صیادمنش را می‌خوانم. او بدون دلیل هم به تیم ملی فوتبال کشورش دعوت نشده است.  این فقط یک تمجید از صیادمنش و تیم زوریا است که جوانان در آن پیشرفت می‌کنند.

اسکریبنیک درباره پیوستن احتمالی صیادمنش به شاختار دونتسک اظهار داشت: باید از مربی تیمی که صیادمنش را در ترکیب مورد نظرش می‌بیند، بپرسید. صیادمنش تکنیکی عالی دارد که می‌تواند بهتر هم شود.

فنرباغچه ترکیه در مفاد انتقال قرضی اللهیار صیادمنش به زوریا لوهانسک اوکراین قیمت خرید قطعی این بازیکن را ۳.۵ میلیون یورو تعیین کرده است.لیگ برتر اوکراین| پیروزی زوریا با حضور شهاب زاهدی

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اللهیار صیادمنش اللهیار صیادمنش زوریا لوهانسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۴۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ هزار میلیارد تومان بودجه برای درمان رایگان کودکان کمتر از ۷ سال

محمدمهدی ناصحی ، با بیان اینکه طرح درمان کودکان کمتر از ۷ سال جزو مصوبات هیئت‌وزیران به حساب می‌آید، اظهار کرد: با توجه به بودجه‌ای که سالانه به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و بیمه‌ها تخصیص می‌یابد طرح درمان رایگان کودکان کمتر از ۷ سال تصویب شده است.

وی با بیان اینکه درمان برای کودکان از اهمیت فراوانی برخوردار است، گفت:با توجه به شرایط جسمانی کودکان و نوزادان باید گفت توجه به سلامت آن ها از اهمیت فراوانی برخوردار است و باید در کانون توجه قرار گیرد. باتوجه به ضرورت سلامت در کودکان و نوزادان، دولت موضوع درمان کودکان کمتر از ۷ سال را تصویب و ابلاغ کرده است.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران درباره بودجه تخصیص یافته طرح درمان رایگان کودکان کمتر از ۷ سال گفت: باتوجه به اینکه درمان کودکان کمتر از ۷ سال جزو ابلاغیه‌های دولت به حساب می‌آید بودجه این طرح تامین می‌شود. درمان کودکان کمتر از ۷ سال چندان طولانی نیست و نخستین سال اجرای این طرح را سپری می‌کنیم. پیش‌بینی اولیه طرح درمان کودکان کمتر از ۷ سال برای بستری این گروه سنی در تمام بیمه‌های پایه حدود ۳ هزار میلیارد تومان است.

ناصحی ادامه داد: با توجه به اضافه شدن درمان سرپایی به طرح درمان رایگان کودکان کمتر از ۷ سال، اظهار نظر درباره بودجه مورد نیاز منوط به برآورد کامل نیازها و تقاضاها است. با توجه به اینکه هیئت‌وزیران، درمان رایگان کودکان کمتر از ۷ سال را ابلاغ کرده اعتبار مورد نیاز این طرح تامین می‌شود.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: در حال حاضر، مبلغ ۳ هزار میلیارد تومان برای بستری بیماران گروه سنی هدف، بخش‌های دولتی و مراکز درمانی وابسته به دانشگاه‌های علوم‌پزشکی درنظر گرفته شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • توجه به اصلاح بودجه سازمان غذا و دارو تا ۱۸۰ همت
  • ۳ هزار میلیارد تومان بودجه برای درمان رایگان کودکان کمتر از ۷ سال
  • شنول گونش نامزد جدی هدایت تیم ملی کره
  • پیشنهادهای بزرگ به بایرن مونیخ؛ پپ گواردیولا را برگردانید!
  • تعهد گواردیولا به منچسترسیتی؛ خبری از بازگشت به بایرن مونیخ نیست
  • واکنش یحیی به امضا نکردن تعهدنامه برای بازگشت | گل‌محمدی: این اقدامات به نفع فوتبال نیست
  • دومفریز، آرناتوویچ و کاربونی گزینه‌های فروش اینتر برای تامین بودجه؛ اینزاگی مهاجم می‌خواهد
  • اعتبارات طرح‌های عمرانی استان‌ها در بودجه ۱۴۰۳ سی درصد افزایش یافت
  • درخشش نیمه‌نهایی ‏CL‏ تکلیف این ستاره را مشخص کرد
  • ختافه به دنبال تمدید قرارداد قرضی میسون گرینوود