Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@19:25:45 GMT

کان: احتمال ادامه همکاری با قطری‌ها هست

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۶۴۳۳۳

کان: احتمال ادامه همکاری با قطری‌ها هست

اولیور کان، مدیر اجرایی بایرن مونیخ، به موضوع جنجالی همکاری این باشگاه با قطری‌ها واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، موضوع همکاری باشگاه بایرن مونیخ و امضای قراردادهای اسپانسری با شرکت‌های قطری حواشی زیادی را در این باشگاه به وجود آورده است.


کان یکشنبه شب در حالی که کمی بیشتر از یک هفته از اجلاس عمومی سالانه که با تنش بسیار درباره این موضوع همراه بود می‌گذرد، در برنامه اسکای 90 گفت:« نمی‌توانم احتمال ادامه این همکاری را رد کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی زمان آن برسد، برای حل این مسئله تلاش خواهیم کرد.»


او همچنین تاکید کرد که مدیریت باشگاده نیز در انتظار برگزاری جام جهانی 2022 است تا پس از آن شرایط را بازنگری کند. این اسطوره بایرن مونیخ اظهار داشت:« اجازه دهید جام جهانی برگزار شود و سپس ما همه چیز را با دقت بررسی خواهیم کرد.»


موضوع امضای قراردادهای تجاری با شرکت‌های قطری به تنشی جدی در اجلاس عمومی سالانه تبدیل شد. درخواست اعضا برای به رای گذاشته شدن آینده همکاری با خطوط هواپیمایی قطر از سوی مدیریت باشگاه مورد قبول واقع نشد.


کان در واکنش به این موضوع و با اشاره به مسائل حقوق بشری گفت:« آیا خطوط هواپیمایی قطر با شرایط بایرن سازگاری دارد؟ ما هم ارزش‌هایمان را به این کشور منتقل می‌کنیم. همه ما می‌دانیم که فوتبال چه قدرتی دارد.»


او در ادامه اضافه کرد:« ما همکاری با شرکت‌های قطری را در آینده با دقت مورد بررسی قرار می‌دهیم. ما سعی می‌کنیم گفتگویی درست و منطقی با هواداران و اعضای باشگاه درباره موضوع قطر داشته باشیم.»


مخالفان این قراردادها می‌خواهند به عنوان سهامداران اصلی بایرن مونیخ به این باشگاه فشار بیاورند تا هیئت مدیره را متقاعد کنند که حداقل اقدام به تمدید این قراردادها نکند.
با این حال کان معتقد است که می‌توان از راه‌های دیگری با این موضوعات روبرو شد. او در این باره گفت:« من فکر می‌کنم که مذاکره بهتر از طر کردن جواب می‌دهد.»

اولیور کان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اولیور کان بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۴۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل کاتومپا اموومپا به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 3-1 بایرن مونیخ)

کاتومپا اموومپا گل سوم اشتوتگارت را به ثمر رساند.

دانلود (1.2MB)

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ در رویای همکاری دوباره با پپ گواردیولا
  • گزینه جدید لیست بایرن: اریک تن هاخ!
  • مدیر ورزشی بایرن مونیخ: ماندن توخل غیرممکن است
  • اطرافیان توماس توخل: احتمال ماندن این سرمربی در بایرن مونیخ وجود دارد
  • بدبیاری بایرن مونیخ؛ احتمال بالای غیبت رافائل گریرو در بازی مقابل رئال مادرید
  • تاکید رئیس بایرن: توخل فصل بعد نیست
  • گل کاتومپا اموومپا به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 3-1 بایرن مونیخ)
  • ماندن توماس توخل در بایرن مونیخ، احتمالی که دیگر نمی‌توان آن را رد کرد
  • احتمال ماندن توخل در بایرن قوت گرفت
  • پشیمانی عجیب بایرن: شاید توخل بماند!