Web Analytics Made Easy - Statcounter

شناخت محصولات این چنینی و کسب اطلاعات لازم درباره آنها برای کاربران امروز امری ضروری است. دیگر شرایط با یک دهه قبل فرق کرده که فروشنده ها افراد مطلعی بودند و خریداران بدون کوچکترین اطلاعاتی تنها به گفته فروشنده ها عمل کرده و محصول پیشنهادی آنها را می خریدند.

دنیای توری های صنعتی دنیای بسیار بزرگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند ممکن است شما با یکی از محصولات این رده اعم از توری حصاری، توری فرنگی یا توری مرغی همراه شده و از آنها استفاده کرده باشید، اما باید بدانید که یک توری از زمانی که وارد چرخه تولید شده و تا زمانی که به دست شما می رسد، روند بسیار پیچیده ای را طی خواهد کرد. به همین دلیل لازم است تا قبل از خرید و انتخاب هر یک، دقت بسیار زیادی درباره کیفیت ساخت و شرایط تولید آنها داشته باشید. هم چنین مفتول ها نیز شرایط مشابهی دارند. مفتول گالوانیزه محصلی عالی برای ساخت و تولید بسیاری از محصولات است و هم چنین در صنایع مختلفی اعم از ساختمان سازی نیز استفاده می شود. اما آیا می دانید که این مفتول خود از انواع مختلفی تشکیل می گردد؟

شناخت محصولات این چنینی و کسب اطلاعات لازم درباره آنها برای کاربران امروز امری ضروری است. دیگر شرایط با یک دهه قبل فرق کرده که فروشنده ها افراد مطلعی بودند و خریداران بدون کوچکترین اطلاعاتی تنها به گفته فروشنده ها عمل کرده و محصول پیشنهادی آنها را می خریدند. در حال حاضر هر کاربری می تواند با کسب اطلاعات لازم درباره محصولات این چنینی تبدیل به یک کارشناس شود. در این مقاله نیز قصد داریم در همین راستا نکات و اطلاعات لازم درباره توری فرنگی  و مفتول گالوانیزه را با شما در میان بگذاریم. همراه شما هستیم. 

 

روش های تولید توری فرنگی

یکی از مهم ترین نکات درباره انواع توری ها اعم از توری فرنگی روش ساخت آنها است. متاسفانه کاربران بدون دقت به این نکته و تنها با شنیدن قیمت این محصولات نسبت به کیفیت و شرایط آنها تصمیم گیری می نمایند. ساخت دستی این محصول می تواند باعث افت کیفیت آن شود. در حال حاضر دستگاه های بسیار پیشرفته ای برای این منظور استفاده می شود. بهتر است در زمان خرید توری فرنگی به کیفیت ساخت محصول نهایی دقت کنید. هم چنین متریال به کار گرفته شده برای ساخت توری فرنگی نیز اهمیت دارد.

برای مثال استفاده از مفتول گالوانیزه به عنوان یک متریال درجه یک می تواند کیفیت قابل توجهی را برای شما در این محصول رقم بزند. در حالی که استفاده از مفتول های ساده عملا شما را از مزیت های بسیار زیادی اعم از مقاومت بالا در برابر خوردگی و زنگ زدگی و مقاومت در برابر آب و هوای شرجی و بد محروم خواهد کرد.  بهتر است حتما قبل از اینکه دست روی محصول نهایی مورد نظر خود گذاشته و خرید خود را نهایی کنید، ابتدا باید شرایط ساخت و متریال به کار گرفته شده برای ساخت این محصولات را در نظر بگیرید. همچنین اقدام برای خرید از فروشگاه های تخصصی و مراکز معتبر تولید یکی میانبری برای رسیدن به محصولات با کیفیت است.

مفتول گالوانیزه و اهمیت آن در صنعت

مفتول گالوانیزه یک نوع مفتول است که در شرایط خاصی با یک روکش قدرتمند همراه شده است. این روش که به روکش گالوانیزه نیز معروف است، مزیت های بسیار زیادی را برای آن ایجاد کرده و مقاومت بالایی را برای آن به دنبال خواهد داشت. در حال حاضر اکثر مفتول های مورد استفاده در صنایع مختلف از نوع گالوانیزه هستند. اما همین مفتول های گالوانیزه نیز در دو نوع مختلف تولید شده و در دسترس هستند.

• مفتول گالوانیزه گرم

تقسیم بندی دو نوع مفتول گالوانیزه به جهت نوع ساخت و ایجاد روکش روی آنها است. در نمونه های گرم برای ایجاد روکش، در دمای بالا و تحت ترکیب های شیمیایی عناصری که باعث تقویت مفتول می شوند به عنوان روکش به آن اضافه می شوند.

• مفتول گالوانیزه سرد

در نوع سرد این محصول نیز روکش آنها در دمای پایین و به صورت مکانیکی به مفتول اضافه می شود. 

هر دو این مفتول ها پرکاربرد بوده و ویژگی های خاص خود را دارد. جالب است بدانید که ساخت سایر محصولات اعم از توری فرنگی با هر کدام از این مفتول ها نیز ویژگی متفاوتی برای آنها به وجود می آورد. درباره هر یک از انواع مفتول ها باید بدانید که:

مفتول گالوانیزه گرم قیمت بسیار بیشتری نسبت به گالوانیزه سرد دارد.  گالوانیزه سرد در برابر خوردگی و رطوبت مقاومت خوبی نداشته  و قابل استفاده در این مناطق نیست.  این محصول باعث می شود تا توری هایی مانند توری حصاری قابل استفاده حتی در داخل آب شور نیز باشند.  طول عمر این محصولات نسبت به مفتول های ساده به مراتب بیشتر است و استفاده از آنها برای ساخت یک محصول باعث افزایش طول عمر آن نیز می شود. 

پس بهتر است در زمان خرید حتما به نوع مفتول مورد نظر خود نیز دقت نمایید.

آهن تخفیف بهترین  مرکز خرید توری فرنگی و مفتول گالوانیزه

این مقاله اگر منجر به معرفی یک مرکز معتبر و  با سابقه عرضه این محصولات نمی شد، به نظر مقاله ای ناقص می آمد. از این رو در انتها تصمیم گرفتیم تا شما را با یکی از مراکز معتبر و قدیمی فروش مفتول گالوانیزه و توری فرنگی آشنا کنیم.  مجموعه آهن تخفیف که می توانید آنها را در اینترنت با آدرس www.ahantakhfif.com پیدا کنید، یکی از معتبرترین و بهترین مجموعه های عرضه کننده این محصولات در ایران است. با همراهی با آهن تخفیف می توانید:

به مقالات آموزشی مهم و کاربردی درباره محصولاتی مانند توری فرنگی و مفتول گالوانیزه دسترسی پیدا کرده و جزئیات دقیق این محصولات را بشناسید.  هم چنین می توانید از بین بهترین و با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار انتخاب کرده و خود را از خرید محصولات بی کیفیت در امان نگه دارید.  امکان مشاهده لحظه ای قیمت این محصولات را نیز خواهید داشت.  می توانید از خدمات پس از فروش عالی آنها استفاده کنید.  حتی در صورت نیاز به خدمات مشاوره خرید توری فرنگی یا مفتول گالوانیزه نیز می توانید با تماس با شماره 55511555-021 با کارشناسان این مجموعه در ارتباط بمانید. 

برای اینکه یک خرید از هر نظر ایده آل شود، باید سراغ محصولات با کیفیت بالا همراه با قیمت مناسب بروید. این مهم به دست نخواهد آمد جز با مراجعه و استفاده از خدمات مراکز و شرکت های معتبر. 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: اطلاعات لازم درباره مفتول گالوانیزه فروشنده ها توری فرنگی برای ساخت مفتول ها هم چنین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۴۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب | مضرات خوردن قهوه در شب را بدانید

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فرارو، به طور کلی باید بدانید که کافئین باعث خشک شدن بدن می‌شود و چربی را از بین می‌برد و از آنجایی که قهوه بالاترین میزان کافئین را دارد، مصرف مداوم و روزانه قهوه باعث خشک شدن قلب دوم بدن یعنی کبد می‌شود؛ به همین دلیل عده زیادی برای از بین بردن کبد چرب خود شروع به مصرف قهوه می‌کنند.

بعد از مصرف قهوه کبد می‌تواند متابولیسم تخلیه و سوزاندن چربی را شروع کند. برای کبد چرب تنها پیشنهاد می‌شود که یک ساعت پیش از خواب شب خورده نشود و به جز این مورد، نکته دیگری در این اساس وجود ندارد.

از مضرات خوردن قهوه در شب می‌توان به بهم ریختگی ساعت خواب، بهم ریختگی نظم ترشح هورمن و اختلال در کارکرد غده هیپوفیز اشاره کرد.

عوارض مصرف زیاد قهوه ؛ مقدار مجاز مصرف قهوه در روز | محاسن و مضرات قهوه را بشناسید کد خبر 846630 برچسب‌ها خبر مهم بیماری - کبد قهوه

دیگر خبرها

  • آنچه باید درباره سندرم ناخن زرد بدانید
  • آنچه باید سندرم ناخن زرد بدانید
  • هر آنچه قرار است از دربی مرسی ساید بدانید
  • ایمنی لیفتراک چیست و چه نکاتی را باید رعایت کرد؟
  • راهنمای خرید چرخ خیاطی (8 نکته‌ای که باید بدانید)
  • خواص دارویی گیاه "چوچاق" و عوارض آن
  • اوسمار: در فوتبال ایران زیاد وقت تلف می‌کنید
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب | مضرات خوردن قهوه در شب را بدانید
  • هنگام خرید ورق آلومینیوم کامپوزیت به چه نکاتی توجه کنیم؟
  • چرا در پروژه ها از سینی کابل گالوانیزه برق استفاده می کنند؟