Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@15:11:14 GMT

خشم عراقی‌ها از بشار رسن!

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۶۴۷۶۳

خشم عراقی‌ها از بشار رسن!

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، تیم ملی فوتبال عراق در جام ملت‌های کشور‌های عربی به مصاف قطر رفت. عراق در این بازی با سه گل شکست خورد تا نتواند جواز صعود به دور بعد را به دست آورد. سایت اسپورت عراق بعد از بازی نوشت: بعد از این نمایش ناامید کننده باید بازیکنانی مانند بشار رسن، ایمن حسین، مصطفی ناظم و فهد طالب دیگر به تیم ملی دعوت نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بشار رسن بعد از شکست سنگین برابر قطر از هواداران فوتبال در عراق عذرخواهی کرد، این درحالی است که سایت اسپورت عراق از او خواست که از فوتبال ملی خداحافظی کند.

گفتنی است بشار بعد از جدایی از پرسپولیس در لیگ قطر نتوانسته است انتظارات را برآورده کند. او در پرسپولیس عملکرد بسیار خوبی داشت و همواره با ستایش رسانه‌های عراقی مواجه می‌شد، اما بعد از جدایی از سرخ پوشان افت قابل توجه‌ای داشته است. تیم ملی فوتبال عراق از سه بازی خود در جام ملت‌های کشور‌های عربی تنها ۲ امتیاز کسب کرد. این تیم در بازی بعدی خود در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف ایران خواهد رفت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا اومیکرون مذاکرات وین مازوت فرامرز صدیقی کوهرنگ تیم ملی فوتبال عراق پرسپولیس مصطفی ناظم آلودگی هوا اومیکرون مذاکرات وین مازوت فرامرز صدیقی کوهرنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۴۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد بانوی غرق شده در رودخانه بشار پس از شش ساعت تلاش پیدا شد

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم فلاحی دوست ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: از طریق تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی، بامداد پنج شنبه ششم اردیبهشت، غرق شدن یک زن در رودخانه بشار منطقه تل گاه جاده اصفهان گزارش شد.

وی بیان داشت: تیم امداد و نجات دنا فوراً به منطقه اعزام شدند و شروع به جست و جوی فرد غرق شده کردند.

فلاحی دوست تصریح کرد: امدادگران پس از ساعت‌ها تلاش جسد بی جان این فرد را پیدا کردند.

وی افزود: روز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه نیز یک مورد غرق شدگی کودک چهار ساله در مسیر رودخانه خرسان به بشار گزارش شد.

کد خبر 6088492

دیگر خبرها

  • تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  • جسد یک خانم در رودخانه بشار پیدا شد
  • جسد بانوی غرق شده در رودخانه بشار پس از شش ساعت تلاش پیدا شد
  • پیدا شدن جسد بانوی غرق شده در رودخانه بشار
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ