Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@00:21:59 GMT

تعداد بازداشتی‌های اصفهان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۶۵۳۱۴

تعداد بازداشتی‌های اصفهان اعلام شد

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، ذبیح الله خداییان در نشست خبری امروز (سه شنبه) ۱۶ آذرماه افزود: مردم اصفهان هم تجمع واعتراضاتی را داشتند و چندین روز ادامه داشت و آرام و مسالمت آمیز بود و مشکلی ایجاد نشد و همین تجمع مسالمت آمیز و شعور مردم اصفهان، دشمنان را عصبانی کرد و باعث شد تحت تاثیر دشمنان افرادی در صفوف مردم نفوذ کنند و دست به اغتشاش بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما نمی توانیم اسمشان را مردم بگذاریم و آنها اقدام به سلب امنیت مردم و تخریب اموال مردم کردند و مانع طرح صحیح خواسته مردم شدند. خود مردم اصفهان وارد عمل شدند و با کمک نیروی انتطامی آنرا خاتمه دادند.

 

وی افزود: ۱۳۰ نفر بازداشت شده بودند و قرار برایشان صادر شده بودند و برخی بلافاصله آزاد شدند و دیروز هم اکثر آنها آزاد شدند. جز افرادی که تیراندازی مسلحانه داشتند بقیه با قرار کفالت و وثیقه آزاد شده بودند.

خداییان تاکید کرد: مساله آب اختصاص فقط به اصفهان ندارد و در برخی استان های دیگر ما کمبود آب داریم و مردم توجه داشته باشند اگر آب پشت سد کاهش پیدا کند مسولان باید اولویت بندی کنند. آب آشامیدنی بر آب کشاورزی و صنعتی اولویت دارد و اگر بنا باشد آب بلافاصله رهاسازی شود ممکن است با کمبود آب آشامیدنی روبرو شویم البته دولت مبالغی اختصاص داد و به خواسته کشاورزان توجه می شود و ان‌شاءالله خسارتشان جبران می شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا اومیکرون مذاکرات وین مازوت کوهرنگ روز دانشجو خداییان ذبیح الله خداییان اصفهان آلودگی هوا اومیکرون مذاکرات وین مازوت کوهرنگ روز دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۵۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شستشوی مخزن آب شرب روستای خاکمردان شهرستان خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رئیس اداره آب و فاضلاب ناحیه 1 شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت: در راستای بهبود و حفظ شاخصهای کیفی آب شرب روستای خاکمردان و ارتقای سطح خدمات رسانی به مشترکین، مخزن ذخیره آب شرب روستای تکیه مورد شستشو و لایروبی قرار گرفت.

محمد بشارت خواه اظهار داشت: با توجه به زمانبندی دوره ای در سال جاری پس از هماهنگی های لازم و اطلاع رسانی به موقع با نظارت واحد کنترل کیفی شرکت، مخزن ذخیره آب آشامیدنی روستای خاکمردان لایروبی،شستشو و گند زدایی شد.

وی افزود: عملیات شستشو و گند زدایی مخازن ذخیره آب آشامیدنی به صورت دوره ای جهت تامین آب شرب بهداشتی با هماهنگی های لازم و طبق برنامه زمانبندی انجام می شود.

 

روستای خاکمردان با جمعیتی بالغ بر 620 نفر و 185خانوار در بخش مرکزی شهرستان خوی قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تا پایان سال، تعداد بازارچه‌های محله‌ای کرمان به ۱۰عدد می‌رسد
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • تظاهرات اعتراض‌آمیز علیه سفر رئیس جمهور آلمان به ترکیه
  • توسلی: رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت را پیگیری می‌کند + فیلم
  • توسلی : رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت در زمینه خودرو را پیگیری می‌کند + فیلم
  • زون‌بندی شبکه آبرسانی شهرکرد در راستای توزیع عادلانه آب
  • شستشوی مخزن آب شرب روستای خاکمردان شهرستان خوی
  • اصفهان، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی رتبه‌دار در تولید شیر
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم؟!
  • طرح پویش دانشگاه آزاد، تلاقی آموزش مهارتی و اشتغال دانش‌بنیانِ نسل جوان